آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

آفتاب نیوز

داغ ترین خبرهای روز دنیا و انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. | راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

قیمت لپ تا پ و راهنمای خرید لب تاپ دست دوم

پنجشنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰۲:۴۳ ب.ظ

صفحه نمایش این لپ تاپ دارای اندازه 14 اینچی با کیفیت HD است ، که به نظر با توجه به اقتصادی بودن محصول یک صفحه نمایش عالی و کاربردی میباشد. یکی از لپ تاپ های اقتصادی ، لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3 هست لپ تاپ Lenovo Ideapad 3 شکل این لپ تاپ بصورت باریک و منحنی هست.قیمت لپ تا پ پردازنده ای که در این لپ تاپ بکار رفته از یک نوع پردازنده مرکزی نسل دهم اینتل مدل Core i3 10110U به همراه 4 مگابایت کش پردازنده در بازه 2.1تا 4.1 گیگاهرتز است. علاوه بر این دارای12 گیگابایت فضای حافظه رم از نوع ddr4 که سرعت بیشتری در خواندن / نوشتن نسبت به رم های ddr3 به شما دانشجویان عزیز میدهدو سرعت عملکرد CPU را بالا میبرد. برای لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Lenovo Ideapad 3 پردازنده گرافیکی از برند Intel مدل INTEL SHARED و بدون در نظر گرفتن فضای اختصاصی گرافیکی است.

  • به سایز و اندازه لپ تاپ مورد نیازتان توجه کنید
  • لپ تاپ HP مدل DA2189
  • PowerEdge: سرورهای تجاری
  • میزان حافظه ذخیره سازی مناسب لپتاپ دانشجویی
  • بهترین لپ تاپ گیمینگ با دو صفحه نمایش
  • طبقهبندی: کاربری مالتیمدیا، کاربری عمومی
  • نرم افزار های مورد استفاده

حتما حتما در هنگام خرید شارژر به برند لپ تاپ خود توجه نمایید؛ اینکه شارژر یک لپ تاپ دیگر با برندی متفاوت به دستگاه شما بخورد دلیل بر این نمی باشد که آن شارژر را تهیه کنید. نکته حائز اهمیت بعدی در هنگام خرید شارژر لپ تاپ، توجه به ولتاژ خروجی می باشد که هماهنگی آن با لپ تاپ شما بسیار مهم است. آداپتور لپ تاپ یک تبدیل است که قادر خواهدبود جریان برق معمولی را به جریان برق با ولتاژ کمتر تبدیل کند و از طریق کابل، به دستگاه برساند. خرید لب تاپ دست دوم کیف لپ تاپ یکی از ملزومات هر لپ تاپی می باشد که علاوه بر محافظت از دستگاه، به جابه جایی و حمل و نقل آسان نیز کمک می کند. کیف لپ تاپ مدل لنوو برای لپ تاپ های 15 اینچی طراحی و تولید شده است و جنس آن از پلی استر می باشد.  کیبورد یا همان صفحه کلید یکی از مهم ترین اجزای لپ تاپ می باشد و به وجود آمدن هرگونه مشکل در این قطعه، کاملا زندگی شما را مختل می سازد.

  • باتری: 67WHrs, 4S1P, 4-cell Li-ion
  • کارت گرافیک: Intel HD 3000
  • پردازنده: Intell Core i7-8565u
  • پردازنده مرکزی: Intel Pentium Gold 4415Y
  • رم 16
  • پردازنده نسبتا ضعیف از سری Tiger Lake H35
  • باتری خیلی زود کامل شارژ میشود
  • لپ تاپ گیمینگ

چیزی که Pixelbook Go را به گزینه خوبی تبدیل می کند این است که آنقدر بادوام و قدرتمند است که می تواند برای چندین سال بهترین خدمات را به یک دانشجو ارائه دهد. این مورد به ویژه می تواند برای بسیاری از این افراد جذاب باشد. لژیون ۵ پرو مجهز به پردازنده AMD Ryzen 7 5800 و گرافیک Nvidia GeForce RTX 3070، قدرت مورد نیاز گیمر ها را برای اجرای آخرین عناوین AAA در تنظیمات گرافیک Ultra می دهد. بهره وری، چند رسانه ای و قابلیت بازی، از جمله ویژگی هایی است که Dell XPS 15 می تواند آن ها را به خوبی انجام دهد. XPS 15 طراحی جذاب و باریکی را ارائه می دهد که با قدرت بسیار عالی همراه شده است. همچنین، قاب چهار لبه InfinityEdge آن یکی از بالاترین وضوح نمایشگر های موجود در بازار را ممکن کرده است، که اکنون با فناوری OLED فوق العاده برای کسانی که به عمر باتری طولانی نیاز دارند، ارائه می شود.

کیفیت ساخت آن بسیار خوب است ، از جنس فلز ، منیزیم لیتیوم و آلیاژ منیزیم - آلومینیوم خاص است. شما از SSD ، USB Type-A و Type-C با ظرفیت نسبتاً بزرگ ۵۱۲ گیگابایت بهره می برید ، با Thunderbolt 3 ، DisplayPort و ۴۵ W Power Delivery. بزرگترین نتیجه آن این است که ۸ گیگابایت رم لحیم شده است ، بنابراین نمی توانید رم اضافه کنید. بنابراین اطمینان حاصل کنید که ۸ گیگابایت رم برای نیازهای شما کافی است. برای مرور وب ، تماشای فیلم ، گوش دادن به موسیقی ، ویرایش اسناد و سایر بارهای سبک ، ۸ گیگابایت باید سالهاست که کافی باشد. اما اگر برنامه های سنگین تری مانند ویرایش عکس را اجرا می کنید ، لپ تاپی را با ۱۶ گیگابایت رم انتخاب کنید. 2. ۵۱۲ گیگابایتی SSD که بسیار سریعتر از یک هارددیسک معمولی است ، به ویژه در هنگام بوت شدن لپ تاپ ، پاسخگویی را به شدت بهبود می بخشد. 5. ۸ گیگابایت رم. 10. پنل صفحه نمایش IPS برای تضادهای بهتر ، رنگهای دقیق و زاویه دید بزرگتر. 1. RAM لحیم شده است و قابل ارتقا نیست. اینها انواع بزرگتری از Zenbook ASUS 13.3 recommended است که در بالا توصیه می شود ، با چند مورد جالب. از ایسوس: ASUS ScreenPad 2.0 در واقع صفحه نمایش لمسی مانند گوشی هوشمند است. این توابع دارای انواع مختلفی از جمله کلید های میانبر مسکن ، ارائه گزینه های اضافی برنامه و حتی پشتیبانی از دست نویس است تا بتوانید یادداشت ها و نقشه های خود را دیجیتالی کنید. در صورت عدم نیاز ، می تواند با استفاده از دکمه Mode Switch به وظایف پد لمسی استاندارد برگردد.

البته لنوو V15 چندین نسخه مختلف دارد ولی مدلی که ما معرفی میکنیم، مدل V15 IIL-82C5 است که در ادامه به مشخصان آن میپردازیم. این لپتاپ به پردازنده Core i3 مدل 1005G1 و 4 گیگابایت رم مجهز شده است. hp zbook 15 g3 استوک بدنه لنوو V15 از جنس پلاستیک فشرده اما مستحکم، طراحی شده، با توجه به وزن سبک یک کیلو و 800 گرمی و قیمت ارزان آن، نمیتوان انتظار داشت که لنوو از بدنه فلزی در این لپتاپ استفاده کند. همچنین به دلیل عدم وجود درایو نوری، ضخامت لپتاپ کاهش پیدا کرده و به کمتر از 2 سانتیمتر رسیده است. پردازنده این لپتاپ از فرکانس 1.2 تا 3.4 گیگاهرتز را پشتیبانی میکند که برای کارهای روزمره مناسب است. پردازنده گرافیکی داخلی موجب شده تا لپتاپ لنوو V15، برای کارهای گرافیکی توصیه نشود اما برای کارهای فتوشاپی سبک دانشجویی میتوان بر روی این مدل حساب باز کرد. حافظه رم 4 گیگابایت از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه داخلی، از دیگر مشخصات این مدل هستند.

در زیر برخی از تکنیک های تعمیر و نگهداری لپ تاپ مخصوص بازی وجود دارد که توسط تولید کنندگان لپ تاپ به اشتراک گذاشته شده است. این تکنیک ها می توانند در استفاده از عمر لپ تاپ کمک کننده باشند. حتی اگر لپ تاپ برای بازی های سنگین طراحی شده باشد این واقعیت هنوز وجود دارد که یک وسیله ظریف بوده و به مراقبت نیاز دارد. برای افزایش عمر لپ تاپ گیمینگ ، گیمرها باید فرایندهای در حال اجرا را بررسی کنند و سپس در صورت عدم آشنایی با روند خاصی باید با جستجو در Google به دنبال کمک باشند. اگر کاربر متوجه شود که فرایند ناخواسته ای در لپ تاپ در حال اجرا است باید فوراً آن را متوقف کند و سپس پیکربندی نمایید تا پس از راه اندازی مجدد لپ تاپ به طور خودکار شروع نشود. 2. بله این یک لپ تاپ مخصوص بازی است. به طور کلی پردازنده های لپ تاپ کمی ضعیف تر از پردازنده های رایانه های رومیزی هستند.

  1. حافظه رم : ۸GB up To 32GB - قابلیت ارتقاء تا ۳۲ گیگابایت
  2. بدون حافظهی گرافیکی مجزا
  3. رم: 8 - 16 گیگابایت
  4. نازکترین لپ تاپ گیمینگ 2021
  5. پردازنده مرکزی: AMD Ryzen 3 3300U - AMD Ryzen 7 3700U
  6. سیستم عامل:بدون ویندوز
  7. وب کم قوی
  8. Empty M.2 slot allows you to add another SSD for more storage

لپ تاپ با صفحه نمایش لمسی با توجه به ساختار و کاربرد صفحه نمایش لمسی نیاز به مصرف انرژی الکترونیکی (باتری) بیشتری دارد ، به همین دلیل نمی توان برای مدت طولانی از این دستگاه استفاده کرد . لپ تاپ لمسی تاشو که قابلیت تعویض بین حالت لپ تاپ و تبلت را دارد یکی از این مدل ها است . همچنین مینی لپ تاپ لمسی یکی دیگر از انواع نوت بوک تاچ می باشد که با صفحه نمایش کوچکتر (معمولا 10 اینچ) کمک زیادی برای استفاده و حمل آسان تر بسیار مناسب می باشد . لپ تاپ لمسی ایسر مدل Aspire E5-573TG یکی از اولین نوت بوک لمسی است . این محصول کمپانی ایسر با دو خصوصیت کیفیت بالا و قیمت مناسب در بین کاربران شناخته می شود . البته این مدل همچنان از دسته محصولات با قیمت تقریبا گران می باشد . یکی دیگر از تولیدکنندگان کمپانی لنوو Lenovo می باشد که با تولید لپ تاپ لمسی لنوو مدل Flex 2J که به عنوان یک نوت بوک تاچ دوکاره معرفی شده است . این مدل با تشکیل شدن سخت افزارهای پردازنده اینتل i7 4510U ، رم 8 گیگابایت ، هارد دیسک 1 ترابایت و کارت گرافیک GT840M به یک سیستم قدرتمند برای اکثر کاربران تبدیل شده است .  نمایشگر این مدل IPS 15.6 با کیفیت و دقت FHD تصاویر با کیفیتی را ارائه می دهد . در پایان با توجه به نکاتی که درباره انواع لپ تاپ لمسی گفته شد حتما به افکار منفی که درباره ین مدل از نوت بوک ها شایع شده است ، کمی بیشتر دقت و مشورت کنید . دلایلی چون سختی کار با لپ تاپ لمسی و نیز قیمت گران آنها باعث عدم گرایش کاربران به این سری لپ تاپ ها شده است .

بسیاری از مردم استفاده چندانی از لپ تاپ ها ندارند، ام وقتی برای خرید اقدام میکنند، به واسطه مشاورههای نادرست، با قیمتهای عجیب روبهرو شده و بهکلی قید خرید آن را میزنند! به علاوه، مشکلاتی مانند تغییرات شدید قیمت و همچنین پیشرفت سریع تکنولوژی، انتخاب را سخت میکند. همین حالا باید بگوییم که در زمان نگارش این مقاله (ششم تیر ۱۴۰۱)، قیمت لپ تاپ در بازار ایران علیرغم افزایش نرخ ارز، کاهش بسیار خوبی نسبت به ماههای گذشته داشته است! متاسفانه امکان نمایش آرشیو اطلاعات آلومگ وجود ندارد، اما میتوان گفت در بازههای قیمتی مختلف شاهد افت قیمت از 1 میلیون (برای مدلهای زیر ده میلیون) تا 10 میلیون بودهایم و این یعنی همین حالا باید برای خرید اقدام کرد! هرچند، دیگر چیزی به نام «بهترین لپ تاپ بازار تا 3 میلیون تومان یا 5 میلیون تومان» وجود ندارد. اگر به هر دلیلی بودجه کافی برای خرید لپ تاپ را ندارید، بهتر است سراغ لپ تاپ های دست دوم بروید یا به فکر ارتقا لپ تاپ خود باشید.

لپ تاپهای سری Omen اچ پی برای انجام کارهای روزمره منزل و انجام فعالیتهای اداری بهترین گزینه است. لپ تاپهای سری Envy، Elitebook، ZBook و Pavilion 15 برای انجام فعالیتهای حرفهای و بازی و سرگرمی بسیار مناسب هستند. قبل از اقدام به انتخاب و خرید لپ تاپ اچ پی نکات مهمی وجود دارد که باید قبل از خرید با آنها آشنا شوید. 1. برای شروع، ابتدا باید بودجه خود را مشخص کنید. این روش به شما کمک میکند تا گزینههایی که امکان پرداخت آن را ندارید حذف کنید. 2. پس از اینکه بودجه خود را مشخص کردید، دلیل استفاده از لپ تاپ را در نظر بگیرید. 3. پردازنده قدرتمندی که برای کار نیاز دارید باید دارای حداقل 8 گیگابایت رم و صفحه نمایش بزرگ باشد. 4. ظرفیت حافظه داخلی لپ تاپهای hp با یکدیگر کاملاً متفاوت است و بین یک تا یک و نیم ترابایت و حتی بیشتر متغیر هستند. 5. لپ تاپهای hp دارای باتریهای بسیار پیشرفته نسبت به سایر برندها هستند. عمر بالا باتری این برند آن را به بهترین لپ تاپ اچ پی تبدیل کرده است. اگر قصد خرید آنلاین انواع لپتاپ اچ پی را دارید، پلازا دیجیتال در خدمت شماست. فروشگاه ما مجموعه بزرگ و متنوعی از بهترین لپتاپهای اچ پی را در خود جای داده است و برای هر سلیقه چندین سری لپ تاپ جذاب دارد. شما میتوانید با توجه به نیاز و بودجه خود، یکی از سری لپ تاپهای این شرکت را انتخاب کرده و تنوع زیادی هم برای انتخاب داشته باشید. قیمت لپ تاپ اچ پی بسیار مناسب و منطقی است، به همین خاطر شما با هر بودجهای که در دست دارید میتوانید اقدام به خرید لپ تاپ HP کنید.

  • دریافت کارت گارانتی لپ تاپ
  • نظرات (0)
  • مشخصات صفحه نمایش: ۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل، مات
  • پردازنده AMD Ryzen 3 3200U
  • کیبورد و تاچ پد
  • فضای ذخیرهسازی میتوانست بهتر باشد

این سری در مدلهای ۱۳ تا ۱۵ اینچ تولید میشوند. ThinkPad 13: این سری مناسب سیستمهای آموزشی هستید که با نام کروم بوک نیز شناخته میشوند؛ دلیل آن هم پشتیبانی از سیستم عامل کرومیوم گوگل است. ThinkPad 11e: این سری در قالب محصولاتی اقتصادی به بازار عرضه شده که برای محیطهای آموزشی، خصوصا برای کودکان مناسب هستند. لپ تاپ استوک core i7 سری لپ تاپ ثینک پد لنوو یک خانواده دیگر را با نام thinkpad yoga نیز در خود جای داده که در قالب لپ تاپ هیبریدی تولید میشوند. یعنی بخش صفحه کلید از بدنه قابل جدا شدن است یا اینکه با چرخش ۳۶۰ درجهای که دارد میتوانید از آنها به عنوان یک تبلت هم استفاده کنید. خانواده یوگا برای افراد ویزیتور و کسانی که دنبال یک تبلت ویندوزی هستند گزینه خوبی است تا در محیطهای مختلفی که رفت و آمد دارند مدام دستگاه را با خود به همراه داشته باشند. وزن پایین، ضخامت کم و برخورداری از سخت افزار میان رده از مشخصههای این سری است.

نظرات  (۱)

سلام و خسته نباشید. 
میشه نظرتون رو در مورد دستگاه سم زدایی بدن بگین ؟ از این سایت خرید کردم ولی نمیدوننم محصول اورجینال باشه یا نه.

پاسخ:
سلام واحترام. با توجه به بررسی های انجام شده مشکلی برای خرید وجود ندارد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی