آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

لپ تاپ بزرگترین شرط برای توسعه شماست

دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۰۵ ق.ظ

{آیا تا به حال} شنیده اید؟ لپ تاپ بزرگترین شرط برای توسعه شماست

laptopدر مرحلهی بعدی، این مشخصات فنی هر لپ تاپ است که بازهی گستردهای دارد و ارزانترین و گرانترین لپ تاپهای حال حاضر بازار لبتاپ استوک را تشکیل میدهد. یک لپ تاپ گران قیمت، معمولا لپ تاپی است که برای گیمینگ ساخته شده است و گیمرهای حرفهای میتوانند سنگینترین بازیهای AAA روز دنیا را با آن اجرا کنند. اگر بخواهیم به نمونهای اشاره کنیم، لپ تاپ ایسوس ۱۵ اینچی مدل GX550LWS یکی از همین موارد است که با داشتن پردازنده Core i7، حافظه رم ۳۲ گیگابایتی و کارت گرافیک ۸ گیگابایتی، ارزش بالایی دارد. یک لپ تاپ ارزان قیمت مانند لپ تاپ لنوو IdeaPad 330 N4000 نیز برای کاربرانی که نیازهای ساده همچون طراحی و آمادهسازی فایلهای آموزشی، سر و سامان دادن به کارهای خود و پخش فایلهای رسانهای دارند، میتواند مناسب باشد. حال در ادامه با ما همراه باشید تا کمی بیشتر این موضوعات را مورد بررسی قرار دهیم. حتی اگر شما در خانه به وبگردی میپردازید، ایمیل مینویسید یا اینکه از اکسل استفاده میکنید، باید از یک لپ تاپ استاندارد با داشتن حداقل مشخصات سختافزاری استفاده کنید تا تضمینی برای همین کارها نیز داشته باشید.

لپ تاپ و اثر مل گیبسون

laptopبرای کسانی که لپ تاپ خود را برای امور روزمره مانند وبگردی، دیدن فیلم و مولتی مدیا میخواهند بهترین انتخاب است. بودجه ای که شما برای خرید این لپ تاپ ها کنار میگذارید تا حد زیادی کمتر از لپ تاپ های دیگر خواهد بود. شرکت اینتل پردازنده های i5 را به عنوان مدلهای میان رده به بازار روانه کرد. لپ تاپهایی که این پردازنده ها را دارا میباشند از قیمت میانه برخودارند. اما معمولا قیمت لپ تاپ ها فقط به نوع ونسل پردازنده مربوط نیست. میتوانند تاثیرگذار باشند. برای مهندسان و دانشجویان این پردازنده ها قطعا کارشان را راه خواهند انداخت. برای افرادی که به دنبال اجرای بازیهای ویدئویی هستند یا کار ادیت ویدئو انجام میدهند وجود پردازنده های i7 بسیار واجب است. ادیت ویدئو و رندرگیری با این پردازنده ها راحت تر خواهد بود. مشخصات لپ تاپ ایسوس Core i7 معمولا بسیار حرفه ای میباشد. اما برای بازیهای بسیار سنگین و بروز به سراغ لپ تاپ هایی با پردازنده های i9 بروید.

گرفتم گیر کرد؟ تلاش کنید این نکات لپ تاپ خود را ساده کنید

مثلا خودم در حال حاضر از لپ تاپ استوک HP-15s استفاده میکنم. این دستگاه، استوک نمایشگاهی بود. پردازندهی لپ تاپ Core-i3 نسل ١٠ هست. عملا لپ تاپ چند ساعت کار کرده بود. گرید بندی به ما کمک میکند تا از کیفیت و میزان کارکرد دستگاه اطلاع پیدا کنیم. دستگاههای گرید A به بالا بدنهای نسبتا تمیز و سالم دارند. البته ممکن است جزئی دارای خط و خش باشند. اما به اصطلاح ” تو ذوق نمیزنه ” همچنین نشان میدهد که میزان کار کرد دستگاه کم بوده. در حدود چند روز تا چند ماه. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به مطلب نحوه گرید بندی لپ تاپ استوک مراجعه نمایید. لپ تاپی ارزش خرید دارد که بعد از چند سال از دور خارج نشود. مخصوصا زمانی که برای کارهای رندرینگ و مهندسی از آن استفاده میکنید. به همین دلیل بهتر است سراغ لپ تاپ هایی برویم که دارای سخت افزاری قوی و نسبتا بهروز هستند.

این لپ تاپها حالت عمومیتری در بازار دارند و به دلیل داشتن طراحی ساده و عملکردی ساده برای کارهای روزمره، طرفداران زیادی هم کسب کردهاند. شما میتوانید بدون اینکه پول زیادی برای آن خرید کنید، خرید لپ تاپ اچ پی نوت بوک را مدنظر خود قرار دهید. این سری از لپ تاپها را میتوانیم در جایگاهی بین نوت بوکها و لپ تاپهای حرفهآی Envy این کمپانی قرار دهیم. این لپ تاپها چیزی بیشتر از عملکرد لپ تاپهای ارزان قیمت اچ پی برای شما خواهند داشت و در عین حال، قیمت مناسبتری هم دارند. اگر به دنبال لپ تاپ میان ردهای هستید که بتوانید برای سالهای بیشتری از آن استفاده کنید، این سری میتواند به کارتان بیاید. شکل و اندازه زیبای آنها را باید در کنار عملکرد متوسط آن قرار دهیم تا به شما اثبات شود که مجموعهای از ویژگیهای خوب همراه با عملکردی مطلوب را میتوانید از این سری انتظار داشته باشید. همانطور که گفته بودیم، لپ تاپهای Omen برای خریداران گیمر ارائه شده است و مجموعه ارزشمندی از مشخصات فنی قدرتمند را در اختیار شما قرار میدهند.

سه نکته‌های توپ فرد در لپ تاپ

laptopو اما لپ تاپ های i9 برای کاربریهای بسیار سنگین عالی ست. با این لپ تاپ ها میتوانید سنگین ترین پروژه ها را انجام دهید و از کار با آن در بالاترین حد پردازشی لذت ببرید. برای تجربه ای دلنشین از اجرای بروزترین و جدیدترین بازی ها روی این پردازنده ها میتوانید حساب کنید. برای تهیه قویترین لپ تاپ Asus این پردازنده بهترین است. این لپ تاپ ها با ابعاد کوچکی که دارند برای بسیاری از افراد به خصوص کسانی که حمل و نقل و جا به جایی زیادی دارند مناسب است. قیمت مینی لپ تاپ ایسوس با توجه به کوچکتر بودن و سخت افزار محدودتر نسبتا مناسب است. مینی لپ تاپ ها به دلیل وزن کمی که دارند شما را در هر جایی و در هر حالتی همراهی میکنند. از ویژگی های بارز این لپ تاپ ها ابعاد کوچک آنها به خصوص کوچکتر از 13 اینچ میباشد. لپ تاپ های زنبوک ایسوس یکی از سریهای ظریف و زیبای این شرکت میباشند.

آه خدای من! بهترین لپ تاپ همیشه!

laptopکاربرانی که بهدنبال لپتاپهای فوق قدرتمند برای اجرای گیم و تولید محتوای گرافیکی هستند، باید به سراغ لپ تاپ های راگ گیمینگ ایسوس بروند. بهترین لپ تاپ ایسوس را میتوان در میان این دسته بندی پیدا کنید. این لپ تاپ ها از قوی و قدرتمند ترین سخت افزار برخوردار هستند و می توانید برای انجام تمامی امور از آن ها استفاده کنید، بدون این که دچار مشکل پردازشی شوید. همچنین در مقایسه با سایر لپ تاپ ها ویژگیهای متفاوتی را در این لپ تاپ ها مشاهده خواهید کرد مانند داشتن نور RGB یا سیستم قدرتمند خنک کننده و… همچنین قویترین پردازندهها و کارت گرافیک نیز در این سری به کار میرود. در حال حاضر برند ایسوس لپ تاپهای متنوعی را بر اساس ویژگیهای سخت افزاری گوناگون روانهی بازار میکند. معمولا یکی از مهمترین فاکتورهایی که افراد در زمان خرید لپ تا به آن دقت میکنند، پردازندهی آن است. لپ تاپ ایسوس را میتوانید با پردازندهی Celeron تا Core i9 در بازار پیدا کنید که در ادامه در مورد برخی از محبوبترین لپ تاپ های این سری صحبت کردهایم.

  • لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 NG
  • تست صفحه نمایش لپتاپ
  • اندازه (طول، عرض، ضخامت): -
  • وزن: 1.3 کیلوگرم

laptopشما با خرید و استفاده از این دسته لپ تاپها میتوانید به راحتی کارهای طراحی، تدوین و همچنین مهندسی را انجام دهید. آخرین نسل پردازندهای که در بازار وجود دارد، پردازندههای نسل 12 هستند. لپ تاپ لنوو Core i7 نسل 12 نیز جزو جدیدترین لپ تاپ های بازار به حساب میآید که جدا از ظاهر زیبا، دارای عملکرد و قدرت فوق العادهای در انجام امور است. معمولا بیشتر افراد دنبال این هستند که اگر برای خرید لپ تاپ هزینهای صرف میکنند، در ازای پرداخت این هزینه، بتوانند از امکانات خوبی که در اختیار آنها قرار میگیرد، نیز استفاده abidar stock کنند. در مورد قیمت لپ تاپ لنوو Core i7 میتوان گفت که نسبت به سایر رقبای خود به طور مثال لپ تاپ ایسوس Core i7 انتخاب به صرفهتری است. چرا که بیشتر ویژگیها را دارد و عملکرد آن نیز قابل قبول است و جدا از این موارد، قیمت به مراتب کمتری دارد. به طور کلی بسیاری از مدلهای لنوو Core i7 را میتوان در دسته بندی لپ تاپ اقتصادی قرار داد.

لپ تاپها از چندین روش مختلف برای اتصال به شبکه استفاده میکنند. اتصال بیسیم یا وای فای رایجترین مورد در این زمینه است. همچنین لپ تاپها ممکن است که از پورت اترنت نیز برای این منظور استفاده کنند. پورت اترنت به کامپیوتر این اجازه را میدهد که از طریق کابل اترنت به شبکه محلی (LAN) متصل شود. اتصال بلوتوثی، نوع دیگری است که لپ تاپ از طریق آن میتواند به دستگاه یا رایانههای دیگر وصل شود. بهعنوان مثال، یک ماوس یا صفحه کلید میتواند بهصورت بیسیم به لپ تاپ متصل شود. یک لپ تاپ همچنین میتواند از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند متصل شود و از طریق شبکه گوشی همراه، به اینترنت دسترسی داشته باشد. این اتصال معمولا tethering نامیده میشود. بنابراین برای خرید لپ تاپ میتوانید فاکتورهای زیادی را در نظر داشته باشید. علیرغم اینکه دسته بندی خاصی برای جداسازی لپ تاپها وجود ندارد، اما شما بسته به نیاز خود میتوانید به انواع مختلفی از لپ تاپها دسترسی داشته باشید.

  • با قابلیت های جدید ویندوز 11 آشنا شوید
  • مدل CPU یا پردازنده مرکزی: Intel Core i5 - i7
  • برند: HP
  • Nvidia GeForce 1000 Series - (مثلا: Intel Nvidia GeForce GTX 1650)

لپ تاپهای ایسوس بیشتر جنبهی گیمینگ و مدیریتی دارند. اغلب این دستگاهها معمولا استاندارهایی پایینتر از حد استاندارهای اروپایی یا آمریکایی دارند. به همین دلیل کمتر در بازار اروپا یا آمریکا یافت میشود. لپ تاپ استوک ایسوس جنبهی صنعتی ندارند و قیمت دستگاه استوک آن نسبت به سایر برندها بالاتر خواهد بود. همچنین هزینه تعمیرات آن نیز بسیار زیاد است. نکاتی که کمتر کسی به آن توجه میکند اما مهم هستند؟ اغلب لپ تاپهای دنیا ساخت کشور چین هستند یا در در چین مونتاژ میشوند. دلیل اصلی آن وجود نیرو کار ارزان در چین است. اما لپ تاپهایی که به بازار اروپایی و آمریکا عرضه میشود، باید حتما استانداردهای لازم را داشته باشد. به همین دلیل است که لپ تاپ استوک اروپایی و آمریکایی دارای کیفیتی به مراتب بالاتر از دستگاههای تولید شده برای بازارهای آسیا و … نکتهی دیگری که شاید کمتر کسی به آن توجه دارد درباره سخت افزار لپ تاپهای استوک است. معمولا میتوان از سخت افزارهای برندهای دیگر برای برند دیگری استفاده کرد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از لپ تاپ victus 16 دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی