آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

تا حالا حتما کلمه سرم صورت را شنیده‌اید و یا از این سرم‌ها استفاده کرده‌اید. ولی ممکن است با تمام این سرم‌ها و کاربرد آنها آشنایی نداشته باشید؛ و سوالاتی در ذهن شما درباره سرم پوست باشد. مانند اینکه: سرم صورت چیست و چه کاربردی دارد؟ چگونه از سرم صورت استفاده کنیم؟ انواع سرم صورت چیست و هر کدام چه کاربردی دارند؟ کدوم سرم صورت برای پوست خشک خوبه؟ کدام سرم صورت برای پوست های چرب و جوش دار خوبه؟ و اینکه سرم صورت چه مارکی خوبه و بهترین سرم صورت کدام است؟ به تمام سوالات شما در این مقاله پاسخ داده خواهد شد و بهترین سرم صورت چندکاره سال ۲۰۲۱ را به شما معرفی می کنیم.

سرم صورت چیست؟

 

سرم صورت یک محصول مراقبت از پوست است که شما می‌توانید بعد از پاک کردن پوست خود با استفاده از یک محلول پاک کننده میسلار مرغوب، آن سرم را روی پوستتان اعمال و استفاده نمایید  اما باید این کار را قبل از مرطوب کردن پوست انجام دهید. سرم برای رساندن عناصر مغذی قدرتمند به لایه های عمقی تر پوست مناسب است زیرا از مولکول‌های کوچک ساخته‌شده که می‌توانند به عمق پوست نفوذ کنند و غلظت بسیار بالایی از مواد مغذی تشکیل‌دهنده را به لایه های پوست برسانند. این موضوع، سرم را به ابزاری قوی برای حل نگرانی‌های خاص پوستی مانند چین‌وچروک‌ها تبدیل کرده است. علاوه بر این، با استفاده از سرم­ها می‌توان با پیری پوست خداحافظی کرد.

سرم­های صورت در حوزه مراقبت از پوست، جزو تقویت‌کننده‌های قوی پوست به شمار می‌روند. این محصولات با مقادیر بیشتری از مواد تشکیل‌دهنده فعال، فرمول‌بندی شده‌اند و از آنجایی که سبک‌تر از کرم‌های معمول و مرسوم برای صورت هستند، می‌توانند به پوست شما، عمیق و عمیق‌تر نفوذ کنند و یک تفاوت آشکار ایجاد کنند. به طور معمول، می‌توان از این سرم­ها، به صورت روزانه و قبل از مرطوب کردن پوست استفاده کرد و می‌توان گفت که این سرم­ها همه‌کاره هستند و می‌توان آن‌ها را به روش‌های مختلفی مورد استفاده قرار داد. به عنوان مثال می‌توان این سرم­ها را به مرطوب‌کننده ­ها، کرم‌های شب و ماسک‌ها، برای افزایش قدرت آن‌ها، اضافه کرد. علاوه بر این، می‌توان از این سرم­ها به عنوان درمان نقطه‌ای برای مناطق دارای اشکال یا به عنوان یک ژل آب‌رسان برای پوست‌های چرب استفاده کرد. با استفاده مداوم از سرم­های صورت، می‌توان نتایج آشکاری را بر روی پوست دید که ممکن است با استفاده از اکثر کرم‌ها یا لوسیون­ها، چنین نتایجی دیده نشود. در ادامه با تفاوت سرم صورت با مرطوب‌کننده­ها و روغن صورت آشنا می‌شویم.

آیا سرم صورت یک مرطوب‌کننده است؟

 

 


در پاسخ به این سؤال می‌توان هم گفت بله و هم خیر. سرم­ها می‌توانند پر از عناصر تشکیل‌دهنده مرطوب‌کننده باشند (مثل اسید هیالورونیک، سرامیدها) که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کنند. اما این باعث نمی‌شود که سرم­ها را همان مرطوب‌کننده­های مرسوم به حساب آوریم. لوسیون­های صورت و کرم‌ها غنی‌تر هستند و یک مانع روی سطح بالایی پوست ایجاد می‌کنند.

تفاوت بزرگ بین سرم­ها و مرطوب‌کننده ­ها، مواد تشکیل‌دهنده آن‌ها است. سرم­ها از مواد تشکیل‌دهنده آب‌رسانی مانند وازلین و روغن‌های معدنی که اغلب مواد تشکیل‌دهنده مرطوب‌کننده­ها هستند و برای حفظ آب از تبخیر آن بر روی پوست به کار رفته‌اند. سرم­ها همچنین حاوی پرکننده‌ها، ضخیم کننده‌ها و عوامل روان کننده هستند. دومین تفاوت مهم این است که سرم­ها به دو دلیل می‌توانند به طور موثر‌تری در پوست شما کار کنند. در مرحله اول، چون سرم­هااز ترکیبات متشکله ی با ذرات کوچک‌تر درست شده اند، و به همین دلیل در سطوح سلولی عمیق‌تری از سطح پوست نفوذ می‌کنند. همچنین، چون سرم­ها حاوی ذرات درشت ملکول که در مرطوب‌کننده­ها وجود دارد نیستند، مواد تشکیل‌دهنده فعال در سرم، سریع در پوست شما نفوذ می‌کنند و می‌توانند ضمن جذب سریعتر؛ کارآیی و تأثیر بیشتری داشته باشند. بنابراین، مزیت سرم این است که غلظت بالایی از مواد تشکیل‌دهنده فعال را فراهم کرده و نفوذ  بیشتر و عمقی تری را برای پوست ایجاد می‌کند، به بیان دیگر؛ رساندن مواد مغذی مفید و آب‌رسانی فعال به عمیق‌ترین لایه‌های پوست که مرطوب‌کننده­ها توانایی نفوذ به آن را ندارند، اصلی ترین وظیفه سرم های پوست صورت است.

بهترین مارک سرم پوست برای خرید چیست ؟

 


بهترین سرم پوست : امروزه عوامل مختلفی مانند شیوه زندگی ، استرس ، آلودگی هوا ، عوارض جانبی داروها ، نور خورشید ، بیماری های پوستی ، ژنتیک و.. در تیره شدن رنگ پوست موثر است. البته این تغییر رنگ پوست برای هیچ کس خوشایند نیست و همه ، به ویژه خانم ها ، دوست دارند پوستی شفاف ، درخشان و زیبا داشته باشند.

پوست زیبای صورت برای اکثر مردم به ویژه خانم ها بسیار مهم است تا جایی که برخی افراد هزینه های زیادی را صرف زیبایی می کنند. برخی لک هاو چین و چروک صورت تحت تاثیر سن به وجود آمده همچنین یکی دیگر مواردی که زیبایی صورت را تحت تاثیر قرار می دهد جوش ها، آکنه ها و اسکار های پوستی است. برای پیشگیری و همچنین درمانمی توانید از بهترین سرم های پوست ایرانی و خارجی استفاده کنید.


بهترین سرم پوست چه مارکی است؟

 

بهترین برند های ماسک لب برای خرید کدامند؟ که در این بخش به معرفی آنها نیز پرداخته اینم عبارتند از :
سرم پوست لافارر ، تونیک روشن کننده پوست سی گل ، سرم جوان کننده والنسی ، سرم ضد چروک الارو ، سرم ضد چروک و سفت کننده پوست ، سرم پوست ایمجز و .. می باشد.

در این مطلب قصد داریم مواردی هم چون معرفی 25 مدل پرفروش سرم پوست، نحوه ی استفاده از آن و… را توضیح داده ایم، پس با بانو آرت همراه باشید تا موراد یاد شده و موارد مهم دیگر را در خصوص خرید بهترین مارک سرم پوست را از دست ندهید.

انواع سرم پوست
بهترین سرم پوست به عنوان یک قاعده باید جزو اولین محصولاتی باشد که پس از پاکسازی و لایه برداری مورد استفاده قرار می گیرند تا بهترین نتیجه را بعد از استفاده محصولات زیبایی داشته باشید. از این رو قصد داریم انواع سرم پوست موجود در بازار را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در انتاب محصول مورد نظرتان شما را یاری رسانیم.

انواع سرم پوست

 

1. سرم ضد چروک پوست
سرم ضد چروک پوست نوعی سرم صورت است. افراد برای بسیاری از دلایل از سرم های صورت استفاده می‌کنند، یکی از این دلایل جلوگیری از ایجاد چین و چروک صورت و از بین بردن دائم آنها می‌باشد.

به این منظور بسیاری از خانم‌ها و یا حتی آقایان نیز از سرم ضد چروک استفاده می‌نمایند این سرم شگفت انگیز از پیری زودرس صورت جلوگیری به عمل می‌آورد و با عصاره‌ها و ترکیباتی که دارد مانع ایجاد چین و چروک در صورت خواهد شد و صورت را شفاف و زیبا نگه می‌دارد.

2. سرم روشن کننده پوست
سرم روشن کننده پوست یک محصول مراقبتی بسیار ایده آل می باشد که متخصصین آن را به عنوان یک تقویت کننده قوی برای پوست جایز می دانند. استفاده از سرم های پوست دارای انواع مختلفی از جمله روشن کننده پوست است که در این مقاله به آن می پردازیم.

3. سرم ویتامین C
سرم ویتامین سی محصولی مراقبتی و جوان ساز ویژه پوست است که به دلیل ویتامین C موجود در آن، خواص زیادی را برای پوست به ارمغان می‌آورد. پوست ما برای جوان ماندن و حفظ طراوت جوانی خود، روزانه به مواد مغذی زیادی نیاز دارد تا با استفاده از آن‌ها به بهبود جریان خون پوست، حفظ طراوت، شادابی، ترمیم و بازسازی خود بپردازد.

ویتامین C یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین مواد مغذی لازم است که پوست برای تغذیه خود به آن نیاز دارد؛ با استفاده روزانه از بهترین سرم ویتامین سی (بهترین سرم برای جوانسازی پوست)، نیاز پوست برای طراوت، شادابی و جوانی تأمین خواهد شد.
 

دلایل استفاده از سرم ویتامین C در روتین روزانه پوستی

 

مناسب انواع پوست است، فرمولاسیون سرم های ویتامین سی بسیار ایمن است و مشکلی بعد از استفاده برای پوست در اکثر افراد به وجود نمی آورد. افرادی که دارای حساسیت پوستی شدید هستند ممکن است دچار احساس سوزش پس از استفاده شوند.
با تولید ملانین نقاط تیره مانند لک ها که در اثر بارداری، اکنه، نور خورشید، پس از لیزر، افزایش سن و عوامل دیگر به وجود آمده اند را از بین می برد و پوست را یکدست می کند.
بهترین سرم های ویتامین سی
موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین می شود و از ایجاد خطوط نازک و چین و چروک جلوگیری می کند.
با تولید کلاژن به وسیله سرم ویتامین سی، پوست مستحکم و منعطف می شود و پوست دچار افتادگی و شل شدگی نمی شود.


با آبرسانی و رطوبت رسانی ناحیه زیر چشم، آن ناحیه را صاف و پر می کند و خط های زیر چشم کمتر دیده می شوند و در بی رنگ کردن خطوط حلقوی دور چشم قوی عمل می کند.  
موجب کمتر شدن تیرگی و کدر بودن پوست می شود و پوست را درخشان و جوان می کند زیرا رنگدانه های تیره پوست را محو کرده و پوست را صاف و نرم می کند.
قرمزی ناشی از التهابات پوستی، آفتاب سوختگی و عوامل دیگر را کاهش داده و پوست را یکنواخت می کند.
·        سرعت تولید و تکثیر سلول ها را بالا برده و سلول های جدید را با سلول های مرده جایگزین کرده در نتیجه آفتاب سوختگی را بهبود می بخشد.
از پوست با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و از آسیب به آن جلوگیری می کند.


راهنمای استفاده از سرم ویتامین C

 

پس از شستشوی صورت از سرم ویتامین سی بر روی پوست تمیز استفاده کنید. بعد از شستشو اولویت استفاده را به سرم ویتامین سی بدهید زیرا به این صورت مواد مفید سرم به طور عمقی به لایه های زیرین پوست می رود و بهتر جذب می شود و بقیه کرم های از جذب مواد سرم جلوگیری نخواهند کرد.

 می توانید بعد از سرم از مرطوب کننده استفاده کنید. سرم ها مانع از جذب مرطوب کننده نمی شوند.

چند قطره از سرم را با انگشتان خود به طور یکنواخت روی پوست خود برای چند دقیقه ماساژ دهید.

در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین سرم های ویتامین سی در بازار خواهیم پرداخت که می توانید در روتین روزانه پوستی خود مورد استفاده قرار دهید.

سرم صورت چیست؟

سرم ها معمولا مایع غلیظی هستند که دارای بافت سبک هستند و سریع جذب پوست می‌شوند و دارای اثر بخشی سریع‌تری نسبت به کرم‌ها می‌باشند، به همین خاطر برای رفع مشکلات پوستی از آن استفاده می‌کنند، زیرا اثر بخشی سریع‌تری را دارند. که هر کدام از سرم‌های پوست صورت دارای کاربرد مختلفی هستند که با توجه به نیاز پوست‌تان می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.


بهترین سرم های ویتامین سی
سرم پوست لافارر مدل Anti Ageing and Lightening c10% حجم ۳۰ میلی لیتر


بهترین سرم های ویتامین سی


از آن جایی که یکی از ترکیبات اصلی این سرم ویتامین C است، به بررسی این سرم نیز می پردازیم. اسکوربیک اسید موجود در سرم لافارر پوست را با ملایمت لایه برداری می کند و از تولید ملانین جلوگیری می کند و مانع از ایجاد لک های پوستی که در اثر بارداری، جوش، افزایش سن و موارد دیگر به وجود آمده اند، می شود. به دلیل وجود ویتامین C کلاژن و الاستین پوست افزایش پیدا کرده و چین و چروک را کاهش می دهد در نتیجه پوست لطیف، شاداب و یکدست می شود. سرم ویتامین C لافارر، پوست را به خوبی رطوبت رسانی می کند و از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند در نتیجه از بروز نشانه های پیری جلوگیری می کند. یکی دیگر از ترکیبات موثر در فرمولاسیون این سرم ویتامین E  است که از ایجاد جوش و التهاب پوست جلوگیری کرده و پوست را پوست را لطیف می کند. ویتامین E و اسکوربیک اسید به همراه ویتامین C به این سرم خاصیت روشن کنندگی قوی داده و در کنار رطوبت رسانی به پوست آن را جوان می کند. شب ها بر روی پوست تمیز از این سرم استفاده کنید و از تماس با ناحیه اطراف چشم خودداری کنید. این محصول ساخت ایران است و مناسب انواع پوست می باشد.

 

بهترین سرم صورت کدام است؟ سؤال‌هایی از این قبیل که بهترین سرم صورت خارجی کدام است؟ یا بهترین سرم صورت ایرانی چیست؟ نمیتواند جواب دقیقی داشته باشد.

سرمهای صورت برای بیماری‌های پوستی ساخته می‌شوند.درنتیجه ممکن است بهترین سرم صورت با بهترین برند هم به کار شما نیاید. انواع سرم ها با فرمول‌های متنوع در بازار وجود دارند که هرکدام برای یک عارضه خاص مورداستفاده قرار می‌گیرند.

سرم آبرسان پوست:

سرم آبرسان صورت، همانطور که از اسم آن هم پیداست برای آبرسانی به پوست از آن استفاده می‌شود. سرم‌های آبرسان پوست یکی از بهترین سرم صورت برای انواع پوست می‌باشد. زیرا علاوه بر پوست‌های خشک، پوست‌های چرب هم نیاز به آبرسانی دارند و باید از سرم‌های آبرسان فاقد چربی استفاده کنند. زیرا این سرم‌های آبرسان، فاقد چربی هستند و حاوی هیالورونیک اسید می‌باشند که آب از دست رفته پوست را به پوست بر می‌گردانند و مانع از ایجاد چین و چروک در پوست شده و از خشکی بیش از حد پوست جلوگیری می‌کنند.

از خشکی پوست گرفته تا درمان آکنه، جوش و یا لک‌های پوستی.از سرمهای پوستی برای رفع چین‌وچروک هم استفاده می‌شود. تفاوت عمده سرمها با کرم‌ها و محصولات آرایشی در نفوذپذیری بیشتر سرم در پوست است.

ازسرم صورت برای تمیز کردن سطح پوست و کمک به نفوذپذیری بیشتر کرم‌های مرطوب‌کننده هم استفاده می‌شود. سرمها بهترین گزینه برای پوست‌های چرب هستند.

این محصولات آرایشی درمانی بر پایه آب تولید می‌شوند.درنتیجه همانند کرم‌های مرطوب‌کننده مانع بسته شدن منافذ پوست نمی‌شود. در این مقاله در پایگاه دانش اکسیرشاپ 10 برند برتر تولیدکننده سرم صورت را با توضیحات کامل و لینک خرید به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید…

 

بهترین مارک سرم صورت-10 برند برتر


1-سرم صورت الارو(ellaro)
این برند فرانسوی عمری کمتر از 15 سال دارد. اما از همان ابتدا کاملاً حرفه‌ای عمل کرده و توانسته در میان بهترین تولیدکنندگان سرم صورت جای گیرد.

این شرکت متخصص در تولید محصولات چندمنظوره است. شرکت الارو 7 دسته محصول را در طیف سنی 15 تا 70 سال را تولید می‌کند.

2-سرم صورت ایو روشه(yves-rocher)
این برند 50 ساله فرانسوی متخصص در تولید محصولات ارگانیک با مواد اولیه 100% طبیعی است. برند ایو روشه در 90 کشور در سراسر دنیا به فروش می‌رسد.

می‌توان گفت هیچ جای کره زمین وجود ندارند که یک نمایندگی از محصولات آرایشی این برند در آن وجود نداشته باشد.

 

3-سرم صورت سی گل(sea-gull)
برند سی گل عمری 20 ساله داشته و یک نام کاملاً ایرانی است. این شرکت 16 دسته از محصولات آرایشی بهداشتی ازجمله انواع مرطوب‌کننده، کرم ضد آفتاب، روغن، سرم،… را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

برند سی گل امتحان خود را در بازار ایران پس داده و می‌توان گفت که در هر داروخانه یا فروشگاه محصولات آرایشی یافت می‌شود.

 

4-سرم صورت بی یلندا(bielenda)
این نام لهستانی عمری 30 ساله داشته و مشهور در تولید محصولات با رایحه استثنایی است. این شرکت متخصص در تولید کرم بدن بوده و محبوبیت زیادی هم در اروپا دارد.

سرم صورت بیلندا یکی از محصولات خوش فروش این شرکت است که توانسته خود را در میان 10 سرم صورت برتر جای دهد.

 

5-سرم پوست صورت لافارر(lafarrerr)
این شرکت بیش از نیم قرن قدمت داشته و جزو قدیمیهای بازار لوازم آرایشی و بهداشتی است.محصولات این شرکت تحت لیسانس لافارر در ایران تولید میشوند.

 

6-سرم پوست ویشی(vichy)
این نام فرانسوی نزدیک به یک قرن عمر دارد. شهرت محصولات این برند از نوع آبی است که در محصولات ویشی استفاده می‌شود. «آب گرم چشمه‌های شهر ویشی واقع در کشور فرانسه تنها منبع آبی است که در فرمولاسیون محصولات این برند به کار گرفته‌شده است».

سرم صورت این شرکت هم از همین آب تولیدشده و خواص چشمه‌های آب گرم شهر ویشی را با خود به همراه دارد.

 

7-سرم پوست کلیون(cliven)
برند کلیون عمری 20 ساله داشته. اما در همین زمان کوتاه به یک امپراتوری تبدیل‌شده است. تنوع محصولات این شرکت ایتالیایی به بیش از 500 محصول می‌رسد.

این شرکت انواع مرطوب‌کننده، کرم ضد آفتاب، سرمها، کرم‌های آب‌رسان …را با بهترین کیفیت تولید کرده و در 70 کشور در سراسر جهان به فروش می‌رساند.

8-سرم صورت آرکایا(arcaya)
این نام عمری 20 ساله داشته و یک شرکت آلمانی است .محصولات این شرکت بدون ماده مضر پارابن تولید می‌شوند.برند آرکاریا توسط شرکت راک در ایران توزیع و ضمانت می‌شود.

9-سرم صورت اوتی(ottie)
خرید سرم صورت اوتی

10- سرم صورت دادو سنس(dado-sense)
این برند عمری 40 ساله داشته و محصولات مخصوص به پوست‌های حساس را تولید می‌کند. محصولات ددوسنس مناسب برای انواع بیماری‌های پوستی است. سرم Dado Sense بهترین سرم صورت برای پوست خشک هم محسوب می‌شود.

نتیجه گیری

بعد خواندن فواید هر یک از سرم‌های پوست، متوجه شدیم که سرم‌ها برای درمان و جلوگیری از مشکلات و بیماری های پوستی، و یکی از راه‌های مراقبت پوست می‌باشند. و دارای خاصیت جذب بالاتری نسبت به کرم‌ها می‌باشند، بنابراین اثر بخشی زودتری را دارند. و باید مدت زمان مشخصی از این سرم ها به طور مرتب استفاده شود تا تاثیر خود را بر روی پوست ما بگذارد. وبه جای اینکه برای هر یک از عارضه های پوستی یک سرم بخریم بهترین راه استفاده از سرم‌های چندکاره می‌باشد. امیدوارم از مطالبی که براتون فروشگاه اینترنتی بانه لوکس فراهم کرده راضی باشید و براتون مفید واقع شده باشه؛ که با کلیک روی بانه لوکس می‌توانید از سایر محصولات این فروشگاه و تخفیفات ویژه آن دیدن کنید.

منبع : بانه لوکس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۰۰ ، ۱۶:۴۹