آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

لپتاپ vivobook R565E

سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۰۵:۱۳ ب.ظ

آیا سال ها پیش لپ تاپ خود را خریداری کرده اید و اکنون زمان آن رسیده است که سیستم تان را ارتقا دهید؟ در این مقاله قصد داریم برای افرادی که قصد خرید لپ تاپ asus vivobook را دارند، چند مدل از بهترین مدل های این سری لپ تاپ ها را معرفی کنیم. لطفا همراه ما باشید. یا نه هنوز نتوانسته اید برای خرید یک لپ تاپ مناسب اقدام کنید چون قیمت ها به طرز قابل توجهی افزایش یافته است؟ یکی از بهترین مدل های لپ تاپ ایسوس، لپ تاپ لپتاپ vivobook R565E می باشد که نه تنها از ویژگی ها و مشخصات فوق العاده و مطلوبی برخوردار است، بلکه قیمت آن نیز بسیار مناسب است. قطعا می دانید که ایسوس یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده کالاهای دیجیتال از جمله لپ تاپ، کامپیوترهای شخصی و اخیرا هم گوشی های هوشمند و … یکی از بهترین سری های لپ تاپ های ایسوس سری Vivobook است که با امکانات فوق العاده و قیمت های بسیار مناسب به بازار عرضه کرده است.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ ضد آب

یکی از آنها قیمت کالا و مقایسه آن با محصولات مشابه از نظر قیمتی و دیگری بررسی قدیمی یا جدید بودن آن لپتاپ است. در لیستهای این یادداشت بیشتر لپتاپهای جدید و پرطرفدار بازار جهانی معرفی و بررسی شدهاند، حال آنکه برخی از این لپتاپها در بازار ایران ممکن است کمتر پیدا شوند یا بسیار گران باشند. رم آن 4 گیگابایت، حافظه داخلی 1 ترابایت و پردازنده Celeron دارد و حدود 6 ساعت شارژ نگه میدارد. این لپ تاپ ایسر 15 اینچی با قیمت 3 میلیون و نیم در بازار ایران، یکی از معدود لپتاپهایی است که قیمت خوبی به نسبت کارایی و امکانات خود دارد. بنابراین اگر قصد خرید دارید بهتر است این لیست را مشاهده کنید. اگر با لپتاپ خود برنامه سنگینی اجرا نمیکنید، این لپتاپ یکی از بهترین و بهینهترین انتخابهایتان میتواند باشد. خرید لپ تاپ قدیمی تنها بهخاطر ارزانتر بودن آن، میتواند در آینده مشکلاتی چون پیدا نشدن قطعات و… را برایتان بهوجود آورد. بنابراین بهتر است دور قدیمیترها را خط بکشید! لپ تاپ استوک چیست ؟

اما پنل 4K OLED آن برای گیمینگ نوری نیست.

لپ تاپ Alienware M15 R3 به عنوان یکی از لپ تاپ های برتر دنیا و از برترین لپتاپ های موجود در بازار ، کیفیت ساخت عالی، بهترین مشخصات و عملکرد فوقالعادهای دارد. رم لپتاپ تا 32 گیگابایت و حافظه آن 512 گیگابایت M.2 SSD است. این لپ تاپ همچنین از پردازنده نسل 10 اینتل Core-i9 برخوردار است. مهمتر از همه قیمت خیلی گرانی دارد. به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های بازار دنیا و ایران، لپتاپ HP Envy x360 از دوربین اچ پی واید ویژن 720p و میکروفونهای Dual-Array برخوردار است. این لپ تاپ طراحی ساخت خوب و نمایشگر عالی و عمر باتری خیلی خوبی دارد. اما اگر بخواهیم از لحاظ قیمت بهترین لپ تاپ در ایران آن را مقایسه کنیم، قیمت خیلی گرانی دارد. از طرف دیگر این لپتاپ دارای وبکم اچ دی و پورتهای USB-A، USB-C با Thunderbolt 3، HDMI، پورت MiniDisplay، MicroSD و درگاه اترنت (ethernet) است. اما پنل 4K OLED آن برای گیمینگ نوری نیست. به علاوه گرافیک انویدیا Max-Q کمی محدود است.

سیستم عامل ویندوز برای همه شناخته شده است و توضیحات اضافه نمیدهیم ، فقط در نظر داشته باشید که لپ تاپی بخرید که ویندوز ۱۰ را به خوبی و روان اجرا کند. این دو قطعه (رم و هارد) را راحت می شود بعد از اینکه پول دستتان آمد تعویض و ارتقا بدهید. پردازنده قوی و هارد SSD داشته باشد این موارد همگی در سرعت سیستم تاثیرگذار هستند. انتخاب سخت افزار برای یک معمار : پردازشگر و کارت گرافیک قوی است. در این بخش مجله اینترنتی خرید ناب برای راهنمای خرید لپ تاپ به شما ۴ پکیج معرفی می کند تا راحت تر به هدفتان برسید و بتوانید براساس نیازتان بهترین لپ تاپ را انتخاب و خرید کنید. آفیس و… احتیاج دارند که با سخت افزارهای گفته شده به راحتی قابل اجرا هستند. وزن لب تاپ های ارزان قیمت معمولا بیشتر است پس انتظار موارد زیر ۱۸۰۰ گرم را نداشته باشید. صفحه نمایش بزرگ با کیفیت برای دیدن تئاتر و فیلم های سینمایی باشد. در این دسته از لپ تاپ ها باید از هارد اس اس دی مخصوصا با ظرفیت بالا صرف نظر کرد، ولی حتما سعی کنید لب تاپی بخرید که رم سری ۴ را پشتیبانی کند.

برای بررسی بهتر میتوانید تکنیک های مختلفی مثل لرزش دوربین، حرکت سوژه عکاسی و عکاسی در نور کم را هم امتحان کنید. همانطور که می دانید تمام گوشی های موبایل به هنگام خرید یکسری لوازم جانبی از قبیل شارژر، هندزفری و … در جعبه خود دارند. وب سایت دی ایکس او مارک یا دگزو مارک از معتبرترین سایت ها در حوزه تست و بررسی دوربین ها و رتبه بندی آنها بر اساس امتیاز های کسب شده می باشد. این لوازم از طرف شرکت سازنده با توجه به گوشی شما، در جعبه گوشی خریداری شده شما گنجانده می شوند و شما بابت آن ها هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد. در حال حاضر از بزرگترین تولید کنندگان لنزهای موبایلی می توان به سونی، سامسونگ، لایکا و زایس اشاره نمود. در این وبسایت در حال حاضر گوشی هوآوی پی 40 پرو پلاس در رتبه نخست قرار دارد و بعد از آن گوشی آنر 30 پرو پلاس و اوپو فایند ایکس 2 پرو در ردیف های بعدی قرار دارند.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ استوک

گاهی اوقات، فراوانی اطلاعات در مورد قطعات یک نوت بوک مانند پردازنده، هارد دیسک، رم و تراشه گرافیکی حتی ممکن است افراد متخصص در رایانههای همراه را نیز به اشتباه بیندازد و خیلی مهم است که در رابطه با هر قطعه اطلاعات لازم را داشته باشید تا دقیقا بدانید برای خرید لب تاپ به چه نکاتی باید توجه کرد؟ توجه به مشخصات لپ تاپ خوب که در مورد هر نوع از پردازندههای متداول لپ تاپ در زیر آمده است میتواند در خرید بهترین لپ تاپ با قیمت مناسب بسیار به شما کمک کند. در این بخش از راهنمای خرید لپتاپ خوب است بدانید که پردازنده که همان «مغز» کامپیوتر شما و یکی از ویژگی های لپ تاپ خوب که باید به دنبال آن باشید پردازنده قوی مناسب است. پردازنده یک لپتاپ خوب چه مشخصاتی دارد؟ اما هنگام خرید لپ تاپ چطور باید بدانیم که چه نوع پردازندهای مناسب کار ما است؟ نسل یازده پردازندههای اینتل اخیر توسط این کمپانی و با نام تایگر لیک معرفی شد که قرار است قلب تپنده نسل بعدی لپتاپها و از مشخصات لب تاپ خوب در آینده باشد.

برای این دستگاه به سادگی نمیتوان نقطه ضعفی پیدا کرد.

صفحه نمایش خوب، کیبورد ارگونومیک و پورتهای متعدد نیز از ویژگیهای مورد انتظار ما از سری Envy است. به این معنی که ما سعی کردیم از لپتاپهای پر قدرت و به اصطلاح گیمینگ گرفته تا لپتاپهای 2 در 1 و تبدیل شونده و همچنین کروم بوکها را پوشش دهیم. به این ترتیب Envy 13 یکی از بهترینها و برترین لپتاپ ۲۰۲۲ برای کمپانی HP خواهد بود. Microsoft Surface Laptop Studio یک انتخاب عالی برای حرفهها و برترین لپتاپ ۲۰۲۲ برای مایکروسافت است. برای این دستگاه به سادگی نمیتوان نقطه ضعفی پیدا کرد. اگر به یک لپتاپ 2 در 1 قابل حمل نیاز دارید و بودجه برای شما اهمیتی ندارد، X1 Yoga Gen 6 یکی از مواردی است که حتما باید در نظر بگیرید. برای شمایی که به دنبال بهترین مارک لپ تاپ 2022 با قیمت مناسب هستید این لیست میتواند بسیار کارگشا باشد. شاسی شیک آن به اندازهای باریک است که میتوانید در یک سفر، مهمانی و یا حتی در یک کافه به امور خود رسیدگی کنید و در جلسات و سمینارها شرکت کنید. در این مقاله بهترین مارک های لپ تاپ در سال 2022 با در نظر گرفتن ویژگیها و کاراییهای مختلف معرفی شدند. پردازندههای اینتل نسل یازدهم عملکرد سریع و با دوامی را ارائه میکنند. معیار ما برای جمعآوری این لیست انتخاب از بین دسته بندیهای مختلف بود. این انعطاف پذیری در کنار عملکرد عالی و عمر باتری طولانی، Surface Laptop Studio را به گزینهای متقاعد کننده برای حرفهای های دنیای گرافیک تبدیل میکند. برای دوستداران کارهای گرافیکی و رندرینگ میتوان به راحتی آن را به یک تخته طراحی دیجیتال تبدیل کرد. برای اطلاع درباره سیستم مورد نیاز وارزون برای لپ تاپ و قیمت لپ تاپ مخصوص ترید روی لینک های رنگی کلیک کنید.

اما ممکن است شما این موضوع را احساس کنید که یخچال فریزر شما در حال تولید گرمای بیش از حد است. در این زمینه ایربادز ها و هدست ها یکی از بهترین گزینهها خواهند بود. اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ طبق رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی مدل 65UJ69000GI UltraHD - 4K حوالی ۵۱ میلیون تومان معامله میشود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی علم و صنایع، شخصی سازی ها افزایش یافته و هر فردی برای شنیدن اصوات مورد علاقه خود نیاز به وسیلهای شخصی دارد. در این موقعیت باید موارد مختلفی از جمله تهویههای کندانسور، کمپرسور و اواپراتور را بررسی کنید. لذت بردن از صداهای باکیفیت در هنگام مکالمه، گوش دادن به انواع موسیقیها، تماشای فیلمها و ویدئو های متنوع، عاملی است که لذت آهنگ، ویدیو و مکالمه را بیش از پیش قوت میبخشد. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از دغدغههای همیشگی شنوندگان موزیک، گوش دادن آسان به موسیقی و در عین حال انجام دادن کارهای خود است. تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی چند؟ در این زمینه طراحی محصولاتی مانند انواع اسپیکرها و هندزفری ها از اهمیت ویژه ای برخورد بوده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی