آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

قیمت بهترین دستگاه تصفیه کننده هوای خانگی(9مدل باکیفیت2023)

  • پاکسازی هر گونه باکتری به وسیله لامپ UV
  • نظرات (0)
  • دستگاه تصفیه هوا TCL مدل KJ300F-A1
  • ارتباط از طریق اپلیکیشن وای فای
  • دارای سنسور تشخیص میزان آلودگی هوا
  • دستگاه تصفیه هوا رومیزی

Air Purifierدستگاه تصفیه هوا با اشعه ماوراء بنفش: این دستگاه ها از اشعه ماورا بنفش برای از بین بردن میکروب های شناور در هوا تصفیه هوا شیائومی استفاده می کنند. البته مراقب گاز خروجی از این دستگاه ها باشید. فیلترهای ازن: دستگاه های تصفیه هوا با مولد ازن بو نامطبوع هوا را جذب می کنند. از این دستگاه ها بیشتر در هتل ها استفاده می شود زیرا میزان بالای ازن آزاد شده توسط آنها تا 24 ساعت ماندگاری دارد. دستگاه های تصفیه هوای مختلف برای مکان هایی با اندازه های خاص طراحی شده اند. در مورد مطابق بودن اندازه دستگاه با ابعاد محیطی که قصد نصب دارید از نمایندگان خدمات مشتری دستگاه کمک بگیرید. برای جلوگیری از اختلال در خواب در اثر سر و صدا ، دستگاه های تصفیه هوای را انتخاب کنید که سر و صدای کمتری ایجاد کند. هنگام خرید دستگاه تصفیه آب به دنبال تصفیه کننده هایی با فیلترهای ” HEPA” باشید. فیلترهای HEPA کارآمدترین نوع فیلتر هستند و عوامل بیماری زا را به سرعت ضبط می کنند.

فیلتر هپا: این فیلتر الیافی در صورتی که از کیفیت لازم برخوردار باشد، میتواند تا 99% از آلایندهها را جذب خود کند. در دستگاههای تصفیه هوایی که توسط برندهای بسیار معروفی همچون IQ Air نیز تولید میشوند هم از این نوع فیلترها استفاده میشود. فیلتر کربن اکتیو: این فیلتر به عنوان مکملی برای فیلتر هپا استفاده میشود. فیلترهای کربن اکتیو آلایندههای شیمیایی، بوها و گازها را جذب میکند. درست مثل فیلتر هپا، ذراتی که توسط این فلیتر جذب میشود به محیط برنمیگردد. به طور کلی در فرآیند تصفیه هوا این نوع دستگاهها هیچ نوع ماده جدیدی به محیط اضافه نمیشود. بنابراین در صورت کیفیت مناسب ساخت دستگاه و فیلترها، میتواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. این نوع دستگاههای تصفیه هوا جزو سیستمهایی با فرآیند تصفیه Active به شمار میآیند. یعنی ذرات معلق موجود در هوا جذب فیلترهای دستگاه نمیشوند. بلکه دستگاه با اضافه کردن یک ماده جدید و انجام واکنش های شیمیایی روی سطح کاتالیست تلاش میکند ماهیت آلایندهها را تغییر داده و آنها را به ذراتی بیخطر تبدیل کند.

نحوه خرید (الف) تصفیه هوا On A Tight مالی

Air Purifierماسک تصفیه هوا فن دار راه حل بی نظیری برای غلبه بر مشکل آلودگی هوا می باشد. با این وسیله جدید و استثنایی افرادی که به هیچ عنوان امکان حضور در هوای آلوده شهری را ندارند می توانند در این هوا بدون مشکل تردد و تنفس نمایند. قابل استفاده در رانندگی،دوچرخه سواری،پیاده روی و … در بسته بندی و پکیج جدید این محصول تعداد زیادی فیلتر یدک و همچنین یک فن یدک منظور گردیده است که امکان استفاده طولانی مدت از این محصول را تضمین می نماید. این ماسک وسیله ای موثر برای جلوگیری از آلودگی به ویروس کورونا (corona virus) نیز می باشد. برای خرید ماسک تصفیه هوا فن دار می توانید از طریق سایت فروشگاه سارنیا واتر نماینده فروش دستگاه تصفیه اب اصفهان اقدام کنید. در این فروشگاه می توانید برای خرید دستگاه تصفیه آب و تصفیه هوا، قطعات و اتصالات دستگاه تصفیه آب و لوازم جانبی با کیفیتی را تهیه کنید.

تصفیه هوا شیائمی

Air Purifierدستگاه تصفیه هوا هوشمند پرو شیائومی نقطه اوج تمام تکنولوژی های تصفیه هوای قبلی شیائومی است که در محصولی آسان برای استفاده جمع شده است. دستگاه تصفیه هوا هوشمند پرو شیائومی دارای سیستم فشار قوی پیشرفته ای است که اجازه می دهد تا هوا در اتاق شما 8 بار در ساعت تغییر کند! سیستم تهویه هوای این دیوایس 360 درجه است و بقایای غیر بهداشتی مانند ذرات گرد و غبار یا PM2.5 را جذب می کند و هوای تمیز تحویل می دهد. با حضور سنسور لیزری با دقت بالا این تصفیه کننده هوا کار خود را به خوبی انجام می دهد و نیازی نیست برای تنفس هوای پاک از خانه بیرون بیایید. این دیوایس با وجود ظاهر کوچک مساحت بزرگی را تحت پوشش قرار می دهد. تصفیه کننده Mi با رنگ سفید، طراحی پلاستیکی با کیفیت، ارتفاع 73.5 سانتی متر و وزن 9.7 کیلوگرم؛ می توانید آن را به راحتی در اطراف خانه حرکت دهید و برای اتاق های بزرگ مناسب است.

Air Purifierدر مواردی میتوان از باتریهای قلمی برای دستگاه استفاده کرد. توجه داشته باشید که این مدل دستگاه نباید در معرض حرارت یا اشعه مستقیم خورشید قرار بگیرد. برای خرید دستگاه تصفیه هوا باید به اندازه اتاق توجه کنید و دستگاهی متناسب با سایز محیط خریداری کنید. در دستگاههای تصفیه هوا به تمیز کردن هوای اتاق با ابعاد خاصی کمک میکند. این آیتم، سرعتی که دستگاه تصفیه هوا میتواند دود و ذرات گرده، گرد و غبار را فیلتر کند، نشان میدهد. ذرات دود بسیار کوچک هستند و بین 0.1 تا 0.3 میکرون و ذرات گرد و غبار نیز بین 0.5 تا 3 میکرون و ذرات گرده نیز بین 5 الی 11 میکرون هستند. در این دستگاه سرعت فیلتر کردن هر کدام از اینها را نشان میدهد. عدد ACH نیز تعداد دفعاتی که در هر ساعت حجم هوای اتاق شما را فیلتر میکند، نشان میدهد. این رتبه نشان دهنده کارایی بهتر دستگاه است. اگر مستعد آلرژی یا آسم هستید، پیشنهاد میشود که از تصفیه کنندههایی با حداقل رتبه 5x یا 4x استفاده کنید.

منشأ ذرات نانو از رطوبت مایع شده درونی هوا می باشد، لذا نیازی به منبع آب به منظور تولید ذرات نانو در دستگاه تصفیه کننده هوا نیست. این ذرات پس از تولید به وسیله مولد به همراه جریان هوا در محیط پراکنده می شوند. لازم به ذکر است که وجود فیلتر نانو با وجود مزایایی که به همراه دارد سبب افزایش قیمت تصاعدی دستگاه های تصفیه هوای مجهز به این فیلتر شده است. از نقاط ضعف فیلتر یون منفی می توان به تولید گاز ازن اشاره نمود زیرا وجود غلظت بالای گاز ازن در محیط موجب سوزش گلو می شود. فیلتر فرمالدئید در دستگاه تصفیه هوای خانگی یک گاز شیمیایی بدون رنگ با بوی تند است که قادر به حذف ترکیبات عالی و سرب از محیط می باشد. فیلتر آنفولانزای انسانی، ذرات آلرژی زا و ویروس سرما خوردگی را در اطراف دستگاه تصفیه هوای خانگی حذف می کند. این فیلتر توان حذف ویروس لژیونلا را دارد. فیلتر لژیونلا، برای افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، از جمله کودکان و سالمندان ضروری است.

آنچه آلبرتو ساووا می تواند به شما درباره تصفیه هوا آموزش دهد

Air Purifierالبته برخی از دستگاه های تصفیه هوا پیشرفته از نظر تکنولوژی ترکیبی از دو یا سه نوع فیلتر دارند. فیلترهای HEPA: دستگاه های تصفیه هوا با فیلترهای HEPA آلاینده هایی به اندازه 0.3 میکرون را جذب می کنند. این ذرات ریز به چشم انسان قابل مشاهده نیستند. اندازه کوچکترین ذرات قابل مشاهده برای ما حداقل 50 یا 60 میکرون است. فیلترهای کربن: تصفیه کننده های هوا با فیلترهای کربن بوی نامطبوع هوا را به دام می اندازند. اما نمی توانند ویروس ها و باکتری ها را مانند فیلترهای HEPA از بین ببرند. رسوب دهنده های الکترواستاتیک:دستگاه های تصفیه هوا با رسوب دهنده های الکترواستاتیک از انرژی الکتریکی ولتاژ بالا برای دفع و فلتر ذرات هوا استفاده می کنند. این فیلترها باید مرتباً عوض شوند و هزینه نگهداری آنها زیاد است. علاوه بر این این فیلترها از نوعی گاز برای فیلتر هوا استفاده می کنند که به طور بالقوه به ریه ها آسیب می رساند.

  • برند معتبر
  • کنترل از راه دور و تایمر خاموشی
  • نمایشگر تعویض فیلتر
  • بوهای دیگر
  • سایر توضیحات

پنتا این اطمینان را می دهد تا محیطی پاک به دور از هر آلودگی عفونی را برای بیماران و پزشکان و کادر درمان فراهم نماید. یکی از نکات دستگاه ضدعفونی کننده هوا بیمارستانی ، تعویض فیلتراسیون دستگاه است که نقش مهمی در تصفیه هوا دارند. دستگاه تصفیه هوا بیمارستانی پنتا با توجه به راکتور پلاسمایی تعبیه شده در آن نسبت به تمام دستگاههای تصفیه هوا موجود؛ نیاز به تعویض دیرتر فیلتر هپا دارد و کارایی فیلتراسیون هوا به شدت افزایش داشته است. راندمان بالای تخریب میکروارگانیزم ها از جمله ویروس، باکتری و قارچ و … به قول کسبه قدیمی بازار، که مهمترین دارایی خود را، اعتبارشان میدانستند، به لطف خدا، حلال خورده ایم و پای سفره پدر و مادر بزرگ شده ایم. آیا دستگاه تصفیه و ضدعفونی هوا بیمارستانی پنتا سلامتی افراد را تضمین می کند؟ دستگاه تصفیه و ضدعفونی کننده هوا بیمارستانی پنتا از هیچ ماده شیمیایی برای ضدعفونی هوا استفاده نمی کند. و بعلاوه هیچ گاز مضری از دستگاه خارج نمی شود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید اینترنتی تصفیه کننده هوا شیائومی وب سایت خود باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی