آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

خرید و فروش لپ تاپ استوک و قیمت لب تاپ دست دوم

پنجشنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰۲:۲۱ ب.ظ

و همین امر باعث شده بسیار سریع و خوب بتواند به پردازش اطلاعات بپردازد و باتری این لپ تاپ 2 سلولی است و ظرفیت باتری آن 37 وات در ساعت است. همچنین نگه داشتن شارژ باتری که یک نکته مثبت برای دانشجو ها به حساب میاید. پردازنده گرافیکی این لپ تاپ از برند NVIDIA مدل Intel Shared و فاقد فضای اختصاصی گرافیکی است. خرید و فروش لپ تاپ استوک پشتیبانی از شبکه های اتصال بی سیم،دارای پورت های ورودی و خروجی ، به منظور اتصال انواع لوازم جانبی به لپ تاپ از دیگر خصوصیات این لپ تاپ هستند . لپ تاپ ایسوس ASUS VivoBook X515EA مناسب برای انجام امور روزانه است. طراحی این لپ تاپ امروزی و شیک است. علاوه بر ظاهر خوب باید به مشخصات فنی این دستگاه توجه کرد ، پردازنده بکار رفته در لپ تاپ ایسوس مدل ASUS X515EA از مدل Core i3 1115G4 می باشد که از نسل یازدهم و ساخت شرکت اینتل است. پردازنده لپ تاپ ایسوس ASUS VivoBook X515EA دارای کش پردازنده 6 مگابایتی با سرعت 3.0GHz Up to 4.1GHz است که باعث افت سرعت دستگاه نمی شود .

  • ۱۵٫۶ INCH FHD IPS 144HZ
  • آیا باید باتری لپتاپ را جدا کنیم؟
  • حافظه داخلی SSD
  • نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز صفحه نمایش
  • ۸ گیگابایت رم
  • اطلاعات فروشنده
  • عدم وجود گرافیک مجزا

خصوصا این که باتری این لپ تاپ تا 10 ساعت به شما شارژ میدهد. در این بازه قیمتی نیز یک لپ تاپ گرافیکی قوی از برند ایسر و سری محبوب Nitro 5 با کد AN515-55-58HK قرار دارد. که از پردازنده نسل 10 سری H شرکت اینتل در کنار گرافیک GTX 1650Ti با حجم 4GB بهره میبرد. اما اگر طرفدار لپ تاپ های سبک با صفحه نمایش بزرگ هستید. ThinkBook 15-AC لنوو با صفحه نمایش 15.6 اینچ و وزن 1.7 کیلوگرم در کنار سخت افزار نیمه حرفهای خود برای دانشجویان مهندسی نیز مناسب است. در این بازه قیمتی لپ تاپ ASUS مدل S533EQ-A بهترین انتخاب است. یک لپ تاپ فلزی با پردازنده اینتل نسل 11 از نوع Core i7 1165G7 که 12 مگابایت کش دارد. علاوه بر این 16GB رم DDR4 و 1TB حافظه NVMe، صفحه نمایش با کیفیت IPS، باتری 50 وات ساعتی و وزن 1.8 کیلوگرمی برای محاسبات سنگین نیز بسیار مناسب است. دومین گزینه در این بازه قیمتی لپ تاپ هواوی MateBook D14-C است.

  • پردازنده: Core i7 11370H
  • ممکن است ویروس یا بدافزار وجود داشته باشد
  • Google Pixelbook Go | لپتاپ دانشجویی
  • در این بازه هیچ
  • ایمیل (اجباری)
  • سرفیس لپ تاپ ۳ استوک مایکروسافت Microsoft Surface Laptop 3
  • کدام قطعات لپتاپهای لنوو قابل ارتقا است؟

برای پاک کردن مواد روغنی، ابتدا سخت افزارها را به الکل آغشته کنید و سپس با آب، شست و شو دهید. ۱۰- سرهم کردن لپتاپ: در صورتی که پس از سرهم کردن لپتاپ، پیچ یا یک قطعه اضافه ماند، باید قدم به قدم به عقب بازگردید تا مرحله فراموش شده را پیدا کنید. ۱۱- لپتاپ را روشن کنید: اگر باتری لپتاپ از نوع خارجی است، آن را در جای خود قرار دهید و شارژر را به آن متصل کنید. قیمت لب تاپ دست دوم حالا میتوانید دکمه پاور لپتاپ را فشار دهید. هیچ تضمینی برای روشن شدن بدون مشکل لپتاپ وجود ندارد؛ اما در صورتی که شانس داشتید و روشن شد، باید به سرعت از دادههای مهم داخل لپتاپ پشتیبان گیری کنید. ۱- ابتدا دسترسی را از هارد درایو تغییر دهید.عموما این کار از طریق آیکن موجود که معمولا شبیه به هارد می باشد انجام می شود . ۲- الکتریسیته ساکن موجود روی دستگاه باید کاملا تخلیه شود .

بودجه و قدرت مالی برای خرید لپ تاپ یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب لپ تاپ است. با این کار و انتخاب یک بازه معین مالی و اعلام آن به فروشندگان، از بهترین گزینه های ممکن برای خرید لپ تاپ مطلع شوید. 3- کدام سیستم عامل را می پسندید؟ در صورتیکه شما جزء کاربران گوشیهای آیفون یا سایر دستگاههای الکترونیکی اپل هستید، بهتر است از لپتاپهای اپل که سیستم عامل مجزایی تحت عنوان مک او اس (Mac OS) دارند، استفاده کنید. یکی دیگر از مواردی که میتواند به انتخاب یک لپتاپ مناسب کمک کند، توجه به اندازه، سایز و وزن دستگاه است. لپتاپهای کوچک به انواع مختلفی تقسیم میشوند که از مهمترین این دستهبندیها میتوان به نوت بوک و اولترابوک که معمولا قیمت بالاتری دارند، اشاره کرد. با انتخاب برنامههای تخصصی و موردنیاز خود، شما قادر خواهید بود سیستم عامل و نوع لپتاپ خود را بهتر و راحتتر انتخاب و تهیه کنید.

  1. نمایشگر ۱۵.۶ اینچی FHD مات با نرخ تازهسازی ۶۰ هرتز
  2. طراحی آلومینیومی شیک و مقاوم
  3. عدم وجود SSD
  4. رَم: 16 گیگ DDR4
  5. رم: حداقل 8 گیگابایت آنبورد/ امکان افزایش 16 گیگابایت
  6. ریسک های خرید لپ تاپ های استوک
  7. حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
  8. عملکرد ضعیف باتری در نمایش رنگها

هواوی مجهز شده است که حداکثر سرعت انتقال 5.76/21.6 مگابیت در ثانیه را فراهم می آورد. آنتن ها و کابل های لازم باید در کلیه پیکربندی ها از قبل موجود باشد بنابراین استفاده از یک کارت WWAN اضافی نباید مشکلی به وجود بیاورد. ما وب کم و میکروفن آرایه ای 840 G1 را در نسخه های قبلی دیده ایم. لپ تاپ اچ پی بسیار ایمن است و EliteBook هم به چند قابلیت مهم برای امنیتی پایدار مجهز شده است. این لپ تاپ اچ پی نه تنها از بایوس در مقابل دسترسی های غیر مجاز محافظت می کند بلکه با استفاده از رمزنگاری TPM برای هارددیسک و خوانند SmartCard امنیت اطلاعات شما را تضمین می کند. یک اسکنر اثر انگشت و یک قفل کنسینگتون هم برای جلوگیری از سرقت های فیزیکی وجود دارد. تمام قابلیت های امنیتی توسط برنامه ای به نام HP Client Security Suite مدیریت می شود. در صورت تمایل می توانید سیستم عامل Windows 7 Professional که از قبل نصب شده است را به ویندوز 8 پرو ارتقاء دهید.

این لپ تاپ دارای پردازنده نسل دوازده Core-i7 12700H اینتل با فرکانس بوست 4.70 گیگاهرتز و حافظه کش 24 مگابایت و کارت گرافیک GeForce RTX 3060 با 6 گیگابایت حافظه ویدیویی است. از این رو لپ تاپ MSI Katana GF76 12UE به هیچ عنوان کاربر را در اجرای نرم افزارهای سنگین گرافیکی یا بازیهای AAA ناامید نخواهد کرد. لپ تاپ zbook 15 g3 این لپ تاپ از یک نمایشگر 17 اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 144 هرتز بهره میبرد و مانند دیگر محصولات قدرتمند فاقد درایو نوری است. در این محدوده قیمت لپ تاپ 15 اینچی اینتل مدل Intel NUC X15 C71FBG - AB نیز محصول همردهای است که در صورت عدم موجودی این لپ تاپ میتواند گزینه خوبی برای کاربران باشد. لپ تاپهای سری TUF Dash ایسوس از اولین محصولات گیمینگ مجهز به کارتهای گرافیک RTX 30 هستند که وارد بازار ایران شدهاند. این محصول دارای یک نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 144 هرتز است. لپ تاپ TUF Dash F15 از 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 1 ترابایت حافظه داخلی NVMe SSD بهره میبرد و به پورتهای USB-C، USB 3.0 و اترنت مجهز است.

4 گیگابایت رم نیز برای چنین فعالیتهایی کافی است. میزان فضای هارددیسکی 500 گیگابایتی برای همه نرمافزارهایی که باید نصب کنید کافی است. باتری لپتاپ بهاندازه پردازنده و رم مهم است. ممکن است لازم باشد لپتاپ خود را به دانشگاه ببرید، برگردانید و فرصتی برای شارژ آن در دانشگاه نداشته باشید. یک باتری با ظرفیت خوب میتواند ساعتها دوام بیاورد. در آخر، عناصر دیگری مانند طراحی، اندازه، وزن و اندازه نمایشگر وجود دارد که توصیه میشود به آنها نیز توجه کنید. اگر میخواهید هر روز لپتاپ خود را به دانشگاه ببرید و برگردانید، به دنبال یک لپتاپ سبکوزن باشید. آیا به پردازنده سریع و رم بالا احتیاج نیاز است؟ در خرید اینترنتی لپ تاپ دانش آموزی دقت کنید که لپتاپها با پردازندههای اینتل و AMD کار میکنند. یافتن انتخابی درست کمی سخت است. اگر قرار است از لپتاپ خود به طور عمده برای انجام تکالیف دانشگاهی، کار با نرمافزارهای ساده و غیره استفاده نمایید، پردازنده Core i3 اینتل یا AMD سری A A6 یا AMD A8 کافی است.

  • تنوع خوب پورتها
  • HP Spectre x360 14 | لپتاپ دانشجویی
  • تبلت سرفیس پرو ۴ استوک مایکروسافت Microsoft Surface Pro 4
  • برد اصلی: Intel Kaby Lake-U Premium PCH
  • لپتاپ گیمینگ و بازی

خودم لپ تاپ Lenovo IdeaPad S145 تو ذهنم هست. از اینکه سوالتون رو با مسترنکست در میون گذاشتید از شما متشکرم. همونظور که قبلا اشاره کردیم برای برنامه نویسی معمولی نیازی به سیستم های قوی نیست و یک سیستم معمولی با پردازه Core i5 f برای برنامه نویسی کافیه. در مورد لپ تاپ Lenovo IdeaPad S145 هم دقت کنید که پزدارنده این لپ تاپ نسل هشتم هست در حالی الان لپ تاپ های جدید به نسل یازدهم پردازه های اینتل مجهز هستند. پس یکم این سیستم قدیمی هست. قیمت لپ تاپ استوک core i7 غیر از این مورد توی بقیه مشخصات برای کار شما عالیه. با سلام. من یه لب تاپ برند asus یا lenovo برای کارهای عمرانی و معماری میخوام.(سقف قیمت ۳۵ میلیون).نمیدونم k571 بگیرم یا 5 legion بگیرم؟ مدل دیگری به غیر از اینها تو این رنج قیمت مدنظرتون هست که حداقل گرافیک ۴ رو داشته باشه؟ ممنون میشم نظرتون رو بدونم . البته باید دقت کنید که K571 سی پی یو نسل نهم و legion 5 سی پی بو نسل دهم داره.

نظرات  (۱)

سلام خسته نباشید.
شما که محصولات رو بررسی میکنید لطف دستگاه سم زدایی بدن رو هم بررسی کنین.

پاسخ:
سلام بله حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی