آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی ، کدام بهتر است ؟

یکی از ویژگی های بارز آن در دسترس بودن برنامه ها، انواع نرم افزارهای پخش و مدیریت فایل، انواع بازی ها و اپلیکیشن ها را دارد. در مقایسه بین آنها باید بگوییم از لحاظ هوشمندی کاملاً شبیه به سیستمهای سونی است. در سال 2018 سونی سیستم عامل اندروید 8 را در محصولات خود به کار برد و آپدیت این سیستم عامل را به اندروید تی وی 8.0 به روز کرد. برای تلویزیون های اندرویدی خود استفاده کرده است و باعث کارایی بیشتر سونی شده است. همچنین قابلیت استفاده از شبکه بزرگ یوتیوب را برای کاربران خود فراهم کرده است. در جریان باشید که در حال حاضر مزایا تلویزیون های سونی و شیائومی این است که هر دو دارای سیستم عامل اندروید هستند و به آن ها Android Tv نیز می گویند. پیشنهاد ما برای طرفداران تلویزیون های اولد شیائومی این است که می توانند بر روی خرید تلویزیون شیائومی OLED بانه دات کام کلیک کنند و وارد نتیجه اول شوند .

  • مشاهده » لیست قیمت تلویزیون شیائومی
  • دسترسی به برنامه های Netflix، Amazon Prime Video، Spotify و
  • برروی برنامه دکمه OK را بزنید
  • قیمت گذاری نامناسب

xiaomi tvنوردهی پس زمینه از پیکسلها به صورت Direct Type بوده و نرخ سرعت رفرش در این تلویزیون حدود ۶۰ هرتز بر ثانیه است که موجب به وجود آمدن کیفیت بالای تصاویر با سرعت مناسب می گردد. همچنین قابلیت HDR به همراه پردازشگر قدرتمند ۴k موجب شده تا عمق رنگها در تصاویر به زیبایی به نمایش درآید. به طور کلی در این تلویزیون از فناوریهای روز استفاده شده که هر کدام در بخشی از کیفیت رنگ تصویر و شفافیت آن تاثیر میگذارد که در نهایت تصویر طبیعی و واقعی قیمت تلویزیون شیائومی 65 اینچ 4x عرضه می شود. تلویزیون شیائومی ۴S از دو بلندگوی دو کاناله تشکیل شده که هر بلندگو توانایی ۱۰ وات قدرت خروجی صدا را دارد. مسیر پخش صدا بلندگوها به سمت پایین بوده، به همین جهت هیچگونه اکو یا بازگشت صدا به وجود نمیآید. به دلیل وجود سیستم Dolby صدای تلویزیون در کل فضای اتاق به صورت سه بعدی شنیده شده و هماهنگ با تصویر است. تکنولوژی ips در این تلویزیون موجب شده تا صدای همه جانبه و کاملاً غنی به گوش شنونده برسد به همین جهت در هنگام گوش دادن به موسیقی و یا فیلمهای خاص بهترین شرایط را به وجود میآورد.

دروغ و دروغ درباره تلویزیون شیائومی

با مجهز بودن تلویزیون شیائومی به Audio plus تمام صداهای خروجی با دقت و وضوحیت کامل شنیده میشوند. از این تلویزیون غول پیکر انتظار میرود صدایی داشته باشد تا هر جای خانه باشید صدا به صورت واضح برسد. قدرت خروجی صدا 30 وات است که خروجی بسیار قابل قبولی است. و همچنین با استفاده از قابلیت Dolby Atmos میتوان صدا را به صورت سه بعدی و از هر زاویهای به صورت واضح شنید. قابلیت Dolby vision یک نسخه هوشمند و بروز شده از HDR است و مستقیماً بر روی کیفیت تصویر تاثیر میگذارد. هوش مصنوعی به طور خودکار محتوا را شناسایی میکند و بهترین تصویر را به نمایش میگذارد. با کمک این قابلیت تماشای تلویزیون در هر ساعت از شبانه روز عالی به نظر میرسد. تصاویر در هنگام بازی به گونهای واضح و شفاف بدون هیچ گونه تاری است که انگار شما وسط بازی هستید. یکی دیگر از قابلیتهای تلویزیون 65 اینچ شیائومی 5X فناوری پردازنده است.

 

تلویزیون 55 اینچ شیائومی ظاهر و چارچوب آلمینیومی زیبایی دارد و لبه های کوچکی دارد، لبه ها در پایین کمی ضخیم تر هستند. پایه ها مشکی و فلزی می باشند و پورت ها در سمت پایین و چپ قرار گرفته اند و اسپیکرهای 10 واتی در سمت چپ و راست قسمت پایین قرار دارند. این محصول در ابعاد 1231.6 در 767.3 در 264.2 و وزن 13.45 کیلوگرم می باشد و یکی از پر طرفدار ترین و جداب ترین سری تلویزیون های شیائومی می باشد. اندازه 55 ابنچی کاملا مناسب خانه های امروزی می باشد و شما می توانید با کیفیت عالی تمام جزییات را مشاهده کنید. خرید تلویزیون شیائومی در اندازه های متفاوت امکان پذیر می باشد که در فروشگاه می توانید از آن تلویزیون شیائومی 75 اینچ 4k دیدن فرمایید. پایه های تلویزیون ثابت می باشد و انعطاف پذیری زیادی برای سفارشی سازی ندارد، ولی اگه با سلیقه شما جور نیست می توانید آن ها رو سادگی بردارید و همچنین می توانید آن را به دیوار متصل کنید.

شما می توانید بازی های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان را بدون افت کیفیت با با عملکرد 4K به اجرا در بیاورید. تلویزیون کنسول را شناسایی کرده و قسمت بازی های ویدیویی فعال می شود. شیائومی در آخرین سری آپدیت محصولات خود در سال 2021 از خرید تلویزیون 55 اینچ شیائومی p1 رو نمایی کرده است که رقابت تنگانگی با مدل 4S دارد و همینطور دارای پشتیبانی از زبان فارسی می باشد. ارتقا روشنایی نمایشگر از 300 نیتی به 470 نیتی. ارتقا سیستم عامل اندروید و امکان اجرای بازی های بروز تر. بر اساس سایت Gearbest یکی از قوی ترین مزیت های تلویزیون شیائومی قابلیت Android TV به علاوه قابلیت Chromecast می باشد. بنابراین ما می توانیم انواع بازی ها و برنامه را نصب کنیم. جالب است بدانید تمامی بازی ها قابلیت نصب مستقیم بر روی هارد درایو خارجی دارند. قابلیت دیگر Google dongle است که این امکان را می سازد صفحه اسکرین گوشی هوشمندتان را بر روی نمایشگر تلویزیون کپی نمایید.

xiaomi tv«شیائومی» یک شرکت نوپا و تازه تأسیس است، که در کمترین زمان به محبوبیت بسیار چشمگیری رسیده است. شیائومی در تولید لوازم الکترونیکی بسیار موفق بوده و به موفقیتهای بسیاری دست یافته است. شیائومی در تولید گوشی موبایل فوق العاده عمل کرد و اکنون به یکی از برترین گزینههای خرید تبدیل شده است. حال شیائومی به تولید تلویزیون نیز پرداخته است و تلویزیونهایی با کیفیت و امکانات بسیار را تولید نموده است. شیائومی از ظاهر بسیار زیبا و قابلیتهای چشمگیر کمک گرفته تا در بازار طرفداران خود را راضی نماید. تلویزیونهای Xiaomi در سایزهای متفاوت به بازار معرفی شده و هر نوع نیازی را کاملاً برطرف خواهد کرد. قیمت تلویزیونهای شیائومی بسیار ایده آل و مناسب بوده و کیفیتی بسیار مناسب را به نمایش خواهد گذاشت. تلویزیون شیائومی با استفاده از پنل های LED تصاویری درخشان و سریع را به نمایش گذاشته و از هر زاویه تصویری کامل و دقیق را ایجاد خواهد کرد. شیائومی در ساخت تلویزیونهای خود از سیستم عامل اندروید کمک گرفته است.

xiaomi tvظاهر و طراحی یک ملاک بسیار مهم در انتخاب مشتریان خواهد بود. زیرا تلویزیونها وسیلههایی هستند که بخش اعظمی از دیزاین منزل شما را به خود اختصاص میدهند. برند شیائومی تمام تلاش خود را در این باره به کار برده و به همین خاطر توانسته است بهترین و ظریفترین محصولات را در بازارها عرضه کند. تلویزیونهای شیائومی از نظر کیفیت از درجه بسیار بالایی برخوردار نیستند و علت آن نیز نداشتن فناوریهای قدرتمند در ساخت محصولات است، نمی توان هم کیفیت بالا را ارائه کرد و هم قیمت را پایین نگه داشت. بنابراین شیائومی کمی کیفیت ساخت را پایین تر آورده (در حد قابل قبول) تا قیمت ها را ارزانتر کند. قطعاً هر محصولی که تازه تولید میشود با ایراداتی مواجه هستند اما ما به زودی شاهد پیشرفت در این محصولات خواهیم بود. با این حال تلویزیونهای شیائومی هماکنون رقیب بسیاری از برندهای معروف محسوب میشود. همچنین با گذاشت زمان این روند بالاتر نیز میرود. شما میتوانید با داشتن یک تلویزیون شیائومی در منزل فیلمهای باکیفیت و جذابی را در کنار خانواده تماشا کنید.

  • همچنین از مواد الکلی استفاده نکنید
  • زاویه دید: ۱۷۸ درجه
  • حافظه رم (RAM) برابر با 2 گیگابایت از نوع DDR
  • ساسان امین نژاد - خرداد 15, 1400

البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید تلویزیون مناسب را بخوانید. طراحی قاب این تلویزیون ها چگونه است؟ این شرکت در طراحی این محصول قابی با حاشیه کم زیبا و دلنواز را در این سری جای داده است تا بتواند از لحاظ زیبایی دل مشتری را بدست اورد. رنگ خاکستری دودی با قاب نازک و باریک کم حاشیه مشکی زیبایی خاصی به تلویزیون ۴S داده است که توان دلبری برای مشتری را دارد. دکمه روشن خاموش و سنسور کنترل در وسط و زیر تلویزیون جای دارد که باید توجه کرد هنگام کار با کنترل سنسور تلویزیون با سطح فاصله وجود داشته باشد. طراحان تلویزیون شیائومی مدل ۴ همانقدر که به ظرافت تلویزیون توجه داشتهاند، تمرکزشان بر استحکام آن نیز بوده است. وجود دو پایه فلزی جهت پایداری دستگاه بر روی میز بسیار مناسب بوده و نگرانی بابت تکان و ضربه به دستگاه را کاملاً از بین برده است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون شیائومی 4s گلوبال لطفا از سایت ما دیدن کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی