آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

تلویزیون شیائومی MI LED TV 4S

جمعه, ۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۴۳ ب.ظ

لیست قیمت و خرید تلویزیون شیائومی (25 دی)

xiaomi tvتلویزیون شیائومی یکی محبوبترین تلویزیون های موجود در بازار ایران است. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از حضور محصولات برند شیائومی به بازار ایان نگذاشته است اما با توجه به کیفیت بالای محصولات این برند، جلب رضایت کاربران را در پی داشته است. کیفیت بالای مصحولا شیائومی موجب شده است تا این برند چینی قادر به رقابت به برندهایی همچون ال جی و سامسونگ باشد. خرید تلویزیون شیائومی همانند دیگر تلویزیون از سایر برندها لازمه سنجش شرایط مختلفی توسط کاربران است. هر کاربر لازم است با توجه به شرایط و نوع استفاده اقدام به خرید تلویزیون نماید. تلویزیون های شیائومی در ابعاد مختلفی تولید خواهند شد. این برند تلویزیون های خود را از ابعاد 32 تا 75 اینچ طراحی و تولید نموده است تا کابران با توجه به مساحت محیط اقدام به انتخاب و خرید ابعاد نمایشگر نمایند. همچنین تلویزیون های شیائومی در وضوح تصاویر مختلفی نیز تولید شده اند. این برند چینی تلویزیونه عهای خود را از وضوج Full HD تا 4K تولید نموده است.

  • حافظه رم داخلی 2GB DDR
  • دارای 3 پورت HDMI
  • توان صوتی کم
  • اما از پنل 10 بیتی و پورت HDMI 2.1 برخوردار نیست
  • طراحی زیبا

xiaomi tvقیمت تلویزیون ۴۳اینچ دوو مدل DSL-۴۳K۵۹۰۰ نیز حدود ۷ و میلیون ۷۰۰هزار تومان اعلام شده است. همچنین برای خرید تلویزیون ۴۳اینچی پاناسونیک مدل TH-۴۳EX۶۰۰R باید ۱۲میلیون و ۴۰۰هزارتومان کنار گذاشت. آنچه در زیر میآید قیمت تلویزیون های ۵۰ اینچ موجود در سطح بازار است؛ به گزارش مشرق، قیمت تلویزیون ۵۰اینچ سامسونگ مدل ۵۰NU۷۹۰۰ Ultra را ۱۹میلیون و ۴۰۰هزار تومان اعلام کردند. تلویزیون پارس مدل PJ۵۰FN۱ نیز حوالی ۸میلیون و ۳۰۰هزار تومان ارزش گذاری شده است. تی سی ال و دنای از دیگر تلویزیونهای ۵۰اینچ بازار به شمار میرود که در رنج ۱۱ الی ۱۴ میلیون تومان معامله می شود. قیمت تلویزیون ۵۰اینچ دوو مدل DSL-۵۰K۵۹۰۰U نیز حدود ۱۳ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین برای خرید تلویزیون ۵۰اینچی جی پلاس مدل GTV-۵۰LU۷۲۱S باید ۱۱میلیون و ۶۰۰هزارتومان کنار گذاشت. لیست قیمت تلویزیونهای سامسونگ موجود در بازار منتشر شد. اقتصاد آنلاین نوشت: آنچه در زیر میآید قیمت تلویزیونهای سامسونگ موجود در سطح بازار است. بیشتر بخوانید: قیمت روز تلویزیونهای سامسونگ انتهای پیام/خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

پایه ها مشکی و فلزی می باشند و پورت ها در سمت پایین و چپ قرار گرفته اند و اسپیکر های 8 واتی در سمت چپ و راست قسمت پایین قرار دارند. در پشت آن از مواد پلی کربنات استفاده شده که البته در ظاهر قابل تشخیص نمی باشد. پشت آن ترکیب ساده ای داشته و پلاستیکی می باشد؛ اگر چه زیبایی خاصی ندارد اما سیم ها و قسمت های دیگر کاملا در پشت تلویزیون پوشیده و دست و پا گیر نمی باشند. 188 میلی متر و وزن 3.77 کیلوگرم، یکی از پر طرفدار ترین و جذاب ترین سری تلویزیون های شیائومی می باشد. زیرا اندازه 32 اینچی آن کاملا مناسب خانه های امروزی بوده و با کیفیت عالی تمام جزییات را بای شما به نمایش می گذارد. پایه های این تلویزیون ثابت بوده و انعطاف پذیری زیادی برای سفارشی سازی ندارد ولی اگر با سلیقه شما جور نیست، می توانید آن ها را به سادگی جدا کنید و یا آن را به دیوار متصل کنید.

xiaomi tvبا وجود قابلیت Chromecast built-in میتوانید شاهد اشتراک گذاری کاملا هوشمندانه باشید. توسط این قابلیت خواهید توانست فیلمها، برنامهها و … موجود در گوشی را بر روی نمایشگر تلویزیون انتقال دهید و آنها را با کیفیت بالا دریافت نمایید. تلویزیون L55M5-5ASP یکی از محصولات مدرن و خوش ساخت برند شیائومی میباشد که از امکانات متنوع و پیشرفتهای بهره میبرد. این تلویزیون در سایز 55 اینچ و با کیفیت 4k بهره میبرد و توانایی این را دارد تا بتواند بهترین لحظات دیداری و شنیداری را برای شما خلق کند. همچنین در بخش اسمارت نیز دنیایی متنوع و سرگرم کننده و پر از لذت و خوشی را در اختیارتان قرار میدهد که باعث میشود تا همراه با تلویزیون تجربیات عالی را بدست آورید. اما اگر تمایل دارید تا محصولی متفاوت و منحصر به فرد را از برند دیگر خریداری نمایید میتوانید از برند سامسونگ که این روزها بیشترین سهم از فروش بازار را به خود اختصاص داده است خریداری کنید. تلویزیون 55TU8000 محصول سال 2020 این برند میباشد که با جدیدترین امکانات مجهز شده است.

تلویزیون و تولیدات شیائومی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. اما نگران این مسئله نباشید چون معایب آنقدر هم بزرگ نیست که شما را از انتخاب دلسرد و پشیمان سازد. 1. کیفیت تصویر و استاندارد فورکی را در بیشتر تلویزیون های شیاومی به کار گرفته اند؛ که این مزیت تلقی می شود. 7. سرعت رفرش پایین اما تلویزیون های کیولد از سرعت رفرش 120 هرتز سود برده اند. 8. سرعت تاخیر ورودی کم یک عامل مهم و از معایب تلویزیون های شیاومی تلقی می شود. اکنون با قاطعیت می توان بیان کرد که این موارد ذکر شده در زمان خرید از نکات مهم به شمار می رود اما معایب و مزایا به خود شما بستگی دارد که کدام را مثبت و منفی تلقی می کنید. اما این نکته را به یاد داشته باشید که اگر یک گیمر حرفه ای هستید سرعت رفرش پایین این مدل ها نمی تواند جوابگوی خوبی باشد.

 

البته که باید عنوان کرد شیائومی هنوز در ابتدای کار خود قرار دارد و با گذشت زمان قطعا می تواند در ادامه کار خود حرف های بسیاری برای رقابت با رقبای اصلی این زمینه داشته باشد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید ماشین ظرفشویی را بخوانید. خواه به دنبال یک تلویزیون متوسط یا تلویزیون با کارایی بالا باشید ، بزرگترین عامل در تصمیم شما احتمالاً اندازه صفحه نمایش خواهد بود. در نظر بگیرید که به طور معمول چند نفر از اعضای خانواده شما بطور هم زمان تلویزیون تماشا می کنند و قرار است تلویزیون تان را در کدام قسمت خانه قرار دهید. سپس بزرگترین اندازه صفحه را انتخاب کنید که به راحتی در آن فضا - و بودجه شما متناسب باشد. اندازه صفحه نیز به میزان نزدیک بودن شما به تلویزیون بستگی دارد.. یک قانون خوب این است که باید در فاصله ای از تلویزیون بنشینید که سه برابر بیشتر از ارتفاع صفحه نمایش برای HD و فقط 1.5 برابر ارتفاع صفحه برای 4K باشد.

مرحله 3. آیکون Airplay را لمس کنید.

مرحله 1. اپلیکیشن Photos را باز کنید. مرحله 2. ویدئو یا عکس موردنظر را برای اشتراکگذاری انتخاب کنید. مرحله 3. نماد اشتراکگذاری را که در سمت چپ پایین صفحه قرار دارد، لمس کنید. مرحله 4. گزینه AirPlay را انتخاب کنید. مرحله 5. در فهرست دستگاههای شناخته شده، بر روی تلویزیون موردنظر جهت اتصال ضربه بزنید. مرحله 6. در صورت درخواست کد، کد نمایش داده شده روی تلویزیون را در گوشی آیفون خود وارد کنید. مرحله 1. اپلیکیشن پخشکننده موسیقی را در گوشی آیفون خود باز کنید. مرحله 2. آهنگی مورد نظر را انتخاب کنید. مرحله 3. آیکون Airplay را لمس کنید. مرحله 4. در فهرست دستگاههای شناخته شده، بر روی تلویزیون موردنظر جهت اتصال ضربه بزنید. مرحله 5. در صورت درخواست کد، کد نمایش داده شده روی تلویزیون را در گوشی آیفون خود وارد کنید. تلویزیون ایرانی چی بخریم؟ بهترین مارک تلویزیون ایرانی چیست؟ یک راهکار دیگر برای پاسخدادن به سؤال «چگونه گوشی سامسونگ را به تلویزیون وصل کنیم» استفاده از آداپتورهای HDMI است.

  • طراحی مدرن و بدون حاشیه
  • همچنین از مواد الکلی استفاده نکنید
  • رزولوشن: ۴K (3840×2160)
  • قیمت مناسب تلویزیون شیائومی
  • اینترنت اشیا و محصولات سبک زندگی

تلویزیون با وضوح کمتر از 4K خریداری نکنید. تمامی تلویزیون های شیائومی به غیر تلویزیون 32 اینچی دارای کیفیت 4L هستند. می توانید از تلویزیون های8K صرف نظر کنید . تلویزیون های 8K بسیار گران هستند و فیلم ها و نمایش های 8K هنوز در دسترس نیستند. به دنبال نرخ تازه سازی 60 هرتز یا 120 هرتز باشید: وقتی صحبت از نرخ تازه سازی می شود ، 60 هرتز خوب است و می تواند هر چه که نیازشما است را از نمایشگر تلویزیون بر طرف کند. نرخ تازه سازی بالاتر حرکت روان تری را برای همه نمایش های صفحه تلویزیون گرفته تا صحنه های ورزش های و بازی ها فراهم می کند. به دنبال پشتیبانی HDR باشید: این فناوری رنگ هارا واقع گرایانه تر می کند و کنتراست بهتری را ارائه می دهد. تلویزیون های LED بسیار بهتر از اکثر دستگاه های LCD به نظر می رسند: تلویزیون های LED شیائومی دارای طول عمر بیشتر نسبت به بقیه تلویزیون ها هستند.

تلویزیون شیاومی

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شیائومی 4s تلویزیون لطفا از صفحه ما بخواهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی