آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

Avoid بالا 10 قیمت تلویزیون سامسونگ اشتباهات

پنجشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۰۹:۵۵ ق.ظ

Avoid بالا 10 قیمت تلویزیون سامسونگ اشتباهات

تصلا - تلویزیون های سامسونگ در سه رده قیمت ارزان قیمت، متوسط و گران قیمت عرضه میشوند. تلویزیون های ارزان قیمت سامسونگ شامل تلویزیونهای HD و Full HD و ۴K متداول، تلویزیون های میانرده آن شامل تلویزیون های کریستال و تلویزیون های رده بالای این برند شامل تلویزیون های کیولد این برند هستند. در این مطلب قصد داریم در مورد تفاوتها و شباهتهای مدل های مختلف ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ و مقایسه تلویزیون سامسونگ از نظر قیمت و کیفیت بپردازیم. توجه: برای آشنایی با فناوری های ذکر شده در این مقاله میتوانید قسمت اول راهنمای خرید تلویزیون های سامسونگ مراجعه کنید. تلویزیون های qled سامسونگ در اندازه های ۸۵، ۷۵، ۶۵، ۵۸، ۵۵، ۵۰، ۴۹ و ۴۳ اینچ عرضه می شوند. توجه: حرف T در مدلها نشان میدهد محصول در سال ۲۰۲۰ تولید شده و حرف R به معنای این است که تلویزیون مدل ۲۰۱۹ است (مدل LS03T هم مدل ۲۰۲۰ است).

قیمت تلویزیون سامسونگ 43

samsung tvتلویزیون هوشمند سامسونگ T5300 مجهز به سیستم عامل تایزن نسخه 5.5 است و امکانات هوشمند خوبی در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون از اینترنت اشیاء یا IoT پشتیبانی می کند. همچنین از برنامه SmartThings سامسونگ نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را کنترل نمایید. تلویزیون سامسونگ 32T5300 دارای مرورگر اینترنت و گالری عکس می باشد. این تلویزیون دارای حالت گالری نیز می باشد و می توانید در هنگامی که از آن استفاده ای ندارید به عنوان قاب عکس استفاده کنید. همچنین دارای تکنولوژی Mirroring است و شما می توانید صفحه موبایل هوشمند خود را روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل نمایید. یکی از قابلیت های جدیدی که سامسونگ به تلویزیون های 2020 خود اضافه نموده قابلیت Remote Access می باشد. شما از طریق این قابلیت می توانید از تلویزیون به کامپیوتر به صورت Remote متصل شده و کارهای خود را از طریق تلویزیون انجام دهید. این محصول دارای تکنولوژی Brightness Detection نیز می باشد و میزان روشنایی صفحه نمایش را با توجه به شرایط نوری محیط تنظیم می کند.

فعال کردن دریافت بیشتر کسب و کار|چرا نادیده گرفتن تلویزیون سامسونگ باعث قیمت زمان و فروش ناخالص خواهد شد|سه چیز برای ابهام زدایی تلویزیون سامسونگ}

با قابلیت Tap View تنها با یک ضربه به تلویزیون متصل شوید. تلویزیون هوشمند سامسونگ 75AU8000 از قابلیت Tap View پشتیبانی می کند. این قابلیت Tap View روی گوشی های Samsung Galaxy با سیستم عامل 8.1 یا بالاتر در دسترس میباشد. برخورداری از برنامه SmartThings یک ویژگی بسیار خوب برای تلویزیون AU8000 به حساب می آید. با دانلود و نصب این برنامه بر روی تلفن همراه هوشمند شما می توانید تلویزیون را از طریق گوشی موبایل مدیریت و کنترل کنید. این برنامه به صورت پیش فرض بر روی برخی از گوشی های سامسونگ نصب شده است و دیگر نیازی به دانلود آن نیست. این برنامه فقط مختص تلویزیون سامسونگ نیست بلکه می توانید با نصب آن به خانه هوشمند خود متصل شوید. را انجام دهید. حتی در صورت بروز مشکل در هر یک از لوازم هوشمند متصل شده به تلویزیون، اعلانی جهت پیگیری موضوع دریافت خواهید کرد. شما می توانید برنامه SmartThings را با توجه به سیستم عامل تلفن همراه هوشمند خود از طریق لینک های زیر دانلود و نصب کنید.

با استفاده از این ویژگی قادر به مدیریت کردن کابل ها در پشت تلویزیون خود هستید. در نهایت می توانید سیم و کابل های متصل به تلویزیون را از قسمت پایه که فضایی برای این منظور در نظر گرفته شده، عبور دهید. از دیگر تفاوت های آن با مدل 65RU7100 می توان به باریکتر شده حاشیه تلویزیون اشاره کرد که در مجموع به تمرکز هر چه بهتر شما بر روی تصویر در حال پخش در تلویزیون سامسونگ 65TU7100 کمک خواهد کرد. محصول واقعی ممکن است با کالای نشان داده شده در عکس متفاوت باشد. برای مشاهده عکس های واقعی محصول به گالری تصویر محصول در بالای صفحه مراجعه کنید. این ویژگی در سایز 43 اینچ وجود ندارد. علاوه بر تکنولوژی و کیفیت یک تلویزیون، طراحی محصول نیز برای برخی حائز اهمیت است. طراحی یک تلویزیون ممکن است برای بعضی کم اهمیت و برای برخی دیگر مهم باشد. البته این مورد شاید تا حدودی سلیقه ای باشد اما عموما تلویزیون های سامسونگ دارای طراحی خوبی هستند.

  • پرینتر ۳ بعدی
  • افرالند - 11 ماه پیش
  • دکمه منو را از ریموت کنترل فشار دهید
  • تاخیر در روشن شدن تلویزیون
  • فروش در رمز و راز
  • پشتیبانی از دستیار صوتی Bixby
  • یک USB

شرکت سامسونگ چند نسل است نبض بازارهای جهانی را در تولید لوازم الکترونیکی در دست دارد. این کمپانی هر ساله محصولات صوتی تصویری متنوعتری را به بازار عرضه میکند. سامسونگ اینبار با تلفیق هنر و تکنولوژی به قلب منازل مردمان جهان راه پیدا کرد. این کمپانی در 2021 تلویزیونهایی را در قالب مدل AU در چندین سری وارد بازار نمود که تلویزیون سامسونگ 55 اینچ AU8500 یکی از این محصولات پرطرفدار است. در طراحی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ AU8500 ظرافت خاصی به کار رفته است. همچنین این مدل با بهرهگیری از کیفیت تصویر معروف 4K و وضوح تصویر با تعداد زیادی پیکسل تماشای تلویزیون را خسته کننده نخواهد کرد. شما از قدرت صدای 20 واتی آن قطعا تجربهای خوشایند از گوش دادن به محتوا فیلم یا موسیقی را خواهید داشت. با این حال فناوریهای سیستمی ویژهای جهت ارتقای بیشتر کیفیت صدا و تصویر در این مدل تعبیه شده است. تلویزیون 55 اینچ به دلیل تطابق با ابعاد اکثر آپارتمان ها و منازل ایرانی محبوبیت بیشتری در بازارهای ایرانی دارد.

samsung tvاین تکنولوژی توانایی تولید یک میلیارد رنگ را داراست. شرکت سامسونگ از تکنولوژی های، Mega Contrast، UHD Dimming و Contrast Enhancer برای تنظیم و بهبود کنتراست تصویر در تلویزیون 50AU8000 استفاده کرده است. این تلویزیون دارای پردازنده کریستالی Crystal Processor 4K می باشد که از قابلیت های خوبی برخوردار است. این پردازنده به کمک تکنولوژی 4K Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت فورکی به نمایش خواهد گذاشت. تمام جزئیات تصویر را در اختیار داشته باشید. با وجود تکنولوژی Motion Xcelerator لرزش ها کاهش می یابد و تصاویر شفاف و روان نمایش داده خواهند شد. همچنین این تلویزیون دارای حالت های Film Mode و Natural Mode نیز می باشد. این تلویزیون مجهز به ویژگی Brightness Detection جهت تشخیص نور محیط می باشد. کیفیت صدای تلویزیون 50 اینچ سامسونگ AU8000 خوب است. سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 50AU8000 دو کاناله است و از دو بلندگوی 10 واتی تشکیل شده است که توان خروجی صدا 20 وات را ارائه میدهد.

3 و نیم بسیار ساده چیزها می توانید انجام دهید برای صرفه جویی در مقدار زیادی Tv سامسونگ

tv سامسونگسامسونگ با به روز کردن سیستم عامل تایزن و اجرای آن بر روی این تلویزیون نیز امکان دسترسی به برنامهها و بازیهای بیشتری را برای کاربر ایجاد کرده است. این تلویزیون مانند سایر مدلهای بالاترش مانند Q70B و Q77B دارای امکانات گیمینگ نیست و بیشتر مناسب پخش و نمایش خانگی بوده است. سامسونگ با به روز کردن سیستم عامل تایزن و اجرای آن بر روی این تلویزیون نیز امکان دسترسی به برنامهها و بازیهای بیشتری را برای کاربر ایجاد کرده است. این تلویزیون مانند سایر مدلهای بالاترش مانند Q70B و Q77B دارای امکانات گیمینگ نیست و بیشتر مناسب پخش و نمایش خانگی بوده است. تلویزیون سامسونگ Q60A از مدلهای عرضه شده به بازار در سال 2021 بوده که به نوعی پایینردهترین کیولد سامسونگ هم به حساب میآید. یکی از مواردی که این مدل را با سایر تلویزیونهای سامسونگ همرده با آن متمایز میکند ضخامت ۴ سانتیمتری آن بوده که در صورت نصب دیواری میتواند جلوهای زیبا به محیط ببخشد. با اغماض میتوان Q60A را جزو تلویزیونهای میانرده به حساب آورد که از امکانات مطلوب و قابل قبولی برخوردار است.

  • عدم کیفیت و وضوح تصویر یا از این قبیل
  • در ابتدا محل قرارگیری تلویزیون خود را انتخاب نمایید
  • قابلیت Ambient Mode
  • اتصال گوشیهای اندروید و iOS به تلویزیون ال جی
  • حریم خصوصی
  • پورت های ورودی
  • عدم برخورداری از قابلیت IP Control

این تکنولوژی ها همگی در کنار هم مجموعه کاملی را تشکیل می دهد تا بهترین بازده را از اون نشان دهند. در میان تکنولوژی ها این تلویزیون، تکنولوژی HDR در تلویزیون 4K سامسونگ 65AU8000 به چشم می خورد. تکنولوژی HDR یا High Dynamic Range باعث افزایش کنتراست، تنظیم درخشندگی، تنظیم تاریکی و رنگ تصاویر می شود تا شاهد جزئیات بهتر و بیشتری باشید. پشتیبانی می کند. این فرمت ها بصورت لحظه به لحظه سیگنال های محتوای HDR را پردازش می کنند و کیفیت تصویر را بهبود می بخشند. استاندارد HDR در مقایسه با SDR، طیف بیشتری از کنتراست را پوشش خواهد داد. به این ترتیب تلویزیونی که از فناوری HDR برخوردار باشد صحنه های دقیق تر و واقعی تری را نسبت به تلویزیون های معمولی که فاقد این تکنولوژی هستند نمایش می دهد. تلویزیون سامسونگ 65AU8000 کیفیت تصویر خوب و قابل قبولی را ارائه می دهد اما اگر به دنبال تلویزیون حرفه ای هستید باید به سراغ تلویزیون های گران قیمت تر بروید.

قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با فروشگاه مولودی مال وب سایت خود باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی