آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

معمول‌ترین کوکتل لیفت مزوتراپی

يكشنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۰۹:۵۴ ق.ظ

معمول‌ترین کوکتل لیفت بحث {آیا نیست}

کوکتل جوانسازیکوکتل های مزولایک باعث ایجاد نور، کشش و استحکام پوست خرید کوکتل دور چشم فیوژن می شود. این ماده حاوی اسید هیالورونیک ، یک عنصر اساسی برای تعادل پوست است. این کوکتل ها یک ترکیب بسیار مرطوب کننده و احیا کننده است. این ماده حاوی اسید هیالورونیک، ویتامین ها ، اسیدهای آمینه ، مواد معدنی و کوآنزیم ها است. همچنین به تکثیر سلولی کمک می کند. ویتامین A با تنظیم فرآیندهای کراتینیزاسیون و بهبودی، انعطاف پذیری و تراکم پوست را بهبود می بخشد. همچنین به عنوان آنتی اکسیدان پوستی عمل می کند و رادیکال های آزاد را که باعث آسیب سلول و بافت می شوند از بین می برد. مجتمع ویتامین B بر روی متابولیسم اسیدهای چرب ضروری عمل می کند و به تعادل بیولوژیکی پوست کمک می کند. ویتامین C رادیکالهای آزاد را خنثی می کند ، باعث افزایش تولید موضعی ملانین و سنتز کلاژن می شود، پروتئین مهمی است که باعث تقویت ساختار ساختاری و ارتجاعی پوست می شود.

روش‌ها بسیار آسان برای آموزش همه چیزها درباره کوکتل جوانسازی

کوکتل جوانسازیکوکتل درماهیل SR یک محصول طراحی شده برای جوان سازی پوست از طریق تزریق سلولهای بنیادی است. این محصول حاوی مخلوطی از پپتیدها و هورمون های رشد است. درماهیل SR بوسیله یک سرنگ، تفنگ مزو یا ریزسوزن غلتکی پوست (میکرو- رولر) به داخل لایه سطحی یا میانی پوست تزریق شود. این روش در فواصل دو هفته ای انجام می شود که در طی آن تنها چندین تزریق توسط متخصصین ما در محل تحت درمان انجام می شود. 5 جلسه درمانی توصیه می شود. یک جلسه بیش از 30 دقیقه طول نمی کشد. در طی شش هفته پس از اولین جلسه درمانی ظاهر و گیرندگی پوست قابل مشاهده می باشد. درمان کاملا بی درد است و فرد می تواند بلافاصله به زندگی عادی خود بازگردد. از مزوتراپی کلی صورت و روش مزورولر استفاده کنید. 2. حین یا بعد از میکرونیدلینگ/ استفاده از درمارولر که این روش هم در منزل و استفاده شخصی قابل استفاده هست و هم در کلینیکها توسط متخصصین پوست.

کوکتل بی سی ان کلاسیک مخصوص موی سر ، حاوی عصاره گیاهان طبیعی، ویتامین ها و داروهایی مانند فیناستراید و ماینوکسیدیل است. قیمت کوکتل رفع ترک پوستی فیوژن استفاده از این مزو علاوه بر درمان چروک ها و از بین بردن چربیهای پوست کف سر و مو به منظور درمان ریزش مو نیز استفاده می شود. این مزو، با اصلاح و رفع اختلالات هورمون در فولیکول مو و فراهم کردن مواد مغذی برای آن، گردش خون در پوست کف سر را افزایش داده و کیفیت مو را بهبود می بخشد. مکمل موی بی سی ان ، مخلوط بی نظیری از عناصر کمیاب مورد نیاز بدن از جمله روی ، سلنیوم ، مس، منگنز و کروم است. این مواد فعال با هم از طریق بهبود پارامترهای بیوشیمیایی پوست به یک تعادل و عادی سازی پوستی کامل دست می یابند. مکمل موی بی سی ان برای ایجاد تعادل در عملکرد طبیعی پوست و حفظ ظاهر مو بسیار اثر بخش خواهد بود. کوکتل های ضد لک بی سی ان اسپانیا تا کنون نتایج و تجارب بسیار خوبی را برای داوطلبان رقم زده است.

  • میکرونیدلینگ چیست؟
  • حجم ویال ۱۰ میلی لیتر
  • (Oligopeptide-24 (CG-EDP3
  • کوکتل های مو فیوژن
  • عوارض جانبی به همراه ندارد
  • مسدود کننده رادیکال های آزاد
  • میکرونیدلینگ (کارتریجی)

تمرکز این کوکتل بر روی جوانسازی صورت، لیفتینگ و ترمیم پوست میباشد. این کوکتل با برگرداندن خاصیت کشسانی طبیعی بین سلولی با روند پیری پوست مبارزه خواهد کرد. این مزو با علائم ترکهای پوستی و اسکار مقابله کرده و وظیفه اصلی آن ترمیم و بازسازی پوست آسیب دیده میباشد. این کوکتل حاوی دو ماده فعال دکسپاتنول و الاستین بوده که برای بهبود فیبرهای کلاژن ضروری میباشند. مزوتراپی از حدود ۶۰ سال پیش توسط میشل پیستور، یک پزشک فرانسوی در سال ۱۹۵۲ توسعه داده شد. در این روش از تزریقاتی بدون درد استفاده میشود که با ترکیبی از ویتامینها و مواد فعال به پوست اضافه میشوند. این روش منجر به بهبود کیفیت و ساختار صورت و بدن، بهویژه در اطراف حساسترین مناطق میشود. مزوتراپی پوست و مو روشی است که در آن بهوسیله تزریقات سوزنی، مقادیر مشخصی از مواد فعال را به سلولهای زنده در لایه میانی پوست خواهد رساند. تزریقات مزوتراپی حاوی ویتامینها، مواد معدنی،آمینو اسیدها، پپتیدها، مواد روشنکننده و هیالورونیک اسید میباشد.

کوکتل لاغریدارای کاربرد می باشد. محصولا فیوژن از کیفیت و استاندارد بالا برخوردار می باشد. فیوژن مدل F-Hairو F-Hair Men(مخصوص آقایان): موجب تقویت مو و جلوگیری از ریزش و شکنندگی مو می باشد. ترکیبات آن شامل ویتامین، مواد معدنی و آمینو اسیدهای ضروری می باشد که در ترمیم مو و درمان طاسی غیر آندروژنیک موثر است. FACE) : با بهره مندی از فرمول منحصر موجب تقویت کلازن سازی، جلوگیری از ایجاد رادیکال آزاد، آبرسانی با هیالورونیک اسید و جوانسازی و بهبود بافت پوست می گردد. در درمان سلولیت و چربی سوزی ناحیه غبغب، بازو، شکم و پهلو مورد استفاده قرار می گیرد. کوکتل فیوژن ویتامین A,C,E : این ترکیبات ویتامینی موجب کاهش رادیکال آزاد موجب درخشش و شفافیت پوست می گردد. خواص آنتی اکسیدانی این محصول از آسیب های سلولی ناشی از پیری پوست پیشگیری می نماید و در درمان آکنه موثر است. کوکتل فیوژن آنتی اوکس ANTI OX: دارای خاصیت چندکاره جوانساز، ضدلک، روشن کننده، آبرسان می باشد. کوکتل مزوماتریکس فیوژن F-MESOMATRIX: در درمان جای جوش و اسکار موثر می باشد.

کوکتل جوانسازی

ران ها یکی از مستعدترین نواحی برای تجمع چربی های اضافه بدن مخصوصا در خانم ها می باشد. از طرفی دیگر این نواحی یکی از محل های اصلی ایجاد سلولیت در بدن است. سلولیت به تجمع ناهموار و نامیزان چربی در لایه های زیرین پوست گفته می شود. این حالت موجب ایجاد پوستی ناصاف در ناحیه شده و در افراد با وزن های مختلف نیز دیده می شود. روشهای لاغری موضعی نظیر مزوتراپی تاثیر بسیار زیادی در از بین بردن سلولیت نواحی مختلف بدن نظیر ران ها دارند. گاهی با انجام کارهای زیبایی و مراقبتی بی شماری که در رابطه با صورت انجام می گیرد، بازهم برخی از افراد با چاقی صورت خود مشکل دارند. لاغر شدن صورت افراد با استفاده از روش های رایج لاغری ممکن است ریسک صدمه به پوست صورت و شلی افتادی آن را در پی داشته باشد. بنابراین انتخاب یک روش غیرتهاجمی و کم خطر برای لاغری صورت باید در اولویت افراد مراجعه کننده و افراد ارائه دهنده خدمات زیبایی و مراقبت پوست قرار داشته باشد.

  1. کوکتل هیر فیوژن (F-HAIR)
  2. کمک به جوانسازی و احیای پوست
  3. افرادی که دارای آسیب های پوستی هستند
  4. کوکتل موثر در رنگ پوست
  5. کوکتل آبرسان F-HYDRALIX
  6. ۲۳ آمینو اسید

کوکتل مزوتراپی آبرسان پوست هیدرالیکس فیوژن HYDRALIX مکانیسمی فوق العاده جهت تامین رطوبت برای پوست دهیدراته می باشد. کوکتل مزوتراپی آبرسان پوست هیدرالیکس فیوژن HYDRALIX هیدراته کردن پوست را با کمک استیل هگزاپپتاید 37 انجام می دهد. این ماده با افزایش غلظت پروتئین AQP3 باعث انتشار آب در لایه های مختلف پوست شده و آب را از لایه های پایینی به لایه های سطحی پوست می آورد و سلول های سطحی پوست را هیدراته می کند. همه این ها باعث افزایش هیراتاسیون پوست تا 131 درصد بیشتر از هیالورونیک اسید خالص می شود. بنابراین کوکتل مزوتراپی آبرسان پوست هیدرالیکس فیوژن محصولی است که به منظور رفع خشکی و برطرف کردن حجم پوست کاهش یافته طراحی شده است. توسط چندین مطالعه in vivo ارائه شده است که استیل هگزاپپتید-37 می تواند تا 131% آبرسانی به پوست را بهتر کند. این پپتید با اسید هیالورونیک، سدیم لاکتات و اسید لاکتیک ترکیب شده است که اسید لاکتیک بازسازی پوست را تقویت می کند و بدین ترتیب اتلاف آب در لایه های پوست را کاهش می دهد.

کوکتل میکرونیدلینگ که برای مو طراحی شده است می تواند گردش خون در مویرگ های مو را افزایش داده و همین امر موهای شما را بسیار زیباتر می سازد. تعداد استفاده از این کوکتل بستگی به حجم موهای شما دارد که خودتان باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. یکی دیگر از انواع کوکتل ها که برای درمان عارضه های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد، کوکتل هایی می باشد که جای جوش و را از بین می برد. در واقع شما باید بدانید این نمونه از کوکتل ها کاربرد بسیار زیادی دارند و به عنوان مهمترین کوکتل های درمانی شناخته می شود. سنتلا آسیاتیکا از جمله مهمترین و اصلی ترین موادی است که درون این کوکتل قرار دارد. شما برای دو دوره درمان می توانید از این کوکتل ها استفاده بهینه ای داشته باشید. یکی دیگر از انواع کوکتل میکرونیدلینگ که جهت درمان سلولیت ها مورد استفاده قرار می گیرد این کوکتل ها می باشد. شما باید بدانید که استفاده از این کوکتل توانایی این را دارد که چربی ها را حل کند و آنها را از بین ببرد. همچنین هر یک از سلولیت هایی که زیبایی پوست شما را از بین برده است به بهترین نحو ممکن درمان می کند. کافئین یکی از مهمترین مواد تشکیل دهنده این کوکتل می باشد که روی درمان سلولیت ها نقش مهمی را بر عهده دارد و به بهبودی بدن کمک می کند.

مسئول محافظت از سلول و تولید انرژی بدن است .

اثر مهم SLC تحریک تکثیر فیبروبلاستها و افزایش تقسیم سلولی است و محلول ویتامینهای A,B,C,E با اثر احیا کنندگی است، پوست را به وسیله تسریع فرآیند های شیمیایی که درپوستمان رخ می دهند تغذیه می کنند . DMEA - این کوکتل حاوی DMEA است که از به وجود آمدن چروک جلوگیری کرده و به عنوان یک درمان چروک استفاده می شود . زیرا تولید استیل کولین، یک ماده شیمیایی که تون عضلانی را ایجاد میکند، را تقویت می کند . DMEA میزان استیل کولینی که بدن تولید میکند را افزایش می دهد . Q10 - کوانزیم Q۱۰ که به عنوان یوبی کینون نیز شناخته میشود، ماده ای شبه ویتامین، محلول در چربی و موجود در تمامی سلولهای انسانی است. مسئول محافظت از سلول و تولید انرژی بدن است . SLC - یک ترکیب با اثر سفت کنندگی روی صورت و بدن است که تحریک سنتز کلاژن، سفتی، انعطاف پذیری پوست و درمان بسیار عالی در درمان ضد پیری دارد . شبه بوتاکس Like BTX آرژیلرین %10 - آرژیلرین / اسیتل هگزاپپتید - ۳ یک ضد چروک سنتتیک است که شببه بوتاکس عمل میکند . CENTELLA - توان و الاستیسیته بافت پوستی را افزایش می دهد. این کوکتل حاوی : ال کارنیتین - آژیرلنین - الاستین - ویتامین C است .

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت https://beautylovely.ir/.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی