آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

با دکوراسیون خانه دیگر اشتباه نکنید

چهارشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰ ق.ظ

با دکوراسیون خانه دیگر اشتباه نکنید

  • ضمانت پیش پرداخت
  • استفاده از دیوار شیشهای
  • روش تمیز کردن ظروف مسی و نکات نگهدای از آن
  • ملک شخصی
  • جدا کردن فضاها با رنگهای متفاوت
  • میز گرد: حدود ۱۲۰ هزار تومان
  • ظروف و قابلمه: ۵ میلیون تومان، خرید از مکانهای مختلف
  • طراحی و تعویض سقف کاذب و کفپوش و …

kitchen decorationبرای نمونه در صورتی که در اتاق پذیرایی دو مبل هم اندازه دارید آن ها را روبروی هم قرار دهید. سالن پذیرایی یکی از مهمترین مراکز خانه است که در اولین نگاه به چشم می خورد و داشتن ویژگیهایی همچون نظم، چیدمان اصولی و علمی، توجه به زیبایی شناسی دکوراسیون و… در آن بسیار حائز اهمیت است. بنابراین در انتخاب وسیله های مصرفی در این بخش از خانه مخصوصا دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک ایرانی باید دقت کرد. یکی از موارد مهمی که می تواند شما را در داشتن طراحی داخلی مناسب کمک کند توجه به مکان و نوع استقرار تلویزیون است. فضاهای پرت در خانههای کوچک از اهمیت ویژهای برخوردار هستند. فضای زیر پنحرهها یکی از این مواردی است که میتواند استفادهی بهینهای از آن مدل آشپزخانه بدون اپن ایرانی شود. شما میتوانید زیر پنجرهی خود به نشیمن دنج و راحتی تبدیل کنید. همینطور زیر صندلی و نیمکتهای این فضا میتوانند به عنوان کمد نیز بکار برده شوند.

  • آویزان کردن بعضی از وسایل
  • خرید کاناپه تختخواب شو
  • تجهیزات صوتی و تصویری
  • مهران مدیری در لباس دامادی

kitchen decorationرنگهای نقرهای، سفید و خاکستری به همراه رنگهای مکمل تند نظیر سبز، آبی، نارنجی و قهوهای، متداولترین رنگها برای مبلمان سالن نشیمن هستند. از طرف دیگر میتوانید این رنگها را با مدلهای مختلف پارچه هماهنگ کنید. انواع پارچههای مبلی که به صورت راه راه یا شطرنجی هستند یا طرحهایی از گلها و گیاهان را نمایش میدهند برای این کار توصیه شده است. سوال دوم: کدام مدل کاغذ دیواری برای منزل ما بهتر است؟ یکی دیگر از سوالهای مهم در جلسه مشاوره دکوراسیون منزل، راهنمایی در مورد خرید کاغذ دیواری برای قسمتهای مختلف خانه میباشد. انتخاب خرید کاغذ دیواری تا حد زیادی به سلیقه افراد بستگی دارد. برای فضاهای محدود، رنگهای روشنتر مناسب است. فوت و فنهای انتخاب و خرید کاغذ دیواری به شما آموزش میدهد که چگونه برای سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک و حتی برای اتاق مطالعه برنامهریزی کنید. برای سالن اصلی آپارتمان معمولاً کاغذ دیواری طرحدار و مدلدار برای بزرگترین دیوار این مکان نصب میشود.

یا حتی فقط روکش کاناپه های ۲ یا ۳ نفره را تغییر دهید .

kitchen decorationتغییر مبلمان یکی از روش های موثر تغییر ظاهر دکوراسیون داخلی خانه است اما ممکن است گران تمام شود . پس میتوانید به جای آن فقط به عوض کردن روکش مبل ها اکتفا کنید . یا حتی فقط روکش کاناپه های ۲ یا ۳ نفره را تغییر دهید . یا مثلا فقط مبل های تک را گل گلی پوش کنید که این روز ها حسابی روی بورس است . اگر کمی دل و جرات داشته باشید میتوانید یک رنگ کاملا جدید و حتی متضاد با رنگ بندی خانه به آن اضافه کنید . و چند گلدان و وسیله تزیین به آن رنگ روی میز عسلی ها و اپن و گوشه و کنار خانه بگذارید . اینطوری جان تازه ای به خانه خود داده اید بدون این که خیلی به خرج بیافتید . یک راه حل ارزان قیمت دیگر رنگ کردن یا کاغذ دیواری کردن یک ضلع از دیوار های خانه است .

پس در انتخاب ترکیب متناسب رنگ ها، در هنگام خرید اجناس و وسایل مورد نیاز منزل خود دقت کنید تا رضایت کافی پس از چیدمان دکوراسیون منزل داشته باشید. رنگی که برای پارچه روی مبل و میزغذاخوری استفاده می شود بسیار مهم است . معمولاً افراد از رنگ هایی که برای مبلمان خود انتخاب می کنند، سعی می کنند از همان رنگ ها برای بخشی از پرده یا فرش خانه نیز استفاده کنند، تا ترکیبی جذاب به نمایش گذاشته شود. بعضی از افراد سعی دارند برای مبل و کوسن های آن از رنگ ها و طرح های متفاوتی استفاده کنند که باز هم سلیقه ای است . نوع مبلمان و همچنین میز غذاخوری نیز تاثیر خارق العاده ای در دکوراتیو دارد. مبلمان سلطنتی جلوه کلاسیک و جاه طلبی را برای خانه به ارمغان می آورد و مبلمان راحتی آرامش، مدرن بودن و راحت بودن را برای یک فضا به همراه دارد. یکی دیگر از عواملی که دکور داخلی یک خانه را رقم می زند فرش یا قالیچه و طرح و رنگ آن است .

چون از قبل توسط معمار و سازنده بخش بندی شده اند .

kitchen decorationنحوه جایگیری بخش های مختلف فضا در زیبایی خیلی اهمیت دارد . البته برای خانه های دست دومی که خریداری می شود، نمی توان این بخش بندی ها را انجام داد. چون از قبل توسط معمار و سازنده بخش بندی شده اند . در صورت نپسندیدن بخش های مختلف منزل تنها راه چاره بازسازی منازل است که مستلزم صرف هزینه های تعمیراتی است که امروزه با وجود تورم، این هزینه بسیار سنگین است. اما اگر فضای خالی و کافی در منزل خود دارید، می توانید با پارتیشن بندی توسط درب های چوبی یا شیشه ای متحرک فضای خالی را بخش بندی کنید. کف خانه یکی دیگر از فاکتورهای اساسی برای کسانی است که دوست ندارند کف خانه شان به طور کامل با فرش پوشانده شود . در این صورت می توان از سرامیک و یا پارکت برای زیبایی بیشتر کف استفاده نمود. انتخاب رنگ و طرح سرامیک یا پارکت کاملاً سلیقه ای است .

kitchen decorationبرای پنجره آشپزخانه از نیمپردههای نازک استفاده کنید. حتما یک نشیمن کوچک حتی اگر به اندازه یک صندلی راحتی باشد در نظر بگیرید. در بالا یا کنار اجاق گاز، استندی برای نگهداری در قابلمه و ماهیتابهها قرار دهید. برای نقاطی که مدت زیادی در آنجا میایستید مثل جلوی سینک یا میز کار آشپزخانه، فرش در نظر بگیرید. حتما 2 سطل زباله در نظر بگیرید؛ یکی برای آشغال خشک و قابل بازیافت و یکی برای زباله تر. کمد حولههای خود را خارج از حمام کنار در قرار دهید. محل دوش را با پرده، دیوار شیشهای، نیمدیوار یا حتی مصالح متفاوت، متمایز کنید. گیاهان معطر در فضای سرویس بهداشتی خود قرار دهید. هرگز از رنگهای تیره در حمام و سرویس استفاده نکنید. روشناییها را بالای آینه نصب نکنید. در کنار آینه و روشویی کابینتی برای وسایل آرایشی، پیرایشی و بهداشتی مثل سشوار و مسواکها در نظر بگیرید. از قرار دادن دکوریهای شیشهای در فضای حمام و سرویس خودداری کنید. لوازم کوچک سرویس بهداشتی را به صورت ست خریداری کنید.

دکوراسیون خانه

و یا به طور مثال استفاده از رنگ های سبز و آبی در بیمارستان ها باعث ایجاد احساس آرامش برای بیماران و کادر درمان می شود. و یا چیدمان درست و متناسب مواد غذایی، مواد بهداشتی و یا پوشاک در انتخاب و خرید بهتر آنها تاثیر مستقیم و به سزایی دارد. پس در آخر به این نتیجه می رسیم که با استفاده طراحی دکوراسیون داخلی در اماکن مختلف می توانیم به اهداف و نتایج دلخواه و خوبی برسیم. ترکیب رنگ سیاه و سفید یک انتخاب خاص که هم در سبک مدرن و هم در سبک کلاسیک قابل اجراست. از اونجاییکه این دو رنگ در تضاد با هم قرار دارند، شما با استفاده از کفپوش و وسایل چوبی میتونید این مرز و تضاد رو در دکوراسیون از بین ببرید و حس گرمتری در محیط ایجاد کنید همچنین استفاده از گلدان های طبیعی رو هرگز فراموش نکنید. از اونجاییکه سیاه و سفید هر دو از رنگهای خنثی هستند فضای مناسبی را برای استفاده از رنگهای دیگه فراهم میکنند بههمین خاطر شما میتونید برای جلوگیری از خستگی و دلزدگی، اکسسوری هایی مثل تابلو گلدان کوسن و…

kitchen decorationالبته زمانی که صحبت از دکوراسیون میشود منظورمان مرتب کردن، چیدن یا انتخاب وسایل قسمت های مختلف خانه یا محل کار است. با توجه به رشد چشم و هم چشمی ها؛ صنعت دکوراسیون ارتقا چشم گیری داشته است؛ زیرا هر فرد برای زیباتر کردن خانه خود مایل است تا هر کاری را انجام دهد. طراحی دکوراسیون به معنای طراحی چیدمان است. از آنجایی که این طراحی باعث جذابیت دکوراسیون می شود، تنها شامل منازل نیست و طراحی چیدمان دفاتر، اداره ها، فروشگاه ها و… را هم در بر می گیرد. طراحی دکوراسیون فقط به سلیقه ی افراد بستگی ندارد و اصول و نکات مهم دیگری را نیز در بر می گیرد. در صورت استفاده از این نکات و در کنار سلیقه ی افراد می توان بهترین و زیباترین طراحی دکوراسیون را داشت. دوستان طراحی داخلی خانه مدرن، خاص و منحصر به فرد برای هر پروژه انجام خواهدشد، همچنین باارائه دیتیل های کامل اجرایی وپشتیبانی و نظارت درصورت نیاز از پروژه، تطبیق کامل طرح بهاجرا، توسط شرکت دکوراسیون داخلی سفید تضمین خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی