آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

خرید تلویزیون شیاومی 65اینچ مدل 65MI TV 4S

يكشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۲۰ ق.ظ

خرید تلویزیون شیاومی 65اینچ مدل 65MI TV 4S

xiaomi tv16.76 میلی متر، دارای بدنه پلاستیکی سیاه رنگی و لبه های هلالی جذابی می باشد. طراحی جعبه مانند این وسیله به این دلیل هست که گرما راحت تر از سخت افزاری داخلی پراکنده و خارج بشه. در قسمت پشت این وسیله، پورت های HDMI، پورت 3.5 میلی متری صدا و پاور قرار داره، البته پلاگین USB رو نیز خواهید دید. شما همراه با Mi Box S، یک ریموت کنترل با دکمه های اختصاصی برای نتفلیکس و درخواست کمک از Google Assistant دریافت می کنید. Assistant به شما این امکان رو میده تا به سرعت برنامه های نمایشی تلویزیون رو راه اندازی کرده یا ویدئوهای یوتیوب رو با صدور فرمان های صوتی پخش کنید. در قسمت بالای ریموت دکمه جستجوی صدا قرار داره و در زیر اون D-pad دایره ای شکل با یک دکمه تأیید در وسط قرار گرفته. دکمه پاور در بالاترین قسمت و دکمه های کنترلی صدا رو در پایین ترین قسمت خواهید دید. راه اندازی Mi Box S بسیار ساده هست، پورت HDMI رو به تلویزیونتون یا رسیور وصل کنید، پورت برق رو به یک خروجی وصل کنید.

  • درگاه USB و HDMI
  • عدم استفاده از محافظ صفحه
  • اسپیکر دو کاناله با خروجی 10 وات
  • ویژگی های تلویزیون اولد شفاف شیائومی از نگاه نزدیکتر
  • برنامه AZ Screen Recorder را در تلویزیون اندروید خود نصب کنید
  • حافظه RAM: 2GB DDR4
  • کنتراست و وضوح رنگی 100 درصدی میخواهید
  • تایید هویت

xiaomi tvهر چه حاشیه های صفحه نمایش یک تلویزیون باریک تر باشد، تمرکز روی محتوای در حال پخش و لذت تماشای تلویزیون بیشتر خواهد شد. طراحی این تلویزیون باریک و مینیمال است. بلندگوهای این تلویزیون نیز طراحی جمع و جوری دارند و همین موضوع باعث شده که ضخامت یا قطر کلی تلویزیون باریک شود. ضخامت کم باعث می شود که تلویزیون برای نصب روی دیوار مناسب تر شود و فاصله بسیار اندکی میان تلویزیون و دیوار بوجود آید و محیط خانه شما زیبا تر به نظر برسد. دستیار صوتی گوگل ممکن است در زمان فروش این تلویزیون در دسترس نباشند و طی یک آپدیت در آینده منتشر شوند. محتوای سرویس های مختلف بسته به منطقه جغرافیایی ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کنند. برنامه ها بسته به مدل تلویزیون و منطقه جغرافیایی ممکن است در دسترس نباشند. ریموت کنترل و عملکرد آن با توجه به مدل تلویزیون ممکن است متفاوت باشد.

قیمت تلویزیون شیائومی

xiaomi tvتوسط این قابلیت خواهید توانست فیلمها، برنامهها و … موجود در گوشی را بر روی نمایشگر تلویزیون انتقال دهید و آنها را با کیفیت بالا دریافت نمایید. تلویزیون L55M5-5ASP یکی از محصولات مدرن و خوش ساخت برند شیائومی میباشد که از امکانات متنوع و پیشرفتهای بهره میبرد. این تلویزیون در سایز 55 اینچ و با کیفیت 4k بهره میبرد و توانایی این را دارد تا بتواند بهترین لحظات دیداری و شنیداری را برای شما خلق کند. همچنین در بخش اسمارت نیز دنیایی متنوع و سرگرم کننده و پر از لذت و خوشی را در اختیارتان قرار میدهد که باعث میشود تا همراه با تلویزیون تجربیات عالی را بدست آورید. اما اگر تمایل دارید تا محصولی متفاوت و منحصر به فرد را از برند دیگر خریداری نمایید میتوانید از برند سامسونگ که این روزها بیشترین سهم از فروش بازار را به خود اختصاص داده است خریداری کنید. تلویزیون 55TU8000 محصول سال 2020 این برند میباشد که با جدیدترین امکانات مجهز شده است.

همانطور که همگی ما می دانیم رشد تکنولوژی در چند دهه اخیر بسیار سریع اتفاق افتاده است و وسایل الکترونیکی امروزه بسیار هوشمند شده اند. در این بین تلویزیون ها به عنوان جعبه جادویی هر خانه طی این سال ها دست خوش تغییراتی همراه با فناوری پیشرفته شده است. شیائومی برند نوظهور و موفقی است که ابتدا در زمینه تولید گوشی موبایل فعالیت کرده و اکنون پا را فراتر گذاشته است و در تمام زمینه های زندگی نفوذ کرده است. در ادامه این مطلب می خواهیم تلویزیون هوشمند 65 اینچ شیائومی Mi LED TV 4S را به شما معرفی کنیم و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهیم. با پارس شیائومی همراه باشید. شیائومی این تلویزیون را ترکیبی از آلومینیوم و پلاستیک طراحی کرده است. فریم این دستگاه از آلومینیوم به شکل برس خورده است و پشت دستگاه از جنس پلاستیک ساخته شده است. از هر سه طرف بالا، چپ و راست ضخامت فریم تلویزیون 7 میلی متر و از سمت پایین 16 میلیمتر برآرود شده است.

 

xiaomi tvرزولوشن این دو تلویزیون به یک اندازه است اما هر چه سایز تلویزیون بزرگتر باشد تراکم پیکسلی بیشتر است. بدیهی است که پیکسلی علاوه بر رزولوشن بالای تصویر، باعث ثبات کیفیت در سایز های مختلف میشود. تلویزیون های امروزی هر کدام در استفاده از تکنولوژیهای جدید از یکدیگر پیشی میگیرند و عالیترین تکنولوژیهای روز دنیای الکترونیک را به کار میگیرند. یکی از این تکنولوژی ها، فناوری HDR یا Range High Dynamic که معادل فارسی آن محدوده داینامیک پویا است. این فناوری با افزایش تفاوت و فاصله میان تاریکی و نور، به واضحتر کردن تصویر میپردازد و تصویر خروجی را پویاتر و واقعیتر میکند. فناوری HDR دارای استانداردهای مختلفی است و در نسخههای مختلف موجود است. ، HDR10 از برترین این نسخهها هستند که در فناوریهای تصویر تلویزیون مورد kalinab استفاده قرار میگیرند. فناوری HDR۱۰ پرو نسخه تکامل یافتهتر HDR10 است که توسط سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته و در تلویزیونهای جدید این برند موجود است. تکنولوژی HLG یکی از برترین و پویاترین فناوریهای تصویر است که برای تکمیل نسخه های HDR ابداع شده است.

تلویزیون شیاومی

لزوم یک خرید اینترنتی خوب، دسترسی به تنوع بالای کالا با قیمت های مناسب و برند های گوناگون است. به همین دلیل است که هیماشاپ شعار خود را از هر برندی به هر رنگی قرار داده است. شما می توانید شمار زیادی کالا از برند های مختلف با قیمت های مناسب را در هیماشاپ خریداری کنید. ما در هیماشاپ نه تنها کالا ها را عرضه می کنیم بلکه با بررسی تخصصی هر محصول، تمامی ویژگی های مثبت و منفی آنها را با شما در میان می گذاریم تا بتوانید با خیالی آسوده و به دور از هیاهو های تبلیغاتی کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. اما چه کالا هایی در فروشگاه اینترنتی هیماشاپ عرضه می شود؟ قطعات کامپیوتر از تنوع بالایی در کیفیت و قیمت برخوردار هستند و اگر می خواهید یک کیس کامل را از ابتدا اسمبل کنید می توانید برای تامین تک تک قطعات روی هیماشاپ حساب کنید. را در تنوع بالایی از برند ها و قیمت ها عرضه می کند.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

در مورد ریموت کنترل تلویزیونهای شیائومی نیز که از طریق بلوتوث به دستگاه وصل میشود، راحتی استفاده و عدم تناسب فاصله برای عملکرد دکمههای کنترل را به دنبال خواهد داشت. از این رو میتوانید بدون نگه داشتن مستقیم ریموت کنترل به تلویزیونهای شیائومی از این رابط استفاده نمایید. البته این ریموت کنترل با وزن بسیار سبک و ضخامت ۱ سانتیمتری که طراحی و ساخته شده است، حس کالای باکیفیت و مناسب را در ضمن راحتی استفاده القا خواهد کرد. اما در این مورد نیز باید بگوییم که این قابلیت تلویزیونهای شیائومی در مقایسه با کلیدهای لمسی و کنترل حرکتی تلویزیونهای ال جی و سامسونگ، محدودتر بوده است و برتری را در این پنل ارتباطی نتوانسته است به وجود آورد. البته تلویزیونهای شیائومی در اندازه و ابعاد کوچک و بزرگ به عنوان مثال ۳۲ اینچ تا ۶۵ اینچ تولید و عرضه بازار شده است. در تلویزیون های led/lcd الجی صرفا از پنل ips استفاده می شود و همچنین در تلویزیون های سامسونگ نیز تنها از پنل va استفاده شده است.

تلویزیون شیائومی

در خصوص موشن و نمایش حرکات سریع باید گفت که این تلویزیون میتونه محتوای با فریم ریت زیر 60هرتز رو به 60هرتز ارتقا بده و روونی یک محتوای 60هرتز واقعی نمایش دهد. پرش فریم و لرزش تصویر نیز به میزان نامحسوسی دیده میشن که در تجربه ی بصری تاثیر زیادی ندارند و میتونید محتوای ورزشی و اسپورت خودتون رو به شکل ایدهآل و بدون مشکل ببینید. معنی : نرخ فلیکر بکلایت وقتی تمام تنضیمات بکلایت و فلیکر خاموش است. اهمیت و تاثیر آن : تقریبا تمام محتوا اما به ظور اختصاصی محتوای اسپورت و سرایع که این الگوی تطبیق نوری بکلایت به کمک موشن و روون تر شدن پخش اینگونه محتوا میشود. معنی : حداقل ترین تطابق ممکن برای محتوای 60 فریم توسط بکلایت و الگویی نوری آن. معنی : تلویزیون میتواند یک ورودی 60 فریم یا کمتر را دریافت کرده که سورس پخش آن هم مهم نیست و هرگونهی این محتوا را به به حداقل 100 فریم و حداکثر 120 فریم ارتقا دهد.

در ان پورت اپتیکال، شبکه و آنتن و یا خروجی صدای آنالوگ هم قرار گرفته است. این تلویزیون دارای حافظه 16 گیگابایت است و می توان حجم زیادی از محتوا و یا فایل ها را در آن ذخیره کرد. حافظه کوتاه مدت یا RAM برابر با 2 گیگابایت دارد که سرعت لود صفحات و یا سرعت سیستم عامل به آن وابسته است. بلوتوث، وای فای، پورت های کاربردی و… از امکانات موجود در تلویزیون MI P1 شیائومی است. شیائومی در مدل P1 ازسیستم عامل Android استفاده می کند. این سیستم عامل به جهت اینکه مدت زمان زیادی است توسط کاربران در گوشی های تلفن همراه استفاده می شود، محبوبیت زیادی را دارد. دسترسی به برنامه ها برای این سیستم عامل آسان است و کاربری اسانی را نیز دارد. شیائومی در مدل MI P1 از ورژن 10 این سیستم عامل استفاده کرده است. این ورژن قابلیت های جدید را دارد که می تواند هم کاربردی و هم سرگرم کننده باشد.

  • خوانندگان خود را آموزش دهید
  • وزن: ۲۱.۳ کیلوگرم
  • برخورداری از فناوری VRR
  • حجم صدای پایین نسبت به سونی، سامسونگ و الجی
  • پشتیبانی از تلویزیون اینترنتی HbbTV یا Hybrid Broadcast Broadband TV

مدلهایی همانند B7100 و A6100 از جمله تلویزیونهای محبوب هایسنس هستند که کیفیت بسیار مطلوبی را ارائه دادهاند. در ادامه به بررسی تلویزیون حرفهای هایسنس مدل B7100 برای نشان دادن تکنلوژی های هایسنس پرداختهایم، با آف خرید همراه باشید. 2160 پیکسل، در تلویزیون 55 اینچ هایسنس 55B7100 بهره گرفته است. تلویزیون Hisense 55B7100 با استفاده از فناوری 4K و UHD قادر است تصاویری بسیار درخشان و بدون لرزش را به نمایش بگذارد و در فیلمهای سریع و هیجانی بیشترین سطح رضایت را داشته باشد. تلویزیون Hisense DLED 4K UHD TV 55B7100 توانایی پشتیبانی از فایلهای HDR و HDR Plus را داشته و رنگهای بسیار غنی و بزرگنمایی شده را به نمایش خواهد گذاشت. تلویزیون ارزان قیمت هایسنس از سیستم عامل VIDAA U کمک گرفته و با استفاده از برنامههای پیش فرض و امکان اتصال به سایر لوازم جانبی، بیشترین سطح رضایت را برای کاربر به ارمغان آورده است. برند «شارپ» با سابقه طولانی و حضور موفق در بازار ایران، نامی آشنا است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از تلویزیون شیائومی 75 اینچ q1 ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی