آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

جدیدترین محصولات شیائومی 2023 - مانیتور - تلویزیون

پنجشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۲۵ ق.ظ

مانیتور گیمینگ شیائومی 27 اینچ مدل "Mi 2K Gaming Monitor 27

مشخصات و قیمت مانیتور گیمینگ شیائومی مدل Mi 2K Gaming Monitor 27


مشخصات برجسته
وزن : 6.53 کیلوگرم بدون پایه
مشخصات فنی : - رفرش ریت: 165 هرتز %0A- گاموت رنگی: 95% DCI-P3, 100% sRGB%0A- دما هنگام عملکرد پردازشی: 0°C to 45°C%0A- کنتراست: 1000:1 (TYP) %0A- پورت نمایشگر: DP 1.4 port%0A- پورت صوتی: Audio Port%0A- امکان تغییر زاویه پایه%0A- پشتیبانی از محدوده رنگی گسترده%0A- عمق رنگ 8 بیت%0A- قابلیت نصب به دیوار %0A- تنظیم ارتفاع %0A- قابلیت چرخش%0A- دارای جک 3.5 میلیمتری
سایز صفحه نمایش : 27 اینچ
زمان پاسخ‌گویی (GTG) : 1ms (IMBC)/ 4ms (GTG)

طراحی و مشخصات مانیتور گیمینگ کامپیوتر شیائومی
این مانیتور گیمینگ کامپیوتر دارای رزولوشن 2K یا 2560×1440 در ابعاد 27 اینچی است که وضوح حرکت در هر بازی را برای شما به ارمغان می آورد و این تصاویر واضح و دقیق شما را برای حملات دشمن در هر زمان آماده می کند. با مانیتوری رو برو هستیم که نسبت تصویر در آن 16:9 است و دارای پنلی از نوع IPS است. 

قیمت مانیتور شیائومی 27 اینچ

برند    
mi

گارانتی    
گارانتی ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی

رنگ    
مشکی

مدل    
XMMNT27HQ

ابعاد    
609.4 در 200 در 461.2 میلی‌متر

وزن    
6.5 کیلوگرم

سایز    
27 اینچ

صفحه نمایش    
IPS

رزولوشن    
2560×1440 پیکسل

زاویه دید    
178 درجه

نرخ نوسازی تصویر    
165 هرتز

نسبت کنتراست    
1000:1

درگاه    
DisplayPort, HDMI, USB 3.0, جک 3.5 میلی‌متری

سایر ویژگی ها    
دقت رنگ △E < 2, زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه, نمایش رنگ 16.7 میلیون رنگ

امکانات    
Adaptive-Sync, VESA DisplayHDR 400, پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع، چرخش، زاویه, کاهش نور آبی

 

صفحه نمایش IPS با زاویه دید فوق عریض 178 درجه است، با نمایی واضح از هر زاویه. صفحه نمایشی اشباع شده از رنگ با طراحی هوشمندانه با حاشیه نازک از هر سه طرف ارائه می شود که خود را از شر حاشیه ها خلاص و امکان استفاده یکپارچه از چندین نمایشگر را برای تجربه ای همه جانبه فراهم می کند.

 
پیروزی هر چه سریعتر!
یک گیمر حرفه ای نیاز به نمایشگر با نرخ نوسازی بالا دارد. نرخ نوسازی 165 هرتز، لرزش را حذف می کند و به شما اجازه می دهد تا دشمنان خود را با دقت بیشتری نشانه بگیرید. مانیتور گیمینگ Mi 2K 27 اینچی دارای زمان پاسخگویی سریع 1 میلی‌ثانیه IMBC است که به شما امکان می‌دهد همیشه یک قدم جلوتر بمانید.

 

تصاویری قابل اعتماد با فناوری Adaptive-Sync
آیا تا به حال تاخیر در یک لحظه حساس را تجربه کرده اید؟ فریم های نادیده گرفته شده بسیاری از لحظات فوق العاده را از بین می برند. فناوری Adaptive-Sync سرعت انتقال بین کارت گرافیک و مانیتور را همگام‌سازی می‌کند، پارگی و تأخیر صفحه را از بین می‌برد و تجربه بازی روان و پایداری را ارائه می‌دهد.

 

غوطه ور در دنیایی از رنگ ها!
مانیتور گیمینگ 27 اینچی 95 درصد از گستره DCI-P3 و 100 درصد از وسعت sRGB را پوشش می دهد و با دقت 16.7 میلیون رنگ و بیش از 400 سی دی در متر مربع را با HDR روشن نشان می دهد. چه از فیلم‌ها لذت ببرید و چه از عکاسی، رنگ‌ها واضح و دقیق ارائه می‌شوند و همیشه مورد پسند شما خواهند بود.

 

مانیتور گیمینگ 27 اینچی شیائومی با استاندارد △E < 2 (مقدار معمولی) کالیبره شده است. تصاویر و ویدیوهای روی صفحه نمایش با رنگ‌های زنده و دقیق واقعی هستند. فناوری بهبود صفحه نمایش HDR جزئیات نمایشگر را تا حد زیادی بهبود می بخشد و روشنایی صفحه را برای دید بهتر مناطق تاریک تنظیم می کند.

 

انواع پورت، انواع کارایی!

برای خرید مانیتور گیمینگ Mi 2K 27 اینچی از DP، HDMI، جک هدفون و پورت‌های USB 3.0 پشتیبانی می‌کند. همه دستگاه ها را می توان به راحتی به مانیتور متصل کرد تا در زمان صرفه جویی شود. همچنین می توانید هنگام کار با این مانیتور راحت و کارآمد گوشی خود را شارژ کنید.

 

نقاط قوت
طراحی مینیمالیستی و کاربردی
پنل IPS مناسب کارهای حساس به رنگ
ترکیبی کمیاب از کیفیت تصویر خوب، وضوح QHD و نرخ نوسازی 165 هرتز
افزایش کیفیت بازی با دو فناوری همگام سازی
نقاط ضعف
اجرای متوسط HDR
تغییر تنظیمات روشنایی بعد از تغییرات کنتراست

مانیتور گیمینگ 27 اینچ شیائومی با طیف رنگی گسترده و نرخ نوسازی 165 هرتز تجربه یک بازی با وضوح بالا را در اختیار شما خواهد گذاشت. صفحه نمایش 2k این مانیتور و دامنه پویایی آن از مواردی است که شما را شگفت زده خواهد کرد.

---------------------------------------------------------------

تلویزیون هوشمند شیائومی مدل “Xiaomi TV MAX 86 گلوبال

برای قیمت تلویزیون شیائومی tv max 86 از فروشگاه های اینترنتی آنلاین لطفا تا آخر مطلب با ما باشید

صفحه نمایش
سایز صفحه86 اینچ
نوع صفحهتخت
تکنولوژی صفحهLED
مشخصات فنی
کیفیت تصویر4K
رزولوشن3840x2160px
HDRدارد
سایر توضیحات تصویرقابلیت ارتقاء رزولوشن - رفرش ریت 120 هرتز - پردازنده تصویرMediaTek MT9617 - پشتیبانی از محدوده رنگی گسترده - 178' زاویه دید - پردازنده مرکزی Quad A73 - پشتیبانی از 1.07 ملیارد رنگ - فرمت های Dolby Vision, HDR10, HLG - فناوری Dolby Vision IQ برای تنظیم نور و روشنایی محتوا بر اساس محیط - کاهش نویز و پارگی تصاویر با MEMC - نمایش صاف و روان تصاویر با رفرش ریت 120 هرتز (موشن ریت 240 هرتز)
نسبت تصویر16:9
امکانات نرم افزاری
نوع رابط هوشمندAndroid
مرورگر اینترنتدارد
مشخصات کلی
سایر امکانات- دارای هوش مصنوعی - سیستم عامل اندروید 11 - دستیارهای صوتیGoogle Assistant - قابلیت جستجوی صوتی و دستورات صوتی - قابلیت اتصال به گوشی - دارای حسگر نور محیط - قابلیت نصب برنامه - قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث - اتصال صدای تلویزیون به موبایل - دارای دستیار صوتی Google Assistant - دارای کروم کست داخلی ChromeCast - مجهز به مرورگر وب
حافظه ی داخلی32 گیگابایت
حافظه ی رم3 گیگابایت
پردازنده ی گرافیکیMali G52MC1
صدا
توان خروجی کلی صدا30 وات
سیستم صوتی2.0ch
سایر توضیحات صداقابلیت های صدا Dolby Atmos و DTS Virtual:X - قابلیت تقویت کننده دیالوگ
ارتباطات
درگاه HDMIدارد
تعداد درگاه های HDMIسه عدد
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)دارد
بلوتوثدارد
سایر توضیحات درگاه‌های ارتباطی- قابلیت اتصال به گوشی - پشتیبانی از eARC - دارای ورودی دیجیتال و ورودی ماهواره - قابلیت اشتراک بیسیم محتوا از طریق بلوتوث ، وای فای - دارای درگاهCI Slot
تعداد درگاه‌های USBدو عدد
کامپوزیت (Composite)دارد
خروجی هدفوندارد
خروجی صدای دیجیتالدارد
سایر مشخصات
ابعاد تلویزیون با پایه1924x1182x441mm
ابعاد تلویزیون بدون پایه1924x1102x91mm
وزن تلویزیون با پایه44.5kg
وزن تلویزیون بدون پایه43.6kg
اقلام همراه- باتری ریموت
- پایه دیواری
- دفترچه راهنما
- ریموت کنترل اسمارت- باتری ریموت
- پایه دیواری
- دفترچه راهنما
- ریموت کنترل اسمارت
مدل ریموت کنترلاسمارت، 360 درجه بلوتوثی
تلویزیون می تی وی مکس 86 شیائومی بزرگترین تلویزیون گلوبال شیائومی است که به پنلی 120 هرتزی با عمق رنگ بالا 90% DCI-P3 مجهز شده است. پردازنده ی بسیار قدرتمند A73 و HDMI 2.1 و قابلیت گیمینگ واقعی، همه چیز را برای بهترین ها کامل میکند.
ویژگی های محصول
پنل: "86 از نوع IPS با کیفیت 4K

مشخصات پنل: 120HZ به صورت نیتیو و 120 هرتز با MEMC در مجموع 240 هرتز دارای قابلیت Dynamic HDR برای گیمینگ، پوشش رنگ 90% DCI-P3 ، روشنایی 470 نیتس، عمق رنگ 10 بیت

تکنولوژی نمایش: +HDR10 و HDR10 و Dolby Vision IQ و HLG و Full Array Local dimming with 90 zone   

چیپ ست: پردازنده ی 64 بیتی MediaTek MT9617  با گرافیک Mali G52MC1 بر اساس معماری ARM Cortex A73 بهینه شده برای تلویزیون شیائومی توسط مدیاتک

حافظه: 3 گیگ رم و 32 گیگ هارد حافظه

سیستم عامل: نسخه ی 11 اندروید تی وی

امکانات ویژه: گیرنده های DVB-S2 و DVB-T2 و دارای کنترل بلوتوثی، سیستم صوتی 2 اسپیکر 15 واتی ( 2 تیوتر و 2 ووفر)، WIFI 6آشنایی سریع با تلویزیون فورکی و هوشمند گلوبال مکس 86 اینچ شیائومی مدل L86M7
تلویزیون فورکی و هوشمند گلوبال مکس 86 اینچ شیائومی مدل L86M7-ESME یکی از تلویزیون های پیشرفته‌ی شیائومی در سایز بزرگ می‌باشد که در سال 2022 تولید شد. با تلویزیون فورکی شیائومی L86M7 دید خود را به حداکثر برسانید و عملکرد قدرتمند را با این تلویزیون احساس کنید. تکنولوژی دالبی ویژن در این تلویزیون شیائومی کمک می‌کند تا سینمایی واقعا خانگی را تجربه کنید. تکنولوژی دالبی اتمس نیز همراه با صدای فراگیر، فضای پر از هیجان را برای شما فراهم می‌آورد. تلویزیون 86 اینچ هوشمند LM7-ESME شیائومی همچنین با بهره گیری از سیستم عامل Android کمک می‌کند تا بتوانید از امکانات تلویزیون خود استفاده‌ی بیشتری ببرید. نرخ رفرش 120 هرتز در ثانیه، این تلویزیون را به یک تلویزیون پاسخگو برای انجام بازی تبدیل کرده است. با خرید تلویزیون 2022 فورکی L86M7 شیائومی که ساختار بسیار بدون حاشیه، نازک و ظریفی دارد دکوراسیون منزل خود را دلنشین‌تر از قبل کنید و از امکانات زیاد این تلویزیون بهره ببرید.

کیفیت تصویر تلویزیون فورکی شیائومی مدل L86M7-ESME
تلویزیون هوشمند مکس شیائومی دارای صفحه نمایش فوق العاده بزرگ 86 اینچی و تمام صفحه می‌باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه فوق العاده زیاد است و زاویه دید آن وسیع و وضوح نمایش آن نیز 4K است که تجربه‌ی سینمایی همه جانبه را در خانه برای شما به ارمغان می‌آورد. سیستم پس زمینه نوردهی موضعی Full-Array دارای چندین ناحیه است و کنتراست بیشتری را به تصاویر اعمال می‌کند تا تصاویر طبیعی‌تری را با تلویزیون فورکی L86M7 شیائومی مشاهده کنید و به این نمایشگر بزرگ اجازه می‌دهد تا کنترل بهتری بر نور و سایه داشته باشد و تصاویر را با لایه های بیشتری رندر کند. تلویزیون 86 اینچ فورکی شیائومی گلوبال مدل LM7 با استفاده از طیف رنگی گسترده DCI-P3 در سطح سینما، می‌تواند رنگ‌های دقیقی را همانطور که کارگردان فیلم در نظر داشته ایجاد کند و تصاویری با عمق واقعی برایتان به نمایش بگذارد. با 1.07 میلیارد رنگ، تغییر رنگ‌ها در تصویر نرم‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. تکنولوژی Dolby Vision HDR تماشا با تلویزیون 2022 هوشمند گلوبال شیائومی مدل L86M7-ESME را به یک تجربه‌ی فوق‌العاده طبیعی و زنده تبدیل می‌کند و همچنین با Dolby Vision IQ، تلویزیون شیائومی شما از هوش مصنوعی برای ارائه تصویری عالی در هر لحظه استفاده می‌کند تا تمام تصاویر و سرگرمی ها برایتان زنده شوند.

کیفیت صدا در تلویزیون 2022 گلوبال مکس شیائومی مدل L86M7
تلویزیون 2022 فورکی L86M7 شیائومی با داشتن فناوری های جدیدی کمک می‌کند تا تجربه صوتی برتری را با این تلویزیون تجربه کرده و در هنگام تماشا در نمایش های مورد علاقه خود غوطه ور شوید. سیستم بلندگو تلویزیون هوشمند گلوبال شیائومی مدل L86M7-ESME با 4 درایور و طراحی تقویت کننده مجرای هوا باعث می شود صداها قوی تر و با کیفیت تر از تلویزیون پخش شوند و تجربه صوتی همه جانبه تری را با این تلویزیون تجربه کرده و احساس کنید که در صحنه های واقعی فیلم حضور دارید. فناوری Dolby Atmos و DTS:X نه تنها جزئیات صدا را منعکس می‌کند بلکه صدای فراگیر سه بعدی را نیز در بالای سر تولید می‌کند و جلوه های صوتی فراگیرتر و غنی‌تری را برای شما ایجاد می‌کند.

بازی قدرتمند با تلویزیون 86 اینچ فورکی شیائومی مدل MAX LM7
تلویزیون 86 اینچ فورکی شیائومی مدل L86M7-ESME با بهره گیری از تکنولوژی های جدید کمک می‌کند تا تجربه‌ی گیم پلی زنده و پر هیجانی را داشته باشید. تلویزیون 2022 هوشمند گلوبال شیائومی مدل L86M7 با کاهش تاخیر ورودی و همچنین بهره‌مندی از نرخ تازه سازی 120 هرتز این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بازی سریع و صافی را با این تلویزیون تجربه کنید. فناوری MEMC نیز با تخمین سرعت فریم ها و جبران حرکت، صحنه های پر سرعت و بدون لکنت را به شما ارائه می‌دهد تا رقابت های گیمی پر هیجانی را تجربه کرده و از خرید تلویزیون 86 اینچ شیائومی مدل L86M7-ESME راضی باشید. همچنین با پورت جدید HDMI 2.1 می‌توانید تلویزیون خود را به کنسول‌های بازی متصل کنید تا تصاویر را با کیفیت 4K 120 هرتز مشاهده کنید و بازی ویدیویی روان و صافی را تجربه کنید. این تلویزیون با تأخیر کم و پاسخ با سرعت بالا، سرگرمی های بیشتری را در اختیار خانواده قرار می‌دهد.

پردازنده تلویزیون هوشمند فورکی گلوبال شیائومی L86M7-ESME
تلویزیون فورکی و هوشمند گلوبال شیائومی مدل L86M7 دارای یک CPU چهار هسته ای قدرتمند A73 و 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت رام است که می‌تواند چندین کار را به طور همزمان پردازش کند و تصاویری با نرخ فریم بالا را به راحتی پردازش کند و هر تصویری را با کیفیت فورکی و هر صدایی را به صورت فراگیر برای شما باز تولید کند. تلویزیون 86 اینچ هوشمند LM7-ESME شیائومی جزو اولین تلویزیون هایی است که از نسل بعدی Wi-Fi 6 یا پروتکل IEEE 802.11ax پشتیبانی می‌کند و با پهنای باند شبکه‌ی بالاتر، تلویزیون شیائومی می‌تواند راندمان انتقال و محیط شبکه را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

امکانات تلویزیون فورکی شیائومی سری گلوبال مکس مدل L86M7
با پلتفرمAndroid TV  در تلویزیون فورکی شیائومی L86M7-ESME به راحتی می توانید برنامه های دلخواه خود را از بین 400000 فیلم و نمایش تلویزیونی جستجو کرده و تماشا کنید و یا از بین 7000 برنامه و بازی موجود در فروشگاه Google play برنامه‌ های مورد علاقه‌ی خود را دانلود کرده و نصب کنید. این تلویزیون همچنین می‌تواند ویدیوهای آنلاین را از چندین پلتفرم رسانه‌ی پخش مانند Netflix،Prime Video  و YouTube پخش کند. برنامه‌ی دستیار گوگل در تلویزیون 2022 هوشمند گلوبال شیائومی مدل L86M7 کمک می‌کند تا کنترل آسان تری بر روی تلویزیون خود داشته باشید. با برنامه‌ی دستیار صوتی می‌توانید فیلم های دلخواهتان را جستجو کرده، وضعیت آب و هوا را بررسی و یا دستگاه های هوشمند خانه‌ی خود را کنترل کنید. برنامه‌ی دستیار صوتی کمک می‌کند زندگی آسان‌تری را تجربه کنید. با فناوریChromecast  داخلی و Miracast در تلویزیون 86 اینچ هوشمند L86M7-ESME شیائومی می‌توانید به راحتی محتواهای مورد علاقه‌ی خود را از تلفن همراه خود به تلویزیون انتقال دهید و آن را از طریق صفحه نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده کنید.

طراحی تلویزیون 86 اینچ هوشمند شیائومی سری MAX مدل L86M7

تلویزیون 86 اینچ هوشمند LM7-ESME شیائومی دارای ریموت کنترل از راه دور بلوتوث 360 درجه می‌باشد و کمک می‌کند بتوانید تلویزیونتان را از هر زاویه‌ای کنترل کرده و لازم نباشد که ریموت را حتما رو به روی تلویزیون قرار دهید تا عمل کند. همچنین این ریموت دارای یک دکمه برای دسترسی به Netflix و Prime ویدیو دارد به طوری که تماشای محتواهای مورد علاقه شما تنها با یک کلیک فاصله دارد. ساختار قاب و پایه‌ی تلویزیون 2022 شیائومی مدل 86MAX از جنس آلیاژ آلومینیوم آنودایز می‌باشد که ظاهری بسیار زیبا را به این تلویزیون بخشیده است. با خرید تلویزیون هوشمند گلوبال L86M7 شیائومی علاوه بر اینکه از جدیدترین تکنولوژی ها بهره‌مند می‌شوید می‌توانید ظرافت خاصی را نیز به منزل خود هدیه دهید.

تلویزیون 86 اینچ هوشمند شیائومی مدل L86M7

امتیازاتی که برای تلویزیون فورکی و هوشمند گلوبال مکس 86 اینچ شیائومی مدل L86M7 در اختیار شما قرار گرفته است با بررسی چندین منبع خارجی و ارزیابی کارایی تلویزیون درشرایط متفاوت در فروشگاه تی‌وی سنج جمع آوری و تنظیم شده است. در انتخاب و خرید تلویزیون نتایج بررسی های انجام شده بسیار حائز اهمیت است و کمک زیادی به شما کاربران گرامی تی‌وی سنج می کند.

استفاده کلی از تلویزیون 
 7.1
تلویزیون فورکی L86M7-ESME شیائومی برای اکثر مصارف، انتخاب مناسبی است. این تلویزیون برای تماشای نمایش‌ها و برنامه‌ های ورزشی در بیشتر اتاق‌های با نور مناسب و چیدمان صندلی ‌های گسترده خوب است زیرا دارای بازتاب مناسب و زاویه دید وسیع است. همچنین به لطف پهنای باند HDMI 2.1، پشتیبانی از VRR و تاخیر ورودی کم برای احساس پاسخگویی، برای گیم پلی مناسب است. متأسفانه، برای تماشای فیلم در اتاق ‌های تاریک متوسط ​​است زیرا رنگ های سیاه در تاریکی خاکستری به نظر می‌رسند و ویژگی نوردهی موضعی آن جالب نیست زیرا باعث ایجاد هاله زیادی می‌شود.

نقاط قوت
محتوای با وضوح پایین و 4k را بدون مشکل نمایش می‌دهد
زاویه دید گسترده
مدیریت انعکاس مناسب
نقاط ضعف
نسبت کنتراست بومی پایین
نوردهی موضعی باعث ایجاد هاله‌ی سبز رنگ می‌شود
به اندازه کافی روشن نیست که بتواند با تابش خیره کننده شدید مقابله کند
مشاهده فیلم 
 6.6
تلویزیون 86 اینچ فورکی شیائومی مدل L86M7 برای تماشای فیلم در اتاق های تاریک مناسب است. محتوای 4k یا محتوای 1080p را بدون هیچ مشکلی نمایش می‌دهد و لرزش 24p را از هر منبعی حذف می‌کند. با این حال عملکرد آن در اتاق‌ های تاریک مطلوب به نظر نمی‌رسد زیرا کنتراست بومی پایین با یکنواختی مشکی ناامیدکننده دارد و حتی اگر دارای ویژگی نوردهی موضعی باشد عملکرد خوبی ندارد.

نقاط قوت
محتوای با وضوح پایین و 4k را بدون مشکل نمایش می‌دهد
لرزش 24p را از هر منبعی حذف می‌کند
نقاط ضعف
نسبت کنتراست بومی پایین
یکنواختی مشکی ناامید کننده
نوردهی موضعی باعث ایجاد هاله‌ی سبز رنگ می‌شود
مشاهده برنامه های تلویزیونی 
 7.4
تلویزیون فورکی شیائومی مدل L86M7-ESME برای تماشای برنامه های تلویزیونی در اتاق هایی با نور مناسب بسیار مطلوب است. محتوای با وضوح پایین‌تر را بدون مشکل نمایش می‌دهد که اگر تلویزیون کابلی تماشا می‌کنید مهم است. اگر می‌خواهید محتوای خود را پخش می‌کنید پلتفرم webOS کاربر پسند است و همچنین تعداد زیادی برنامه برای دانلود در دسترس شما می‌گذارد. همچنین زاویه دید وسیعی دارد که باعث می‌شود اگر چیدمان نشیمن‌گاهتان گسترده باشد تصویر از کناره‌ها ثابت بماند. کنترل بازتابش مناسب است اما آنقدر روشن نیست که بتواند با تابش خیره کننده شدید مقابله کند.

نقاط قوت
محتوای با وضوح پایین و 4K را بدون مشکل نمایش می‌دهد
زاویه دید گسترده
مدیریت انعکاس مناسب
نقاط ضعف
به اندازه کافی روشن نیست که بتواند با تابش خیره کننده شدید مقابله کند
مشاهده برنامه های ورزشی 
 7.4
تلویزیون 2022 فورکی L86M7 شیائومی برای تماشای برنامه‌ های ورزشی مناسب است. توپ ها و بازیکنان با حرکت سریع به لطف زمان پاسخ سریع، با کمترین رد تاری نمایش داده می‌شوند. زاویه دید گسترده‌ای دارد که آن را برای تماشای بازی بزرگ با گروهی از دوستان ایده‌آل می کند زیرا همه یک تصویر ثابت و با کیفیت می‌بینند. همچنین اگر می‌خواهید در اتاقی با چند نور از آن استفاده کنید بازتاب مناسبی دارد. اما برای مقابله با تابش نور مستقیم خورشید به اندازه کافی روشن نیست.

نقاط قوت
زاویه دید گسترده
مدیریت انعکاس مناسب
زمان پاسخگویی خوب برای حرکت صاف
نقاط ضعف
به اندازه کافی روشن نیست که بتواند با تابش خیره کننده شدید مقابله کند
بازی های ویدیویی 
 7.3
تلویزیون فورکی و هوشمند گلوبال L86M7-ESME شیائومی برای انجام بازی های ویدیویی مناسب است. به لطف پهنای باند HDMI 2.1، پشتیبانی از VRR و پنل 120 هرتزی، تمام ویژگی های بازی مورد نیاز برای استفاده کامل از PS5 و Xbox Series X را دارد. همچنین دارای تاخیر ورودی کم و زمان پاسخگویی سریع برای تجربه بازی پاسخگو است. متأسفانه، این تلویزیون انتخاب خوبی برای بازی در اتاق تاریک نیست زیرا کنتراست بومی پایینی دارد و ویژگی نوردهی موضعی مطلوبی ندارد.

نقاط قوت
زمان پاسخگویی خوب برای حرکت صاف
پهنای باند HDMI 2.1
پشتیبانی از VRR برای کاهش پارگی صفحه
نقاط ضعف
نسبت کنتراست بومی پایین
یکنواختی مشکی ناامید کننده
نوردهی موضعی باعث ایجاد هاله‌ی سبز رنگ می‌شود
مشاهده فیلم های HDR 
 6.3
تلویزیون هوشمند گلوبال L86M7 شیائومی برای تماشای فیلم های HDR عملکرد نسبتا خوبی دارد. از Dolby Vision یا HDR10+ پشتیبانی نمی‌کند بنابراین شما محدود به تماشای محتوا در قالب اصلی HDR10 هستید. اگرچه طیف گسترده‌ای از رنگ ها را نمایش می‌دهد اما به اندازه کافی روشن نیست که آنها را زنده و برجسته کند. متأسفانه، کنتراست کم آن باعث می‌شود رنگ های سیاه در تاریکی خاکستری به نظر برسند و ویژگی نوردهی موضعی غیر مطلوب آن باعث ایجاد هاله می‌شود.

نقاط قوت
طیف گسترده‌ای از رنگ ها را نمایش می‌دهد
نقاط ضعف
نسبت کنتراست بومی پایین
نوردهی موضعی باعث ایجاد هاله می‌شود
فقط از HDR10 پشتیبانی می‌کند
اوج روشنایی HDR پایین
بازی های HDR 
 7.3
تلویزیون 86 اینچ هوشمند L86M7 شیائومی برای بازی های HDR مناسب است که عمدتاً به دلیل پشتیبانی از ویژگی های بازی است. با پهنای باند HDMI 2.1 و پشتیبانی از VRR، می‌توانید بازی ‌ها را با نرخ فریم بالا از کنسول‌ها انجام دهید. همچنین دارای تاخیر ورودی کم و زمان پاسخگویی سریع برای یک تجربه بازی مناسب است. با این حال، محتوای HDR به دلیل کنتراست کم، ویژگی نوردهی موضعی بد و اوج روشنایی کمHDR ، متوسط ​​به نظر می‌رسد.

نقاط قوت
زمان پاسخگویی خوب برای حرکت صاف
پهنای باند HDMI 2.1
پشتیبانی از VRR برای کاهش پارگی صفحه
نقاط ضعف
نسبت کنتراست بومی پایین
یکنواختی مشکی ناامید کننده
نوردهی موضعی باعث ایجاد هاله می‌شود
اوج روشنایی HDR پایین
مانیتور کامپیوتر 
 8.2
تلویزیون  L86M7-ESME Xiaomi Redmi Max 86 Inch LED 4K برای استفاده به عنوان مانیتور کامپیوتر بسیار عالی است. با پهنای باند HDMI 2.1 می‌توانید سیگنال‌های با نرخ فریم بالا را با کروما4:4:4  برای متن مناسب نمایش دهید تا زمانی که کارت گرافیک شما از آن پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای تاخیر ورودی کم است که باعث می شود حرکات دسکتاپ شما پاسخگو باشد. زاویه دید گسترده‌ای دارد که اگر نزدیک بنشینید آن را ایده‌آل می‌کند زیرا لبه‌ها شسته به نظر نمی‌رسند و اگر چند چراغ در اطراف داشته باشید بازتاب مناسبی دارد.

نقاط قوت
زاویه دید گسترده
مدیریت انعکاس مناسب
زمان پاسخگویی خوب برای حرکت صاف
پهنای باند HDMI 2.1
نقاط ضعف
به اندازه کافی روشن نیست که بتواند با تابش خیره کننده شدید مقابله کند
 پرسش و پاسخ تلویزیون فورکی و هوشمند گلوبال مکس 86 اینچ شیائومی مدل L86M7
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی