آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

تلویزیون Mi TV 4A شیائومی ۵۰ اینچی و ۴K تنها ۳۷۵ دلار قیمت دارد!!

xiaomi tvتلویزیون هوشمند خریداری کنید زیرا با داشتن تلویزیون هوشمند می توانید به راحتی به اینترنت متصل شوید و با سیستم عامل اندرویدی آن نرم افزار های کاربردی را روی آن نصب کنید. نسل جدید تلویزیون شیائومی با سری 4x توانست خریداران بی شماری را مجذوب خود کند. تلویزیون سری 4x در ابعاد 65 اینچی، 55 اینچی، 43 اینچی و 40 اینچی با کیفیت ساخت شگفت انگیز ، کیفیت تصویر و صدا بی نظیر و بسیاری ویژگی های استثنایی دیگر شمارا مجاب به خرید می کند. کیفیت تصویر در تلویزیون های هوشمند شیائومی یکی از مهمترین قسمتهایی است که تجربه کاربر را برای تماشای هر چه بهتر ارتقا می دهد. برای دستیابی به این هدف ، شیائومی تکنولوژی Vivid Picture Engine (VPE) را در تلویزیون های سری 4x تازه تاسیس خود معرفی کرد. VPE یک موتور جستجو تصویر اختصاصی است که کیفیت تصویر خیره کننده ای را ارائه می دهد. این برنامه در همه محتوا یا جعبه تنظیمات کانال کار می کند.

  • پرسش و پاسخ
  • سخت افزار داخلی قوی
  • مشاهده » لیست قیمت تلویزیون سونی
  • طراحی زیبا و دیزاین بی نظیر
  • وارد بخش تنظیمات تلویزیون شیائومی شوید

ریموت کنترل تلویزیون های شیائومی در بعضی مدلها تا فواصل 20 متر نیز عملکرد عالی دارند. آیا در فناوریهای OLED، QLED و neo QLED سامسونگ پیشروتر kalinab.com است یا شیائومی؟ تفاوت تلویزیون شیائومی و سامسونگ در تکنولوژیهای OLED، QLED و neo QLED نیز به چشم می خورد . اینها هر کدام فناوریهای متفاوت پردازش نور هستند. که از نوع رایج نورپردازی یعنی LED بالاتر هستند. تلویزیونهای OLED از روش متفاوت استفاده میکنند. به گونهای که برای پخش نور به پس زمینه نیاز ندارد. نور OLED از طریق واکنشهای بین نیم راساناهای آلی صورت میگیرد که به سبب جریان الکتریکی از خود نور ساطع میکنند. تلویزیونهای نئو کیولد سر و گردنی از تلویزیونهای کیولد بالاتر هستند چرا که دسته اول از لامپهای ریزتر به نام mini-LED و دسته دوم از لامپهای LED استفاده میکنند. پس میتوان گفت تعداد لامپها در یک حجم صفحه بیشتر است و نواحی بیشتر را تعیین میکند. و کیفیت نورپردازی را چندین برابر میکند. تلویزیونهای OLED و QLED در هر دو برند سامسونگ و شیائومی تولید میشوند.

تلویزیون شیاومی

وجود تکنولوژی Dolby Audio در شیائومی 4S بسیار منحصر به فرد است که باعث میشود صدای خروجی از دستگاه بسیار واضح، رسا و طبیعی به نظر برسد. این محصول برای مکان هایی با ابعاد کوچک و متوسط بسیار کارآمد است. تلویزیون شیائومی 65MITV4S دارای طراحی زیباییست و شرکت شیائومی این محصول را با ضخامت کم و کیفیت قطعه های بالا تولید کرده است. این محصول دارای لبه های فلزی و زیباست که بر زیبایی این محصول افزوده است. همانطور که در بالا اشاره شد، شرکت شیائومی از صفحه نمایش تخت برای این مدل استفاده کرده است که دارای تنوع رنگ فراوان بوده و تصویر را با بهترین کیفیت برای کاربر نشان می دهد. این دستگاه از تیونرهای DVB-C و DVB-T2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه های آنالوگ و دیجیتال را داراست. در تلویزیون 65 اینچ شیائومی 4S از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند.

به علاوه، قابلیت اتصال به اینترنت و LAN نیز به کاربران اجازه می دهد تا وبگردی از طریق تلویزیونشان را تجربه کنند و با دوستانشان تعامل داشته باشند. این تلویزیون سرویس های Netflix ، Red bull TV ،Prime Video و یوتیوب نیز ساپورت می کند که می توانید برنامه هایشان را دنبال کنید و سرگرم شوید. امکان اتصال به بلوتوث، دسترسی به دستیار گوگل والکسا و پشتیبانی از IOT از دیگر قابلیت های این تلویزیون هوشمند است. از قابلیت های دیگر تلویزیون شیائومی 55Q1 وجود حافظه داخلی 32 گیگابایتی و RAM 2 گیگابایتی است که مقداری از فضای RAM آن به نرم افزارهای پیش فرض موجود در خود تلویزیون اختصاص داده شده است. این تلویزیون دارای 2 پورت USB، یک پورت LAN، خروجی اپتیکال و یک درگاه هدفون است. سه پورت HDMI نیز در آن تعبیه شده که یکی از آن ها از تکنولوژی eARC پشتیبانی می کند. 2160 است و پنل 10 بیتی به کار رفته در آن می تواند 1.07 میلیارد رنگ را تولید کند.

  • پشتیبانی از Dolby Audio
  • حافظه داخلی 8 گیگابایت
  • دارای تکنولوژی HDR و …
  • سیم پیچی و اتصالات

همان طور که اشاره کردیم، محصولات شرکت شیائومی ارزانتر از محصولات سونی هستند. ارزانترین تلویزیون شیائومی در بازار، طبق آخرین آمار گرفته شده، 14 میلیون و 250 هزار تومان است؛ در حالی که شروع قیمت محصولات سونی از 21 میلیون و 600 هزار تومان است. سیستم عامل اندروید Android در سونی بهتر است یا شیائومی؟ سیستم عامل operating system نرمافزاری است که وظیفهی مدیریت و نظارت برنامهها را برعهده دارد و کاربردیترین بخش هر محصول الکترونیکی os آن است. که یکی از معیارهای مهم در انتخاب تلویزیون است. ما امروزه با انواعی از سیستم عاملها طرف هستیم که هر کدام ویژگی و امکانات مخصوص به خودشان را دارند. کمپانیهای مختلف با برندهای درخشان هر کدام دارای انواعی از سیستم عامل های Android ، webOS ،Tizen ، Vidaa هستند هر سال بر امکانات آنها افزودهاند. برندهای مختلفی مانند سونی ، ال ای دی شیائومی ، پاناسونیک ، فیلیپس از تلویزیون های هوشمند هر کدام از سیستم عامل اختصاصی خود استفاده کرده اند.

 

xiaomi tvخرید یک تلویزیون کارآمد با مشخصات منحصر به فرد در قیمت مناسب از دغدغه های هر کاربر هنگام خرید به شمار می آید. اما چه تلویزیونی با چه امکانات و ویژگی هایی می تواند نیاز شما را برآورده سازد؟ شیائومی این بار با دست پر به استقبال شما آمده است و با عرضه تلویزیون میان رده P1 قصد دارد افسار بازار رقابتی را در دست بگیرد و محصولی اقتصادی و محبوب با امکانات عالی در اختیار شما قرار دهد. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K بوده و در زمینه نمایش محتوای خیره کننده به خوبی عمل خواهد کرد. البته بلندگوهای 20 واتی آن نیز پخش اصوات دلپذیر را عهده دار شده اند. تلویزیون شیائومی P1 هوشمند بوده و قابلیت اتصال به وای فای دارد و از این طریق تجربه تماشای محتوای آنلاین را برای شما به ارمغان می آورد. البته بسیاری از ویژگی های دیگر در این تلویزیون منجر به جذب نگاه خریداران به آن شده است که در ادامه بیشتر معرف حضورتان خواهد شد.

قوانینی که نباید در مورد تلویزیون شیائومی رعایت شوند

با توجه به سرعت بالا در انجام دستورعمل ها میتواند تصاویری بسیار روان را به شما بدهد. به راحتی حتوای تصویری شما را پردازش میکند تا با کیفیتی بالا در اختیارتان قرار دهد. سرعت عمل بالای این پردازنده در تعویض کانال ها، فلش ها و یا پخش موسیقی بدون کوپکترین فاصه ای بسیار موثر است. همیشه کنترل راحت تلویزیون یکی از دغده های تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل mi tv 4s کاربران است. استفاده از ریموت کنترل های معمولی برای کاربران دیگر جذاب نیست. تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s این مشکل را حل میکند. با طراحی یک ریموت کنترل پیش رفته با قابلیت voice-activated Bluetooth این امکان را به شما میدهد تا فقط با صدای خود تلویزیون را کنترل کنید. با استفاده از این ریموت دیگر مکان قرارگیری شما مهم نیست. میتوانید به راحتی در هر نقطه ای از منزل تلویزیون را کنترل کنید. شیائومی با طراحی این ریموت کنترل تجربه یک لذت شگفت انگیز را برای شما فراهم میکند. امروزه پشتیبانی از دستیاران صوتی در تلویزیون ها برای کاربران بسیار اهیمت دارد.

تلویزیون سامسونگ بهتر است یا شیائومی ؟

xiaomi tvبرای مشاهده انواع تلویزیون های شیائومی می توانید بر روی لینک تلویزیون xiaomi کلیک نمایید . ناگفته نماند کیفیت بالای مدلهای شیئومی و قیمت پایین آنها موجب این پدیده شده است. فروش تلویزیونهای شیائومی در چندین کشور از فروش تلویزیونهای سامسونگ پیشی گرفته است. پس میتوان گفت تلویزیونهای شیائومی نسبت به قیمت کمشان کیفیت بسیار عالی دارند. اما تلویزیونهای سامسونگ نیز قیمت مناسب دارند و لایق خرید هستند. در فرق و مقایسه تلویزیون سامسونگ با شیائومی با تفاوتها و تشابهاتی مواجه می شویم . اما در مجموع هر کدام در نوع خود مناسب هستند. و نکته صریح این است که هر کدام از تلویزیون در یک یا چند ویژگی بر هم برتری دارند. و نمیتوان به طور قطعی برچسب برنده را بر هیچکدام زد. پس بسته به نوع هدف خرید تلویزیون هر کدام از فرق تلویزیون سامسونگ با شیائومی با توجه با مقایسههای فوق میتوانند عالیترین انتخاب تلویزیون باشند. بررسی تلویزیون شیشه ای شیائومی ؛ تلویزیون شفاف چگونه کار می کند ؟ تلویزیون کریستال سامسونگ چیست ؟ تلویزیون سامسونگ بهتر است یا شیائومی ؟ هر دو تلویزیون از امکانات ویژه ای برخوردارند تلویزیون سامسونگ از نظر طراحی و کیفیت تصویر یک سر و گردن بالاتر از شیائومی است اما از لحاظ امکانات صدا و قابلیت های صوتی تقریبا در یک رده هستند . بیشترین تفاوت تلویزیون شیائومی با سامسونگ در چیست ؟ مهمترین تفاوت این دو برند در سیستم عامل است . سامسونگ از پلت فرم اختصاصی تایزن بهره می برد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت تلویزیون شیائومی 4s 66 لطفا از صفحه ما بخواهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی