آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

دکوراسیون داخلی منزل؛ شیکترین ایدههای دکوراسیون خانه

kitchen decorationتابلو و قابی که برای زیبایی دکوراسیون خانه انتخاب میکنید نیز باید هماهنگ با سبک اصلی دکوراسیون خانه و دیگر اجزا بوده و در جهت تکمیل آنها به تم کافی شاپ کار گرفته شود. عنصری از دکوراسیون داخلی که بیشتر از همه جلوی دید افرادی که وارد خانه میشوند قرار گرفته و جلب توجه میکند، دیوار است. به همین دلیل رنگ دیوارها از مهمترین عناصر در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل خواهد بود. رنگ، بافت و طرحی که روی آنها به کار میرود، تاثیر زیادی در طراحی و جذابیت فضا داشته و باید هماهنگ با طرح و رنگ دیگر اجزای دکوراسیون خانه انتخاب شود. حتی میتوان با انتخاب رنگ و طرح مناسب، فضای خانه را بزرگتر جلوه داد یا نواقص آن را پوشاند. فرشها و قالیچهها نقش بسیار مهمی در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل داشته و همزمان وسیلهای کاربردی نیز به حساب میآیند. فرشهای باکیفیت معمولا قیمتهای نسبتا بالایی دارند، به همین دلیل در بیشتر مواقع، انتخابی دائمی یا طولانی مدت خواهند بود، در نتیجه باید دقت زیادی در انتخاب و خرید آنها به خرج داد.

چگونه میز ناهارخوری مناسب با چیدمان منزل را انتخاب کنیم؟ میز ناهارخوری یکی از عناصر اساسی در دکوراسیون هر خانه است که غالبا در دو بخش سالن پذیرایی یا در آشپزخانه از آن استفاده میشود. درحال حاضر تولید انواع میز ناهارخوری در طرحها و رنگهای متنوع، سبب شده تا مشتریان در خرید میز ناهارخوری متناسب با دکوراسیون منزل خود دچار سردرگمی شوند. پیش از اقدام به خرید میز نهارخوری ، یک مکان مناسب در سالن پذیرایی یا آشپزخانه را برای قرار دادن میز انتخاب کنید. دقت داشته باشید که تناسب متراژ این فضا با ابعاد میزی که خریداری میکنید، تاثیر بسیاری در جلوه میز موردنظر در دکوراسیون دارد. دقت داشته باشید که محل قرارگیری میز بر سر راه عبور یا راهروها نبوده و میز و صندلی عبور افراد در فضای خانه را با مشکل روبهرو نکنند. ضمن اینکه متراژ فضای موردنظر و ابعاد میز و صندلیها باید بهگونهای باشد که صندلیها حداقل 70 سانتیمتر با دیوار پشتی خود فاصله داشته و بهراحتی جابهجا شوند.

هماهنگ کردن دکوراسیون اصلاً سخت نیست.

چگونه برای طراحی دکوراسیون ایده بگیریم؟ فوت و فن طراحی دکوراسیون، پیچیده اما جذاب است؛ این دانش را باید آموخت و نکات آن را آویزه گوش کرد تا در مواقع ضرورت به کار بیاید. هدف از طراحی دکوراسیون تنها زیبا کردن خانه نیست، بلکه ایجاد تغییر مثبت در ظاهر خانه مطابق با نیاز ساکنین مقصود یک طراح حرفهای است. در یک دکوراسیون ایده آل و جامع همه چیز با هم هماهنگ و متحد است. درست مثل یک پازل که هر قطعه در جای خود قرار میگیرد و در نهایت طرحی اصیل و زیبا را شکل میدهد. هماهنگ کردن دکوراسیون اصلاً سخت نیست. همه چیز با یک ایده شروع میشود؛ ایدهای که از کودکی در ذهن شما بوده و حال فرصت ظهور و بروز پیدا کرده است. فرض کنید شما از کودکی عاشق دریا بودید و همیشه دوست داشتید تعطیلات خود را در ساحل بگذرانید. احتمالاً در طراحی دکوراسیون، از رنگ آبی به عنوان رنگ غالب استفاده خواهید کرد. شاید دوست داشته باشید سرویس بهداشتی را تم ساحل طراح کنید و لوازم جانبی کوچک مثل صابون یا صندلی را از میان طرحهای صدفی انتخاب کنید که واقعاً عالی و شگفتانگیز خواهد شد.

قاب عکس و تابلو روح زنده هر خانه است.

kitchen decorationنکته مهم این می باشد که این تغییرات باعث زیبایی بیشتر منزل خواهد شد. برخی افراد بدون در نظر گرفتن هیچ اصولی شروع به تغییر دکوراسیون داخلی میکنند و در آخر با محیطی آشفته و نچندان دلنشین روبرو می شوند. به طور کلی مبلمان برای زیباسازی دکوراسیون منزل نقش پررنگی را قادر هستند که از خود ایفا کنند. رنگ مبلمان، 30 درصد از فضای داخلی را تشکیل میدهد که باید با دقت بیشتری انتخاب شود تا همخوانی آن با رنگ دیوارها و اکسسوریها رعایت شود. سبک مبلمان هم باید با سبک سایر اجزای دکوراسیون داخلی مانند اکسسوری، طرح دیوارها، کف و غیره هماهنگ باشد. قاب عکس و تابلو روح زنده هر خانه است. اگر از آنها با رعایت تناسب استفاده شود، ارمغان آن به روح و سبک کلی خانه صمیمیتی چند برابر خواهد بود. تابلوهای نقاشی، عکسهای معروف، تابلوهای خوشنویسی، تابلو فرشها و بسیاری از موارد دیگر که بسته به سلیقه و هماهنگی با دکور منزل باید باشد، گزینههای پیشنهادی خوبی برای زیبایی منزل به شمار میروند.

kitchen decorationما در شرکت دکوراسیون داخلی سفید به همراه طراحان حرفه ای و خبره. قصد داریم به شما در داشتن زیباترین دکوراسیون داخلی کمک کنیم. به نکاتی که در ادامه گفته می شود خوب توجه کنید. برای داشتن زیباترین دکوراسیون داخلی منزل قبل از شروع چیدمان باید از قبل آماده سازی های لازم را انجام دهید. منزلی که قصد دارید چیدمانش را انجام دهید باید از ابعاد مختلفی بررسی شود. حتی در صورت مراجعه به شرکت دکوراسیون داخلی مورد نظرتان، باز هم سوالاتی در مورد زیر ساخت های اولیه از شما پرسیده می شود. این آمادگی اولیه بابت این انجام می شود که مشخص شود چه نوع دکوری برای منزل شما مناسب است. از طرفی نظر شما هم در نظر گرفته می شود. مثلا بعضی ها دوست دارند چیدمان منزلشان بر اساس دکوراسیون سنتی باشد. یا مثلا حالت اسپرت یا مدرن داشته باشد. این تنها مختص دکوراسیون داخلی منزل نیست. حتی در چیدمان های دیگر مانند طراحی داخلی اداری هم در نظر گرفته می شود.

kitchen decorationمعماری سبک ایرانی دارای طاقچه، طاق های درگاهی، ایوان، ستون های بلند چوبی و سقف های چوبی می باشد. دکور داخلی در این سبک پیرو رنگ های شاد بویژه قرمز و زرشکی است . فرش ها و قالیچه ها از نوع دست بافت قرمز و ترکیب دیگر رنگ ها هستند. بالش ها و لحاف ها دارای رنگ قرمز و اشکال هندسی هستند . کرسی ابزاری چوبی برای گرم کردن منازل در این سبک به جای بخاری یا شومینه ایفای نقش می کند. دکوراسیون داخلی ایرانی مدرن ترکیبی از سبک های مختلف نام برده شده در کنار دکور ایرانی سنتی است که با هم جلوه جذابی را برای خانه فراهم می سازند . دکوراسیون داخلی مدرن ایرانی یک فضای کاملاً سلیقه ای و دلخواه را برای خانه محیا می کند. در این روش افراد برای چیدمان منزل پیرو رنگ های تیره مثل مشکی و قهوه ای هستند و رنگهای روشن کمتر به شکل ترکیبی به چشم می خورد و نمای اصلی خانه با رنگ تیره به نمایش گذاشته می شود.

اما نور طبیعی بسیار کاربردی تر، زیباتر و مناسب تر است.

kitchen decorationیکی از ساده ترین راه ها برای افزودن زیبایی به خانه ، استفاده از لوازم جانبی و اکسسوری های زیبا و متناسب با سبک منزل شما است. اما نکته ای که در این میان وجود دارد این است که باید توجه کنید خانه را شلوغ نکنید. برای تهیه وسایل دکوری و تزئینی می توانید به نزدیک ترین فروشگاه محلهی خود مراجعه کنید. یکی دیگر از راه هایی که می توانید برای خانهی خود اکسسوری های زیبایی تهیه کرده یا بسازید، این است که سری به اینستاگرام و پینترست بزنید. این دو نرم افزار همیشه بهترین ایده ها را برای تزئین منزل به شما ارائه می دهند. یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که برای دکوراسیون منزل وجود دارد، استفاده و به کار بردن مناسب نور در فضاهای مختلف خانه است. درست است که می توان با استفاده از لوسترها و آباژورهای فراوان، نور مورد نیاز را تامین کرد. اما نور طبیعی بسیار کاربردی تر، زیباتر و مناسب تر است. نور طبیعی باعث افزایش زیبایی وسایل موجود در خانهی شما شده و همچنین می تواند بازدهی شما را بالا ببرد.

  • سفید کاپوچینویی
  • ماشین لباسشویی: ۳.۸ میلیون تومان
  • پیانو: ۱۵ میلیون تومان، خرید از رشت
  • از وسایل هنری برای تغییر دکوراسیون منزل کمک بگیرید
  • آشپزخانه به سبک پازل
  • جدا کردن فضاها با رنگهای متفاوت
  • سفید ملایم

kitchen decorationرنگی را انتخاب کنید که با نیازها، بودجه شما و آنچه می خواهید روی سقف به دست آورید، تناسب داشته باشد. سقف چیزی بیش از ترکیبی از فولاد، آجر و بتن نیست، بنابراین به چیزی برای اصلاح لبه نیاز خواهید داشت. فرش های فضای باز، چند بالش بوم قابل شستشو و فانوس های کاغذی یا نوعی نورپردازی به شکل شمع اضافه کنید. وقتی می گوییم گل و گیاه اضافه کنید، منظورمان افزودن گیاهان به ترکیب تزئینی سقف شماست. اگر واقعاً هوس دستهای خاکی دارید، انباری مکانی عالی برای فضای سبز است، به ویژه برای گیاهانی که برای رشد به نور مستقیم خورشید زیادی نیاز دارند. سبزیجات تازه خود را بکارید و چند سبد گل آویزان یا درختچه های گلدانی برای سبزی بیشتر به آن اضافه کنید. غالبا از گلدان چوبی برای استفاده در روف گاردن استفاده می شود.به دلیل زیبایی و تطبیق پذیری و همچنین مقاومت بالااز این نوع از گلدان ها بسیار استفاده می شود.

kitchen decorationفاصله بیشتر مبلمان از دیوار نیز یکی از پیشنهادات چیدمان مبل در فضای پذیرایی ست که به دلیل عرض کم سالن نادیده گرفته شده است. به علاوه ، یک کاغذ دیواری با نقوش ساده تر یا کمرنگ تر نیز به خلوت به چشم رسیدن فضا کمک شایانی می کرد. البته تنها یکی از دیوارها با این کاغذدیواری پوشیده شده است و این یک ظرافت عالی در طراحی چنین فضای کشیده ای محسوب می شود. مشکل کوچک بودن ابعاد فرش در بخش نشیمن نیز مشاهده می شود. حداقل ابعاد فرش بایستی به گونه ای باشد که پایه های مبلمان بر روی آن قرار بگیرند و فردی که با پای برهنه بر روی مبلمان نشسته است، ناچار به قرار دادن پاهای خود بر روی سرامیک های کف نباشد. میز غذاخوری در یک انتخاب صحیح ، به صورت ست و متناسب با مبلمان های کلاسیک در نظر گرفته شده است، اما هم اکسسوری ها و هم کفپوش این بخش کاملا نادرست هستند. لازم است برای میز غذاخوری یک فرش متناسب با ابعاد میز در نظر گرفته شود به نحوی که حداقل ۶۰ سانتی متر از انتهای پایه صندلی به سمت بیرون با فرش پوشیده شده باشد.

  • سفید استخوانی
  • سفید _سبز
  • سبک آرت دکو
  • لوازم دکوری خاص
  • مبل مدرن: ۳.۳ میلیون تومان

kitchen decorationسبک اسکاندیناوک شباهت زیادی به سبک مینیمال داره در واقع میشه گفت که سبک مینیمال،بیشتر ویژگیهاش رو از سبک اسکاندیناوی مدرن گرفته است. این سبک از دکوراسیون داخلی زمانی ایجاد میشود که برای طراحی دکوراسیون و استفاده از المانهای دکوری با توجه به طراحی و چیدمان در دورههای گذشته انتخاب صورت گیرد. این انتخابها معمولا بر اساس فرهنگ و سنت هر منطقه متفاوت است و به منظور زنده نگه داشتن فرهنگ و اصالت گذشتگان مورد استفاده قرار میگیرد. دکوراسیون به سبک مصری یکی از مشهورترین مدلهای سبک دکوراسیون سنتی است. معمولا المانهای دکوری در این سبک از طراحی و دکوراسیون داخلی دستساز هستند، به طور مثال استفاده از فرشهای دست بافت، تابلوهای منبت کاری شده یا نقاشیهای اصیل، مبلمانهای ساده و ساخته شده از متریال طبیعی، مجسمهها و اقلام دکوری سنتی شامل چراغهای گردسوز، گلاب پاشهای چینی، لالههای نفیس، آینه و شمعدانهای نقره با طرح قدیمی، ظروف مسی و گلی و سفالی، استفاده از پارچههای نفیس سنتی مثل ترمه و حریر و …

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد دکور گوشه پذیرایی لطفا از صفحه ما بخواهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی