آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

قیمت لپ تاپ استوک بانه

پنجشنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۲ ق.ظ

قیمت لپ تاپ + مشخصات (Laptop)

laptopخرید لپ تاپ مناسب در دنیای امروز دغدغهای بزرگ برای بسیاری از علاقهمندان به دنیای تکنولوژی میباشد. با وجود انواع کاربری و سختافزارهای متنوع، فاکتور قیمت یکی از مهمترین عوامل هنگام خرید محسوب میشود. قیمت لپ تاپ مورد نظر شما با توجه به نوع کاربری متغیر است. معمولا لپتاپهای سبک که مناسب مصارف خانگی و انجام امور روزمره هستند از قیمت مناسبتری نسبت به لپتاپهای گیمینگ و حرفهای برای طراحی و رندرینگ برخوردارند. با پیشرفت دنیای تکنولوژی نیاز به خرید لپ تاپ بیش از پیش احساس میشود. برای تهیه لپتاپ مناسب علاوه بر داشتن آگاهی از مشخصات آن مورد نیاز باید مقایسهای بین انواع لپتاپهای مختلف انجام شود. این روش از متداولترین راهها برای تهیه لپتاپ میباشد. برای اینکه بتوانید با توجه به کاری که انجام میدهید بهترین لپتاپ را انتخاب کنید باید بدانید چه مشخصات فنی مورد نیاز است. گاهی ممکن است خرید لپ تاپ ارزان کار شما را راه بیندازد و نیازی به خرید یک لپتاپ حرفهای نداشته باشید.

  • ظرفیت حافظه رم: 8 گیگابایت
  • ذنبوک Pro
  • هارد با سرعت بالا و ظرفیت مناسب(ترجیحا هارد ssd)
  • مدل CPU یا پردازنده مرکزی: Qualcomm Snapdragon 7c
  • قیمت: 469.00 دلار
  • برند ایسر (Acer)
  • سری پردازنده مرکزی: Core™ i7 و Core™ i5
  • لپ تاپ ایسوس مدل TUF Gaming A15

laptopو HP Chromebook x2 تقریباً به همان خوبی است که انتظارش دارید. این دستگاه هیبریدی دارای یک صفحه نمایش لمسی دوست داشتنی 11 اینچی با وضوح 2.1K (2160 در 1440) است و دارای صفحه کلید قابل اتصال است که زیبا و راحت است. اگرچه این لپ تاپ اکثر برنامههای خلاقانه معمولی را اجرا نمی کند، اما کاملاً با Google Play سازگار است، بنابراین میتوانید آن را با برنامههای Android بارگیری کنید. HP Chromebook x2 یک لپ تاپ 2 در 1 است، بنابراین می توانید از آن هم در حالت تبلت و همچنین در حالت لپتاپ استفاده کنید. اگر برای کار خود به قابلیت های بیشتری نیاز دارید، می توانید آن را به صفحه نمایش 3K2K ارتقا دهید. و در حالی که دقیقاً ارزان نیست، کمی ارزانتر از معادل برند دل خود است. چگونه باید بهترین لپ تاپ اچ پی را برای خود انتخاب کنیم؟ HP به تولید لپ تاپ های قابل اعتماد معروف است، اما بهترین لپتاپ HP برای شما بستگی به این دارد که برای چه چیزی به آن نیاز دارید.

راهنمای مرد تنبل برای لپ تاپ

laptopالبته پورت USB 3.0 برای آن در نظر گرفته شده است. لپتاپ 15 اینچی اچ پی مدل ProBook 655 G1 از یک باتری ۳ سلولی با ظرفیت ۴۸ وات ساعت بهره می برد که می تواند حدودا ۴ ساعت می تواند دستگاه را قیمت لپ تاپ لنوو thinkpad core i5 روشن نگه دارد. عملکرد دستگاه روی باتری تقریبا خوب است. لپتاپ 15 اینچی اچ پی مدل ProBook 655 G1 شرکت اچ پی یک محصول نسبتا خوب با کارایی های نسبتا کافی و با امکانات نسبتا خوب به حساب می آید. لپ تاپی که برای کاربری های مهندسی، خانگی، اداری، تحقیقاتی و دانشجویی به همراه مشاهده فیلم، گوش دادن به موسیقی، گشت و گذار در اینترنت و شبکه های اجتماعی . از همه مهم تر برای محاسبات نسبتا سنگین حسابداری، محاسبات نسبتا سنگین منطقی و مهندسی بسیار مناسب است. صفحه نمایش خوبی دارد و بلندگوهای با کیفیت آن نظر شما را به خود جلب می کند. لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل ProBook 655 G1 برای انجام کارهای روزانه، متوسط تا نسبتا سنگین (بسته به نوع پردازش ها و عملیات ها) گزینه خوبی خواهد بود. در نتیجه می توان به این اشاره داشت که این لپ تاپ یکی از محصولات بسیار معمولی برند HP است که در دنیای امروزی ارائه داده است. لازم به ذکر است که با این لپ تاپ می توان طراحی های گرافیکی ساده و سبک انجام داد. ما می توانیم با لپتاپ 15 اینچی اچ پی مدل ProBook 655 G1 بازی هایی را اجرا کنیم که سبک بوده اند و از لحاظ گرافیکی در سطح پایین قرار دارند.

laptopبرای خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان، می تواند در برند های معتبر، جستجویی نمایید و بهترین آن ها که از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند را انتخاب کنید. البته که باید این موضوع را بپذیرید که ممکن است این سیستم، محصول ایده آلی که انتظار آن را داشته اید، نباشد. از بهترین لپ تاپ های گیمینگ موجود در بازار، می توان برند های ایسوس، ریزر، لنوو را در نظر گرفت. در این میان لنوو فعالیت مناسبی را دارد و لپ تاپ گیمینگ متنوع تری را در بازار ارائه داده است. لپ تاپ های دانشجویی، از جمله محصولات و دستگاه هایی می باشند که معمولا برای کار هایی نظیر آفیس، حسابداری، وب گردی، تماشای سریال و کار های روزمره، مفید می باشند. در واقع سخت افزار به کار رفته در این دستگاه ها، به قدر کافی قدرتمند نمی باشند و مناسب فعالیت هایی که بیان شد، می باشند. در نتیجه این محصولات، دارای قیمت مناسبی نیز می باشند. به عنوان مثال، می توان از محصول 6 میلیون تومانی ایسوس به نام R40MA یا IdeaPad 1 از شرکت لنوو که دارای قیمت 6 الی 7 میلیون تومان می باشد برای کاربری دانشجویی استفاده کرد.

در این محصول از یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی و مات استفاده شده که رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و کیفیت تصویر FullHD به شما ارائه میدهد. یک لپ تاپ با ضخامت کم و وزنی حدود ۱.۸ کیلوگرم که حمل و جابجایی را بسیار آسان کرده است. این محصول که لپ تاپ با کیفیت و قیمت مناسب است دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی بوده که رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و کیفیت تصویر FullHD به شما ارائه میدهد. روکش مات، وضوح بالای تصویر و حاشیه کم از ویژگیهای صفحه نمایش این لپ تاپ است. یکی دیگر از محصولات گمینگ میان رده ایسوس از سری TUF که دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با روکش مات، رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و کیفیت تصویر FullHD است. کیبورد دارای قابلیت نورپردازی RGB بوده تا ظاهر زیباتری به کاربر ارائه دهد. باتری این محصول سه سلولی و توان خروجی آن ۴۸ وات ساعت میباشد. لپ تاپ گیمینگ سری نیترو ایسر که به دلیل زیبایی و سخت افزار قدرتمند خود بسیار محبوب است.

شش روش‌های کمتر شناخته شده برای استفاده حداکثری از لپ تاپ

laptopبرای تست این دو بخش سخت افزاری نرم افزار حرفه ای PassMark BurnInTest را به شما کاربران عزیز پیشنهاد میکنیم. این برنامه علاوه بر رم و گرافیک، سایر بخش های لپ تاپ را نیز به طور همزمان تست کرده و به طور کلی سیستم را زیر فشار می گذارد تا کارایی آن را سنجش کند. بسیاری از مشتریان در هنگام خرید، بخش هایی از جمله اتصالات برق، ورودی ها و دستگاه های اتصالی از جمله وای فای و بلوتوث یا HDMI را بررسی نمی کنند. خرابی این بخش ها که عمدتا بخش های متصل به برد لپ تاپ شما هستند، ممکن است در آینده هزینه های زیادی برای شما محتمل شوند. اما کار نکردن یکی از پورت های USB یا درایو نوری، مشکل خاصی برای شما ایجاد نمی کند و با هزینه کمی قابل رفع می باشد. همچنین با دنبال کردن آموزش تعمیرات لپ تاپ در مجله کِی لپ، تا حد بسیار زیادی با نحوه باز و بسته کردن، ارتقا قطعات و تعویض بخش های مختلف لپ تاپ آشنا می شوید.

HP Elite Dragonfly G2 در راس لپ تاپ های تجاری اچپی قرار دارد، اما اگر به صفحهنمایش 4K و سایر مشخصات عالی نیاز ندارید، گزینههای در دسترس تری وجود دارد. HP EliteBook 840 G7 مانند یک لپ تاپ 2 در 1 نیست، اگرچه گزینه ای برای نسخه لمسی وجود دارد و عمر باتری بسیار چشمگیری را برای یک روز و تا عصر ارائه می دهد. ما متوجه شدیم که صفحه کلید آن بسیار راحت است و پورت های زیادی در آن وجود دارد. پیکربندی اولیه دقیقاً ارزان نیست، اما با نسخه موبایل GeForce RTX 3070، عملکرد گرافیکی مناسبی دارد. با این حال برای عملکرد جدی، می توانید مقدار هزینه بسیار بیشتری را برای مدلی با 16 گیگابایت رم اضافی و همچنین RTX 3080 پرداخت کنید. این موضوع باعث میشود این لپ تاپ به راحتی از رایانههای رومیزی معمولی پیشی بگیرد. نمی توانید بین لپ تاپ و تبلت یکی را انتخاب کنید؟

  • روش شارژ باتری لپ تاپ
  • مدل CPU یا پردازنده مرکزی: Intel Core i7
  • اندازه (طول، عرض، ضخامت): 354 x 235 x 17.78mm
  • نحوه ارسال به چه صورت است ؟
  • پورت های USB-C فقط در یک طرف
  • رزولوشن بالای صفحه نمایش
  • ایا CPU و گرافیک قابل ارتقا هستند؟

laptopبرای لپ تاپهای کوچک با برنامههای ساده مناسب هستند. برای لپ تاپهای شخصی و کاربری عمومی مناسب هستند. برای لپ تاپهای با کاربری گرافیکی و گیمهای hp zbook قیمت معمولی مناسب هستند. این رمها برای کارهایی که نیاز به پردازش بالا دارند مناسب هستند و به راحتی از پس عملیات سنگین بر میآیند. تکنولوژی ساخت رم با عبارت DDR به “معنای مقدار انتقال دیتای دو برابر شده” شناخته میشود. هارد دیسک سخت افزاریست که شما اطلاعات خود را درون آن ذخیره میکنید. H.D.D یا داریو دیسک سخت که مخفف Hard Disk Drive است و بوسیله بازوی متحرک و هد کار میکنند. S.S.D یا درایو حالت جامد که مخفف Solid State Drive بوده و دارای تکنولوژی بالاتر و سرعت بیشتری نسبت به هارد دیسکها هستند. در واقع در این هاردها هیچ بخش مترکی وجود ندارد وحذف این این بخش باعث شده که بر خلاف H.D.Dها نسبت به ضربه مقاومتر باشند. هاردها دارای ظرفیتهای مختلفی بوده که انتخاب این ظرفیت به مقدار اطلاعاتی که شما میخواهید در لپ تاپ خود ذخیره کنید دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی