آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

ماسک بازسازی مو گلیس Gliss

سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۳ ق.ظ

ماسک بازسازی مو گلیس Gliss

اغلب ما پول زیادی برای رنگ کردن مو می پردازیم اما قبل از اینکه از موهای جدیدمان لذت ببریم رنگ مو ناپدید میشود! به همین خاطر اکثر خانمها این سوال را دارند که چه کنیم تا رنگ موهایمان پس از چندین بار شستوشو از بین نرود. مسلما مقرون به صرفهترین راهکار این است که بتوان برای زمان زیادی رنگ مو را ثابت نگه داشت. رازهای بسیاری برای این مساله و جلوگیری از تغییر رنگ سریع مو وجود دارد؛ چراکه هر قدر دوام رنگ مو بیشتر باشد، تصمیم به تغییر رنگ کلی مو دیرتر خواهید گرفت. به همین خاطر گرچه راهحلی قطعی برای این مساله وجود ندارد اما رعایت این راهکارها به شما کمک میکند تا دیرتر موهایتان کدر شود یا تغییر رنگ دهد. هر چه بیشتر موهایتان را رنگ کرده باشید و بیشتر سشوار کشیده باشید، موهایتان مواد مغذی بیشتری را از دست میدهند. میتوانید از انواع ماسکهای مناسب مو که حاوی روغنهای مغذی هستند، استفاده کنید و چه بهتر که هر شب به موهایتان روغن بزنید تا کیفیت موها و رنگشان عمر بیشتری داشته باشد.

  1. مدیرسایت (خریدار محصول) - 1400-06-05
  2. نوع عصاره: جنسینگ و کراتین
  3. مدیرسایت (خریدار محصول) - 1400-08-13
  4. قابل استفاده هم برای ساقه و هم ریشه است
  5. تورم در صورت
  6. ارسال سریع و تحویل درب منزل

کراتین در واقع اصلی ترین ماده تشکیل دهنده ساقه مو که می تواند در اثر استفاده از مواد شیمیایی(رنگ، دکلره و..)، اتوی مو و به طور کلی عوامل آسیب زا تحت تاثیر قرار بگیرد. ماسک مو حاوی کراتین پیگا ویوا مدل Keratin Extra Rich به مانند مدل Reconstruction دارای کراتین هیدورلیز شده است تا بتواند کمبود این ماده در موها را جبران کند و به بازسازی و ترمیم موهای آسیب دیده بپردازد. این محصول با تقویت موثر مو باعث درخشندگی و لطافت آن خواهد شد و به کمک گلیسیرین که مرطوب کننده ای برای موها است از خشک شدن و وز شدن موها جلوگیری می ماسک مو الوکسین 750میل (سوپرکراتینه و احیا مو- آلمان)-بانه لوکس کند. نبود پارابن و وجود کراتین در این ماسک مو آن را نیز در لیست بهترین ماسک موها قرار داده است. ماسک موی ترمیم کننده آگرادو مدل Repairing حاوی کلاژن هیدورلیز شده که برای افزایش قدرت مو و تقویت و ترمیم ساختار و تحریک رشد موها موثر خواهد بود.

توجه: رنگ مو

برخی از نشانهها شامل احساس سوزش، قرمزی و پوسته پوسته شدن پوست، خارش و ناراحتی است. ۴۸ ساعت قبل از اعمال رنگ بر روی مو، بهتر است آن را روی قسمتی از موهای خود اعمال کنید تا از نبود حساسیت مطمئن شوید. اگر ورم و خارش بعد از اعمال رنگ مو دیده شد و این تورم بهبود نیافت باید به یک پزشک متخصص پوست مراجعه شود. آزمایشهای آزمایشگاهی ثابت کرده اند که PPD می تواند به سلولهای DNA انسان آسیب رسانده و باعث سرطان شود. اما اینکه مقادیر اندک PPD موجود در این رنگها میتواند باعث چنین آسیبهایی شود هنوز مشخص نیست. این موضوع هنوز در میان محققان یک چالش مهم محسوب میشود. جامعه سرطان آمریکا معتقد است که تحقیقات بیشتری باید انجام شود. رزورسینول نیز ماده شیمیایی دیگری است که در رنگهای مو یافت میشود. این ماده یک ماده شیمیایی مختل کننده غدد درون ریز است که میتواند خطر ابتلا به سرطان سینه را با مختل کردن تعادل طبیعی هورمونها افزایش دهد. معمولا افرادی که به رنگ مو حساسیت دارند ممکن است دچار راش (ضایعه پوستی) شوند. راش نیز ممکن است در محلی ایجاد شود که رنگ اعمال شده است. بعد از مشاهده این ضایعات باید بلافاصله به پزشک مراجعه کنید. مطالعات مختلف نشان داده است آرایشگرانی که به طور مکرر با مواد شیمیایی همچون رنگ مو سروکار دارند بیشتر در معرض ابتلا به آسم هستند. این آسم نتیجه قرار گرفتن در معرض PPD هایی است که در رنگ مو وجود دارد. همین امر موجب میشود ریهها حساس گردد و نفس کشیدن دشوار شود. اگرچه رنگ کردن مو به نظر زیاد گران قیمت نمیرسد اما این کار هزینه های پنهان زیادی دارد. مطمئن شوید قبل از آغاز کار، با یک آرایشگر مشورت میکنید.

انتخاب رنگ موی مناسب در زیبایی چهره تاثیر فراوانی دارد و سبب می شود صورت تان بازتر و موهایتان زیباتر از قبل به نظر برسد . رنگ مو نشان دهنده ی سبک زندگی ما می باشد پس هنگامی که می خواهید موهای خود را رنگ کنید ، به این موضوع بیاندیشید که قرار است رنگ موی من تا چه اندازه با دنیایم هماهنگ باشد. رنگ کردن مو و تغییر رنگ موی قبلی می تواند باعث شود که فرد دیگری هستید و به همین خاطر موجب بروز اتفاقاتی شوید که فکر آن را نمی کردید . ما می توانیم با کنترل ظاهرمان، بر ذهن افراد دیگر و همچنین ذهن خودمان، تاثیر بگذاریم. بررسی کنید پوستتان گرم است یا سرد؟ برای اینکه بدانید پوست سرد یا گرمی دارید ، به رگ های داخل بازو نگاه کنید. افرادی که پوست گرمی دارند رگ هایشان سبز است اما افرادی که پوست سردی دارند رگ های موجود در بازوهایشان به رنگ آبی است.

اطلاعات مرد تنبل به ماسک مو

از دیگر ویژگیهای این محصول میتوان به حجم زیاد و قیمت مقرون بصرفه آن اشاره کرد. اگر موهای خشکی دارید و به دنبال پیدا کردن یک ماسک مو مناسب برای رفع خشکی موهای خود هستید، ماسک موی آبرسان شون مدل Avocado میتواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. این ماسک در حجم 300 میلیلیتری روانه بازار شده و حاوی مقادیر زیادی ترکیبات آبرسان و نرم کننده است که از ایجاد خشکی در موهای خشک جلوگیری کرده و موها را نرم و مرطوب نگه میدارد. از ترکیبات اصلی این محصول میتوان به عصاره گیاه آواکادو اشاره کرد که به طور موثری ساختمان مو را تغذیه میکند. ماسک آبرسان آواکادو شون یک ماسک مخصوص داخل حمام است و باید آبکشی شود. ماسک مو مغذی و تقویت کننده لافارر مدل All Types hair یک محصول باکیفیت و مرغوب از برند محبوب لافارر میباشد که برای استفاده انواع مختلف مو مناسب میباشد. از ترکیبات اصلی ماسک مو لافارر میتوان به نارگیل، عسل، کراتین هیدرولیز شده، روغن زیتون، عصاره آلوئهورا و ویتامین F اشاره کرد که موجب لَخت کنندگی سریع، افزایش استحکام ساقه مو،نرم کنندگی موثر و افزایش خاصیت ارتجاعی مو میگردد.

در نظر بگیرید شامپو. حالا یک شامپو بکشید. من شرط می‌بندم می‌توانید اشتباهی را که اکثر افراد انجام می‌دهند، مرتکب می‌شوید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با قیمت کرم گوانجینگ وب سایت خود باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی