آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

معرفی و بررسی لپ تاپ استوک lenovo G70

يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۰۴:۴۲ ب.ظ

لپ تاپ  استوک lenovo G70  بسیار باکیفیت وخوش ساخت کمپانی لنوو است که جز بهترین محصولات این کمپانی هم به حساب می آید. این لپ تاپ فوق العاده کارایی بسیار خوبی دارد و از طراحی بسیار خوبی هم برخوردار است. لنوو در ساخت و عرضه این لپ تاپ دقت زیادی به خرج داده است و نتیجه این شده است که با لپ تاپی فوق العاده برخورد کنیم. این لپ تاپ در جز پر فروش ترین لپ تاپ های لنوو بود و از این نظر جز بهترین ها بود. لنوو با عرضه این لپ تاپ فوق العاده نشان داد که می تواند به خوبی سلیقه کاربران را درک کند و لپ تاپی مد نظر آن ها عرضه کند. این لپ تاپ دقیقا همان چیزی بود که کاربران پر تعداد این کمپانی انتظار داشتند و در همه زمینه ها عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا این لپ تاپ استوک فوق العاده را مورد بررسی قرار دهیم و با قسمت های مختلف آن آشنایی پیدا بکنیم.

لنوو را می توان به طور قطع به عنوان یکی از بهترین و قویترین کمپانی های تولید کننده لپ تاپ در جهان دانست. این کمپانی جز باتجریه ترین کمپانی ها است و همیشه ثابت کرده است که می تواند با تولید یک لپ تاپ باکیفیت نبض بازار را در بگیرد و از دیگران رقیبان بزرگی که دارد پیشی بگیرد. لپ تاپ های این کمپانی معمولا کیفیت بسیار خوبی دارند و از نظر کارایی هم در سطح فوق العاده ای هستند. هنگامی که لپ تاپی از لنوو به بازار عرضه می شود کاربران زیادی برای خرید این لپ تاپ اقدام می کنند. لپ تاپ های این کمپانی معمولا به لپ تاپ های بسیاری از کمپانی های دیگر ترجیح داده می شوند چرا که کیفیت بسیار خوبی دارند.لنوو معمولا لپ تاپ های خود را با قیمت بسیار خوبی عرضه می کند و همین شاید دلیلی باشد بر فروش بالای آن ها همچنین این لپ تاپ ها نسبت به قیمت خود امکانات بیشتری دارند و می توانند که در این زمینه کاربر را راضی نگه دارند. در روزهایی که قیمت لپ تاپ ها سر به فلک کشیده است، لپ تاپ های لنوو قیمت بسیار بهتری دارند و قطعا خرید به صرفه تری هستند.

صفحه نمایش این لپ تاپ کیفیت بسیار خوبی دارد و می تواند که تصاویر را با کیفیت بسیار خوبی نشان دهد. این صفحه نمایش زوایای دید بسیار خوبی دارد و در این زمینه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهد این زوایای دید کاملا استاندارد هستند و کاربر در این زمینه احساس رضایت خواهد کرد. رنگ پردازی در حد متوسطی است هر چند که این رنگ پردازی می توانست مقداری بهتر باشد اما در کل می توان گفت راضی کننده است و ایراد بزرگی ندارد ولی می توانست که برخی رنگ ها را پویاتر نشان دهد. نور پردازی اما در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و کاملا راضی کننده است. این نور پردازی یکی از نقاط قوت صفحه نمایش است و در حد بسیار خوبی قرار دارد به این معنا که در محیط هایی که نور زیادی وجود دارد باز هم این صفحه نمایش کیفیت بالای خود را حفظ می کند و تصاویر را به شکلی راضی کننده به کاربر نشان می دهد. در زمینه سخت افزار هم صفحه نمایش در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و هیچ لرزش خاصی در آن احساس نمی شود این مورد را باید مدیون لولاهای بسیار مستحکمی دانست که این صفحه نمایش را با قدرت در جای خود نگه داشته اند.

طراحی این لپ تاپ یکی از نقاط قوتش به حساب می آید و لنوو با طراحی این لپ تاپ نشان داد که چقدر خوب می تواند که لپ تاپ هایی زیبا و خاص عرضه کند. این لپ تاپ در قسمت های مختلفش زیبایی های خاصی دارد و هیچ ایرادی نمی توان به طراحی ظاهری آن گرفت.بدنه این لپ تاپ به طور کامل از پلاستیک ساخته شده است اما این پلاستیک به حدی باکیفیت است که کاربر در همان روزهایی ابتدایی که این لپ تاپ را خریداری می کند به خوبی متوجه استحکام و زیبایی آن می شود. این پلاستیک بسیار باکیفیت است و در زمینه زیبا بودن لپ تاپ نقش موثری ایفا می کند. لنوو در طراحی این لپ تاپ به گونه ای عمل کرده است که هر کاربری می تواند طبق سلیقه خود از لپ تاپ استفاده بکند یعنی هم می تواند که استفاده تجاری کند و هم می تواند که استفاده شخصی انجام دهد. این لپ تاپ دقیقا از نظر طراحی ظاهری به لپ تاپ های پر طرفدار لنوو شبیه است و این کمپانی از قالب لپ تاپ های موفق خود برای ساخت این لپ تاپ استفاده کرده است که باید گفت نوعی ریسک انجام داده بود اما به هر حال این ریسک برای کمپانی جواب داد و این لپ تاپ به یکی از پرفروش ترین ها تبدیل شد.

صفحه کلید کیفیت خوبی دارد و عملکردش نیز راضی کننده است. این صفحه کلید بسیار زیبا و خوش ساخت طراحی شده است و کلیدهای کاملا نرم و روانی دارد. فواصل کلیدهای این صفحه کلید کاملا استاندارد هستند و کاملا زیبا طراحی شده اند. کیفیت ساخت این صفحه کلید در حد بسیار خوبی است و هیچ مشکلی در این زمینه ندارد. تاچ پد در اندازه کاملا استاندارد ساخته شده است و عملکرد بسیار خوبی دارد. این تاچ پد کاملا روان کار می کند و هیچ گیرایی خاصی ندارد. به طور کلی تاچ پد و صفحه کلید در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و عملکرد بسیار خوبی هم از خود نشان می دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی